1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik zie nog steeds het nut niet van een Quad-core voor een foon. Sowieso, krijg je er een draagbare accu bij? :p

    @Iris: Er komt ook nog een Xperia P in hetzelfde design, echter met een 4 inch scherm en 8MP camera i.p.v. 12MP. Maar wel een alu behuizing. Verder is er nog een Xperia U onderweg, maar dat is een instapmodel met 3.5 inch scherm en 5MP camera. Ik ga gewoon voor de Xperia S! :)

    [​IMG]
     
  2. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
  3. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Quad core is juist zuiniger omdat alle taken over 4 cores worden verdeel ipv over 1 of 2 zodat de cores zich minder moeten inspannen.
    Tegra 3 heeft zelfs nog een extra 5de core die op 500mhz draait en kleine taken zoals mail binnenhalen doet zodat het nog zuiniger is.

    Huawei komt trouwens ook nog met een Quad-core telefoon, de Huawei Ascend.
    Ze claimen dat het de snelste quad-core telefoon is die tot nu toe is aangekondigd en dat hun soc beter is dan de Tegra 3 op dezelfde snelheden, ik ben benieuwd.
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Pas op! Hij heeft voor zover ik gezien heb niet over een MicroSD slot en ook de batterij is niet vervangbaar. Dat laatste is niet zo'n ramp, maar geen SD slot is gewoon belachelijk. Verder wel een prachtige telefoon, hoewel ik ook uitkijk naar de Galaxy SIII. Volgens de laatste geruchten een 4,8" 1080P scherm. Eigenlijk te groot, maar 1080P is natuurlijk heerlijk.

    En over de quadcore's:
    [​IMG]
    Voor de geinteresseerden: http://tweakers.net/reviews/2461/3/...at-heb-je-eraan-een-stiekeme-vijfde-core.html

    Een beetje jammer dat zoveel mensen gaan lopen schreeuwen dat quad-core's een nog grotere aanslag op je accu zijn, terwijl het tegendeel waar is. (Ik heb het niet over dit forum maar gewoon in het algemeen) In het bovenstaande artikel komt bijv naar boven dat bij het kijken van films de Tegra 3 het een dikke 2 uur langer volhoud dan de Tegra 2.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2012
  5. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan is het goed, zelf beter dus. :) Waar het mij om ging is dat dat ding van mij nu al zo vaak aan het infuus moet, dat ik nu al bang was voor Quad-cores. 8)
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat ding heeft 32GB aan geheugen, plus nog eens een gratis dropbox account van 25GB, vind je dat niet genoeg? MicroSD slot is totaal overbodig bij die telefoon imo. Verder echt een schitterend ding, al ben ook ik erg benieuwd naar de Galaxy SIII:)
     
  7. Sonny

    Sonny Geiler dan neuken

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    24
    De witte Experia S staat in bestelling, ik ben benieuwd. Nog nooit een Android Phone gehad, eigenlijk alleen maar Iphone de laatste jaren.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Wat zijn die Xperia dingen toch mooi. Nu nog een mooie OS.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Sony maakt inderdaad prima toestellen.
    Hopelijk worden er nog een paar mooie WP toestellen aangekondigd.
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice man! :thumbs: Ik krijg de zwarte versie. :cool:

    Hoezo dat? Bedoel je het eigen sausje van Sony of Android zelf? Er komt sowieso een update naar Ice Cream Sandwich. :)
     
  11. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Nee, dat het belachelijk is dat ze zo laat zijn met WP7.
     
  12. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Komt waarschijnlijk nooit met WP7, Sony wil natuurlijk zijn eigen PSN in een telefoon verwerken, en aangezien XBL ingebakken zit in WP7 zie ik niet in waarom Sony voor WP7 zou kiezen. Ik had ook liever gezien dat die Xperia niet op Android draaide maar dat doet niks af van dat het een erg mooi ontwerp is naast de Lumia 900/800.
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik weet niet of jullie bekend zijn met OnLive? Nja, je kan dus spellen streamen op je PC zonder het spel te downloaden. Alles wordt vanaf een server gedownload dus het maakt niet uit hoe kut je PC is, je kan alles spelen. Nu kan je dat ook op je telefoon/tablet doen! Helaas is OnLive nog niet beschikbaar op de Nederlandse Market maar het zou echt top zijn _O_
     
  14. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan volgens mij al via de servers van Engeland, dat had ik tenminste gelezen...
     
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het al geprobeerd, vind het er alleen niet uit echt mooi uit zien.
     
  16. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Er is volgens mij wel ergens een Onlive thread. Heb het al eens voorbij zien komen.
     
  17. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zocht het net op, en zo de knetter zeg. Wauw, wat een ding. 12 megapixel camera :thumbs:
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Die nieuwe HTC One X ziet er ook wel dope uit.

    Wat ik me dan wel afvraag is of die dingen significant slomer worden als er bijvoorbeeld 20gb aan muziek op staat. Volgens mij heb ik gelezen dat je het apparaat met iTunes kan syncen dus dat zou heel chill zijn. Dan kan ik wellicht eindelijk mijn te kleine iPod Touch (7gig) verkopen en deze gebruiken, scheelt ook weer een apparaat. Kom ik wel vervolgens bij mij tweede zorg: batterijleven. Mijn huidige Desire houdt het amper een dag vol als ik er een beetje intensief mee bezig ben, en dan gebruik ik em niet eens voor muziek. Blijkbaar gaat de batterij langer mee Quad-core, maar die nieuwe features zullen wel weer drukken. Soms zou ik weer gewoon een simpel telefoontje willen voor bellen en smsen dat gewoon makkelijk 4-5 dagen meegaat...
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Wat bedoel je met 'nieuwe features'?
    Er zit ook een grotere batterij in de One X, die ook nog eens beter is.
    Ik denk niet dat je telefoon langzamer word als er meer muziek op staat, misschien als er veel apps op staan.
    En dat met iTunes lijkt me onwaarschijnlijk, zoiets zou Apple niet toelaten.
     
  20. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Camera bijvoorbeeld, maar volgens jou zou deze juist langer mee moeten kunnen? Ik vind batterijleven altijd erg belangrijk, ook omdat ik het nogal eens vergeet op te laden, maar eigenlijk heeft elke telefoon tegenwoordig problemen daarmee.

    bron

    Bedenk me overigens wel dat ie vervolgens niet echt meer kan gebruikt worden op de standaard docking stations.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina