1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Welke wordt het jongens? Neig zelf het meeste naar de HTC, Of de galaxy nexus.
     
  2. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Als je ruimte in je zak over hebt, de Note.
     
  3. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    HTC Sensation XE
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Is er ook een app voor android die bijhoudt welke apps je geinstalleerd hebt zodat je als je ze kwijt raakt (ik heb nu bijvoorbeeld een andere custom rom geinstalleerd dus ik ben al mn apps kwijt) je zo kunt zien welke je eerst geinstalleerd had?
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag de LG P920 genomen heb mijn abbonement verlengd vind snel en goed werken een extra is dat er 3d op zit
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  7. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Nope. Onbeperkte abonnementen bestaan niet meer. (In normale prijsklasses althans)
     
  9. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, balen.

    Zijn er geen providers die dat wel nog doen of anders goedkoop 1GB aanbieden?
     
  10. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat is beetje een goed uitziende en geen fucked up grote case/cover voor een Desire HD? Alleen een LCD screen protector erop vind ik wat te weinig als je weet dat met een tik tegenwoordig je toestel al in duizenden stukken breekt. Zo'n simpele silicone cover ziet er wel oké uit, iets anders beter?
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik vind al die case/covers superlelijk. Koop je een apparaat met een mooi design, en dan doe je er zo'n foeilelijke bumper op 8). Gewoon zorgen dat je geen tik op je telefoon hoeft te geven.
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
  14. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    Is het ondertussen al mogelijk om van dat lock scherm op de samsung galaxy s2 af te komen?
    Je weet wel, dat scherm dat je aan de kant moet slepen voordat je touchscreen aan gaat.
     
  15. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zou Widget Locker eens kunnen proberen, die kun je helemaal zelf customizen
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij t-mobile heb je onbeperkt internet, maar als je meer dan 1000 mb gebruikt word je snelheid extreem omlaag gegooid zodat je eigenlijk geen internet meer kan gebruiken;)
     
  17. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje:
    Ik zit te twijfelen tussen een blackberry torch 9800 of een blackberry bold 9900 of een samsung galaxy plus 2?
     
  18. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    vraagje ken 5 maart nieuwe telefoon uitzoeken weet alleen nog niet precies welke van de 2 de galexy note of de saqmsung nexus de nieuwe iemand ervaring mt een van deze twee toestellen?
     
  19. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Iemand die ook een iPhone heeft besteld bij Vodafone en al tijdje zit te wachten?
     
  20. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou voor de Galaxy Nexus gaan. De note is simpelweg een verouderd toestel met een groot scherm. Geen dual core processor en draait een oude versie van Android (2.:cool: waar de Galaxy Nexus 4.0 draait. Verder heeft de laatste een prachtig scherm met een nagenoeg perfect formaat en presteert hij fenomenaal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina