1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou een fabrieksreset doen van de telefoon, is alles er gelijk af.

    Galaxy S2 of iPhone 4 is een beetje een rare vraag. Dat zijn 2 compleet verschillende telefoons en welke je moet kiezen is sterk afhankelijk van persoonlijke voorkeur.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    heb je ook gelijk in.
    maar aangezien ik 0,0 ervaring met iphone heb en wel met de galaxy is het toch lastig :)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik heb een collega op stage die sms'jes krijgt van het nummer 5666. Er zou vervolgens geld van haar rekening worden afgeschreven. Nu heeft zij net al die sms'jes verwijdert, dus ik kan niet bekijken wie of wat.

    In ieder geval, zij is op het idee gekomen om sms'jes van dat nummer te blokkeren. Wij komen er met z'n tweeën niet uit hoe dit moet. Via Google kwam ik ook niet verder.

    Het gaat om de LG GW300.

    Wie o wie kan me helpen? :)
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dingen blokkeren moet via je provider.
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oke, thanks.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    5666 = Mobile Entertainment
    €1,50 per ontvangen bericht.

    Jullie kunnen proberen door STOP te smsen naar 5666.

    ConsuWijzer
     
  7. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de HTC Sensation XE bestellen met dit abonnement:

    http://www.phonehouse.nl/?page=popupAbo&abo=MV5-2J

    Is dit voldoende voor iemand die vrij regelmatig op internet zit. Ik ga geen youtube bekijken want dan schieten die MB's de lucht in. En wat betekent 500 MB Data bij Minuten of SMS?
     
  8. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij mtv mobile begin je met het kiezen van een data pack, daar betaal je die 27,50 voor. Daarna kun je er nog een belbundel bij kiezen en die beginnen bij 7,50. Dus eigenlijk ga je dan minimaal 35 euro betalen voor je abbo;)
     
  10. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Wat betekent dit? :+

    Met nummerbehoud behoudt u uw huidige mobiele nummer bij de overstap naar een nieuwe provider. Het maakt niet uit of u met een prepaid-kaart of abonnement belt. Wel moet uw huidige contract binnen de gestelde termijn van uw provider aflopen en uw telefoonnummer niet gedeactiveerd zijn.

    edit: nog een vraagje. Ik ga nu een nieuw abbo met telefoon bestellen. Wanneer ik deze krijg, betekent dat mn abbonnement ook gelijk in gaat wanneer ik deze krijg? Want mn huidige abbo loopt pas 9 februari af.
     
    Laatst bewerkt: 17 dec 2011
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Ik gebruikte ongeveer 500 MB per maand toen ik elke werkdag 4 uur in de trein zat. Facebook, xbw, paar nieuwsites. Hier en daar een youtube filmpje. Ik heb 1 gig per maand, maar dat ga ik, zelfs als ik m'n best doe, nooit halen.
     
  12. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan nu je abonnement afsluiten en een afspraak maken dat het abonnement over 2 maanden in gaat, zodat je niet met een dubbel abonnement zit. Je krijgt meteen je mobiel.
    Dan zou je de sim-card van je huidige abonnement in je nieuwe mobiel doen en over 2 maanden de nieuwe sim-card in je mobiel doen.
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Thanks, vandaag mn telefoon binnen gekregen en mn ouwe simkaart werkt :)

    Voor degene die ook Android hebben, Launcher Pro is een leuke app om je telefoon beetje te customizen :) Weet niet of t ook voor andere OSen is.
     
  14. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet niet je abonnement op te zeggen zodra dit kan.(maand opzegtermijn) Volgens mij word je abonnement automatisch met een maand verlengd.
     
  15. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Iemand met een LG Optimus 2x?
    Hoe bevalt ie?
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Nergens voor nodig als ie nummerbehoud aan heeft gevraagd, dan gaat dat automatisch;)
     
  17. Kwakmannie

    Kwakmannie Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou zomaar kunnen. Ben nu erg voorzichtig met abonnementen, want heb zelf 1½ jaar met een dubbel abonnement gezeten.|:-
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Zodra het nummer wordt overgenomen is er geen contract meer voor het nummer bij de oude provider. Dus wordt het automatisch opgezegd. Ik werk nu al een tijdje in de telecomsector en heb nog nooit meegemaakt dat een contract door is blijven lopen na nummerbehoud.
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Heb zojuist deze error op mijn blackberry curve 8520 gekregen:

    App error 200
    reset

    Kan helemaal niks meer. Enige manier om het te fixen is opnieuw OS erop te zetten, maar dat lukt niet :mad:
     
  20. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Hey guys,

    Heb nu een SD kaart van 16 gb in m,n Galaxy S2.
    Maar als ik foto,s/filmpjes overzet vanaf me pc naar telefoon kan ik ze niet in m,n galerij vinden.

    Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg??
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina