1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat is de periode?
    Check anders online de details..
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    De periode is gewoon de 2de volledige maand (14-14) en bij de details staat ook niets vreemds. Het zou 15 moeten zijn, dus ik wacht volgende maand nog wel af en als het dan weer 23 is dan stuur ik ze wel even een mail.
     
  3. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vriendin heeft een Samsung galaxy GT I5500. Ze heeft nu internet op haar telefoon genomen maar haar internet wil maar geen verbinding maken met deze telefoon. Als ze wifi inschakelt dan kan ze gewoon met haar telefoon op internet maar zonder de wifi lukt dit dus niet. Hoe kan ze haar internet op haar telefoon inschakelen?

    Is al gelukt
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2011
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Mobiele netwerken aangooien, als je de wifi sectie hebt dan staat het als het goed is helemaal onderaan.
     
  5. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de reactie, maar daar staat het niet bij. Beetje ingewikkelde phone. Maar het is inmiddels gelukt. \o/
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is die niet gewoon android? :+
     
  7. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, is gewoon android. Maar bij instellingen staat dus niets over 3g ofiets dergelijks. Dit moest eerst nog ingeschakeld worden, en dat moest door een nieuwe APN aan te maken. Maar met wat zoeken zijn we eruit gekomen.
     
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Lieve jongens,

    Ik zit in dubio. Ik zie een HTC Radar abonnement en een iPhone 4 abonnement.

    - HTC Radar (Windows 7): Telefoon gratis, abbo voor 2 jaar. 30 p.m. en 400MB internet.

    - iPhone 4: Telefoon 189 euro, abbo voor 2 jaar. 35 p.m. en 1GB internet.


    Wat denken jullie er van? Ik ben de iPhone gewend dus dat is een plus, maar een nieuwe mobiel zou ik ook leuk vinden. Ik gebruik qua apps alleen Twitter, Facebook, Whatsapp(!), Tapatalk en Saldo veel en ik neem aan dat die ook beschikbaar worden op de Windows 7 phone. (Toch?)

    Wie helpt mij een keuze te maken! Het verschil is uiteindelijk toch 309 euro.
     
  9. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachten op de Iphone 5 ;)
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet niet wat je bedoeld met saldo, maar alle andere apps zijn beschikbaar op WP7. Tapatalk niet onder die naam, het heet schijnbaar Board Express. Whatsapp is ook een paar dagen geleden uitgekomen voor WP7, dus ook daar zit je gebakken.

    Als je echter veel filmpjes o.i.d. kijkt via 3g zou ik toch voor de iPhone gaan, gezien de hogere datalimiet. Als je nooit filmpjes kijkt of radio luistert via internet heb je meer dan genoeg aan 400mb.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Whatsapp is net uit voor WP7, Tapatalk bestaat in een andere variant en Saldo heb ik geen idee van.

    Spuit 11 :mad:
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Zal wel too expensivo worden.

    Ja precies dat zou niet erg zijn. Whatsapp is het belangrijkste en de social media apps komen nog op m'n koelkast uit dus dat is ook geen probleem.

    Filmpjes en radio check ik nooit inderdaad. Zoals ik al zei, whatsapp, fb, twitter, nu.nl etc. Dan moet ik gewoon zo'n datalimiet checker downloaden en dan zou dat probleem ook opgelost zijn.

    Sorry :'-(

    Maar behalve het vergelijken van de apps, gaat die HTC Radar wat worden? Of zeggen jullie blijf maar lekker bij een iPhone ook al betaal je er 300 euro meer voor?
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    HTC maakt de laatste tijd erg goede toestellen en WP7 is ook een prima besturingssyteem. Ik zou zelf voor de HTC gaan, daar je bij apple puur voor de naam betaald.
     
  14. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    En een phone met Android zoals een Samsung Galaxy 2 of de HTC Sensation?
     
  15. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als je er wat meer over wilt lezen, Tweakers heeft al een hands-on gedaan:
    http://tweakers.net/reviews/2243/1/...c-radar-inleiding-windows-phone-reloaded.html

    Ik denk zelf dat WP7 heel goed kan worden, maar het app aanbod is op het moment nog wat karig. Maar als je vooral social media en whatsapp gebruikt moet dat dus geen probleem zijn. Qua snelheid en gebruiksvriendelijkheid zal je waarschijnlijk weinig verschil merken.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2011
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Edit: Laat maar, ik loop achter. :+
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Of de HTC Desire S? Ook een pracht telefoon ;)
     
  18. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Want? Zijn die beter o.i.d.?
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zou lekker voor die HTC gaan. Mijn Desire S toetsel met Android is al sneller dan de iPhone 4 (apps opstarten, internet pagina's laden e.d.), dus dan zal een vergelijkbaar toestel met W7 dat al helemaal zijn. Qua toestel zelf is er ook niks op de HTC's aan te merken. Stevige dingen, wellicht wat zwaar, maar absoluut geen plastic crap.
     
  20. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaa inderdaad. Alhoewel ik zelf nooit voor een samsung galaxy zou gaan ;) Te groot, en veel plastic. En wat dacht je van de blackberry?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina