1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ja, maar heb je dan door dat je die afbeelding al snel groter ziet dan dat ie is op je pc scherm? :+
     
  2. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat kan ook wel haha zijn te ver in
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    15 euro per maand extra voor whatsapp vind ik echt veel. Mijn abonnement verloopt pas in oktober, maar ik gok dat veel mensen nu een run op sim-only's gaan maken.
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    De vijftien euro voor whatsapp e.d. bleek niet correct.

    Overigens vind ik het nieuwe Smart abonnement nog best netjes. Geen extra kosten in het buitenland. Jammer alleen dat ik altijd in Nederland ben. :+
     
  6. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat het maar 60 dagen per jaar geld en ik hiervoor m'n abonnement heb afgesloten bij Vodafone, aan de ene kant beter maar aan de andere kant dus nadelig want ik ga voor een halfjaar naar Belfast. Gaat wel even afkicken worden dat ik niet overal meer op het internet kan...

    Maar ik vind de verhouding van datalimiet/prijs echt ongelofelijk scheef. Bovendien snap ik ook niet waarom Vodafone dit doet, ze kunnen de data met gemak aan en als ze hun prijzen hadden gehouden hadden ze veel meer klanten gekregen. Maar goed zal wel weer wat met de wet te maken hebben dat ze zich moeten aanpassen... Het is in ieder geval belachelijk.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.044
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Pff dit is toch echt ongelofelijk... Ik bel en sms amper, maar zit nu op 700mb per maand. Ik kan dat nog wel naar 500 mb krijgen, maar dan zou ik dus alsnog een abonnement van 42€ moeten nemen, en abonnement dat ook totaal niet aansluit op mijn wensen..
    Maar zelfs als ik van 1GB naar 200MB terug zou moeten gaan, betaal ik NOG STEEDS MEER. Dat is toch echt van de gekke! Asociaal.

    Ben nu écht blij dat ik een tweejarig contract heb ipv 1jarig. Kan nog tot februari 2013 1gb per maand er doorheen knallen.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha echt he, voor die ene keer in het leven ben je dan blij met je huidige 2 jaar abo ipv 1 jaar. Bij mijn BB kan oneindig internetten, dus ik zit nog wel even prima :+
     
  9. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Damn wat een grote verschillen zeg O_O.
    Denk dat ik gewoon voor alleen bellen en smssen ga en voor internet wifi ga gebruiken. Dat moet toch wel gewoon kunnen?

    Wat een bende joh.
     
  10. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik heb net een uur aan de fakking foon gehangen om een medewerker te spreken van vodafone, nou ik gaf het maar op na een uur te wachten en dus maar een mail gestuurd. Ik krijg binnen 5 werkdagen antwoord....

    maar goed ik heb dus mijn abbo verlengd (wat ik elk jaar nog doe) bij vodafone
    naar 2 jaar SO Bel + SMS + Web-2 190. Dat is een bundel voor data tot 1gb. Hiervoor betaal ik een kleine 20 eur. Gaan ze nou ook de mensen aanpakken zoals ik of blijft mijn abbo zoals het nu is. ik kom nooit aan de 1Gb dus mss heb ik geluk...
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2011
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat overschat je. Het datagebruik stijgt ontiegelijk snel en de netwerkcapaciteit houdt die groei niet bij. Het was al lang duidelijk dat onbeperkt dataverkeer op den duur onhoudbaar zou zijn. En tja, als dan ook nog de inkomsten teruglopen dan is de beslissing snel gemaakt. Maar ik vind het zo raar dat het nu allemaal tegelijk gebeurt. Het lijken haast kartelafspraken. :p
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139

    Ze kunnen niks aan jouw abbo veranderen, het is immers een contract
     
  13. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze kunnen het wel veranderen, maar jij kan het contract dan laten ontbinden als je het er niet mee eens ben.
     
  14. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    ik wacht t antwoord wel af van ze. Ben al jaren bij hun en als ze gaan lopen bitchen nu dan nok ik em.
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben op zoek naar een leuk prepaid toestelletje van niet meer dan €99/€130. Ja mensen, ik weet dat ik dan geen iPhone kwaliteit hoef te verwachten. Kom nu aub ook niet met duurdere suggesties; als ik er meer aan uit wilde geven zou ik dat limiet niet gemeld hebben.

    Dus, iemand die een leuk toestel weet voor die prijs?
     
  16. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    Htc wildfire T-Mobile is 139 euro bij studentmobiel.nl. Is wel met een firmware van T-Mobile maar niet gelocked.
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand met de samsung galaxy s2 zijn de plaatjes ook zo slechte kwaliteit als je kijkt bij google afbeeldingen en ze worden bij mij pas goed als ik druk op normale grote of zoiets
     
  18. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Dulle kijk eens naar de samsung galaxy gio
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    :confused:
    Dat is een functie van Google afbeeldingen..
     
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Moest Zaterdag bij een goede kennis een nieuwe Nokia E6 installeren.
    Alle gegevens van de oude Nokia naar de nieuwe overgezet , zij pakt de gsm kijkt er even naar en gooit hem vervolgens op de eettafel.

    Toestel <10 minuten uit de doos en nu al vol met lelijke krassen :x
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina