1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo'n e600/700 toch?
    2eH of anders bij zo'n paki naar binnen lopen.
     
    Laatst bewerkt: 18 aug 2011
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net een uurtje geleden binnen gekregen, prima toestelletje. Mooi design, lekker vlot, alles werkt gewoon prima. Ik ga wel even bij de Android thread kijken voor wat apps en games enzo, of voor vragen. Lijkt me het beste.
     
  3. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ding is ook van plastic, kan 'ie wel tegen ^^.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Heb nu wat reviews bekeken van de Bold 9900 en ik neig er nu toch weer wel naar. Eerst had ik het idee dat deze Bold weer technisch flink zou onderdoen voor andere high-end phones (en dat is ook wel een beetje zo) maar in gebruik lijkt hij gewoon erg snel en fijn. Als alles snel en soepel gaat heb je geen dual core processor nodig. De internet ervaring is blijkbaar sterk verbeterd en zelfs het toetsenbord is beter dan ooit. Op de iPhone na is naar verluid ook het scherm het mooiste op de markt. Het enige waar RIM altijd flink op achter zal lopen is het aanbod aan applicaties. De apps die ik wil zijn er gewoon, dus een veel uitgebreider aanbod aan applicaties heb ik toch niet nodig. Ik ga 'em ergens in september gewoon checken in de winkel en ook de Sensation nog een keer proberen. Dan de knoop doorhakken.
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
  6. FreeDollas

    FreeDollas Designer

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt HTC gaat samen werken met beats by dre maar of je daar nou zo blij van word..

    Sent from my GT-I5800 using Tapatalk
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Mojn galaxy s2 doet raar. Internet loopt veel trager dat voorheen. Ook apps gaan trager wat kan ik hieraan doen
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Niet zoveel troep erop installeren :+
     
  9. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb er bijna niets op staan? download nooit veel, en wat iki niet meer gebruik gooi ik eraf

    Edit:

    http://www.youtube.com/watch?v=hEtN95LAn18

    Heb even die gast na gedaan. op minuut 5:41 gaat hij naar de site technobuffalo. Ik dus ook. Bij mij duurt het 3x langer om de site te laden WTF?!

    Google opstarten duurt bij mij ook minimaal 10 sec...........
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2011
  10. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Zie wel dat mijn 3G verbinding wel heeeel slecht is 1 steepje en heel soms 2. Soms ook geen.

    Dit verklaart het?
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Uiteraard, als je slechte ontvangst hebt duur het langer. Lijkt me vrij logisch;)
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt raar want die 3G ontvangst is in het ene deel van heerenveen goed en het andere ronduit slecht. beide keren buiten
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ligt er gewoon net aan hoever je van de zendmast af staat. Niets raars imo. Zelf hier in de Randstad zijn er plekken waar geen 3g ontvangst is;)
     
  14. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb op dit moment een simlock vrije telefoon met een Vodafone Z11 prepaid simkaart.
    Ik was opzoek naar een budget smartphone en ben uitgekomen op de Samsung galaxy Gio.
    Hij is ook met vodafone prepaid te krijgen en is dan nog iets goedkoper.
    Kan ik dan mijn oude simkaart gebruiken of is die telefoon verbonden aan de meegeleverde simkaart?
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ligt eraan wat voor provider jou simkaart is, of de samsung moet simlock vrij zijn
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat moet geen probleem zijn, vraag anders in de winkel of je het even mag uitproberen om er zeker van te zijn;)
     
  17. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Zolang het Vodafone is én prepaid, moet dat werken. Echter kon je vroeger een VF abonnements-kaartje in een VF-prepaid toestel doen, maar dat gaat tegenwoordig niet meer.. Tijd geleden nog een toestel voor mijn schoonzus gekocht, en dat werkte dus niet.. Gelukkig had die verkoper ons verteld van wel, dus konden we hem gewoon terugbrengen.
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Vodafone lockt niet alle prepaidtelefoons op alleen prepaid kaarten. Over het algemeen zijn het de toestellen die ze onder eigen naam uitbrengen.
     
  19. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Dat zou goed kunnen! Was inderdaad wel een "eigen merk" toestel..
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb net mijn 2de factuur van KPN gekregen, bij die eerste zaten de aansluitkosten etc. Maar de 2de is 23 euro terwijl dat 15 zou moeten zijn en ik heb geen extra kosten gemaakt, bij periodieke kosten staat 23. Ik niet snap? Van die specificatie word ik ook niet veel wijzer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina