1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beumah

    Beumah ----

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er hier iemand de galaxy nexus, met een goed passend insteekhoesje? Ik ben vandaag ff in debstad geweest maar alle hoesjes zijn of te strak of net iets te klein. Op internet zie ik er wel een aantal die "geschikt" zijn voor de nexus, maar dat zijn vaak van die universele die dan waarschijnlijk weer net niet helemaal passen.
     
  2. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Aan de ene kant is dat leasen debiel, aan de andere kant.. Je hóeft het toestel na de abbonnementsperiode niet over te nemen! Je kunt ook een nieuw abbonnement afsluiten en een nieuw toestel ontvangen.

    Nog een paar maandjes en dan wordt het een iPhone. Ben een beetje klaar met android..
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Leasen vind ik niks.
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Veel mensen vergeten dat de lease nog eens bovenop de abonnement komt.
    Voor een iPhone4S 32GB + HI XL betaal je € 73 per maand 8)
    Als je na 1 jaar niet de iPhone neemt gooi je € 516 weg.

    Ben heel blij dat ik nog steeds bel/sms/internet met een i-150 abonnement uit 2008.
    De data snelheid dan wel laag zijn met 2Mbps maar die is wel ONBEPERKT zonder fratsen en valkuilen.
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Mijn zoon wil nu echt een smartphone. Volgens mij maakt Android/Iphone etc niet heel veel uit. Hij wil liever een abo met toestel, ik liever een los toestel plus sim only zodat de maandelijkse kosten laag blijven en hij het toestel op zijn b-day kan krijgen.

    Met een budget van dik 100,-, wat zijn dan een beetje ok toestellen?
     
  6. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Geen iPhone iig met dat bedrag.

    Zou eerder gaan kijken naar goedkopere Nokia toestelletjes met whatsapp ofzo. Kosten rond de 90 euro.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    die search had ik zelf ook al gedaan, maar 90% is zonder review en daarnaast hou ik mij helemaal niet bezig met smaryphones dus weet ik niet zo heel goed wat interessant is om rekening mee te houden (welke versie android, resolutie, batterijduur, kwaliteit touchscherm etc)

    Daarom was ik wel benieuwd naar wat mensen hier vonden.

    die Xperia is cheap trouwens, echter roze :+
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Sony Ericsson is Sony Mobile geworden, dus die oude(re) modellen zijn voor vrij weinig te krijgen nu vanwege de SE branding. Als je dat geen reet boeit dan is zo'n X10 of X8 een goede keus. :)
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Voor Sim-Only raad ik je Hollands nieuwe aan. Dit is een abonnementsvorm die veel weg heeft van prepaid. Als je bundel op is kun je er niet automatisch overheen gaan. Op deze manier heb je nog controle over de kosten! En mocht je zoon buiten zn bundel moeten gaan ballen/smsen dan zijn de tarieven hetzelfde als binnen de bundel.
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    zijn die oudere modellen nog te updaten naar nieuwe androidversies?

    @ Hoosie: tnx!
     
  12. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Maat van me had een iPhone die kapot was gevallen, dus moest ie tijdelijk een andere telefoon voor een leuke prijs. TOen heeft ie deze gekocht.

    Dat ding werkt best heel aardig eigenlijk! Misschien is dat wat?
    Of een Galaxy Y, misschien is dat wat? Maar daar heb ik geen ervaring mee.
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee niet de Galaxy Y, de lage resolutie van dat scherm is gewoon niet leuk meer om er mee te werken. Ga dan voor de Galaxy Gio.
     
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan ik trouwens meerdere abonnementen op mijn naam zetten? Ik kan pas vanaf 11 mei mijn abonnement aanpassen / opzeggen. Kan ook eerder maar dan moet ik €69,- boete betalen en dat is 2x zo duur als mijn abonnement voor de komende 4 maanden...

    Kan ik beter dat telefoon nummer niet meer gebruiken en nog 4 maanden betalen en bij een andere provider (dus geen T-mobile meer) en nieuw abonnement halen.
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan gewoon ja. Maar kan je beter niet gewoon een maandje wachten en dan een ander abbo afsluiten? Dan krijg je gelijk een nieuwe telefoon, en je nieuwe abbo gaat pas in wanneer de ander verloopt.
     
  17. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yep, de support is nog steeds heel goed en updaten naar 4.0 is mogelijk alleen of dat ook voor de X8 geldt weet ik helaas niet zeker. De rest wel. :)
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zou beter zijn maar mijn telefoon is dood en moet dus een nieuwe hebben. Of ik nu 4 maanden abonnement betaal of ik koop een toestel voor een maand. Zal om het even zijn. Nu kan ik meteen een nieuw toestel nemen.
     
  19. Seh

    Seh Guest

    Posts komen uit een ander topic.

    Iemand die mij kan helpen aan een goed abbonement voor de Sony Xperia ?:+
    Door FinalBob gaan twijfelen, haha.
     
  20. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er aan te denken om de Sony Experia S of de Samsung Galaxy S2 los te kopen icm een sim-only abonnement. Twijfel nog tussen de 2 telefoons maar ik denk dat ik het volgende abonnement ga nemen:

    T-mobile
    Smart Plus 50: 50 belminuten, onbeperkt sms & 250 mb internet -> €17,50
    Onbeperkt internet (na limiet langzamer internet) -> €5
    Totaal €22,50 p/mnd. (Eerste paar maanden wat korting, maar daar kijk ik niet naar)

    Aangezien ik toch geen films ga downloaden op mijn telefoon maar wel wat zekerheid wil hebben, lijkt me dit een goeie optie. Ook bel ik nauwelijks.

    iemand nog tips?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina