1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Tip;

    Neem geen T-mobile:+
     
  2. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ben, ik heb 250 belminuten of smsjes + 50 sms inclusief internet en betaal slechts 12 euro.
    Verder kan ik maandelijks opzeggen als het brak mocht worden.
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    @ flix: als je nou ook een reden geeft...

    @hierboven: ja ik heb bij ben gewerkt dus ik ken hun abonnementen binnenstebuiten haha. Maar ik ga er toch nog eens naar kijken want ik hou er helemaal niet van om ergens aan vast te zitten.
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nou, ik denk sowieso het bereik. Ik heb ook T-Mobile gehad en het bereik was ronduit slecht. Verder vond ik de service slecht en heb ik nog rond de €40 moeten betalen voor een fout aan hun kant. Voor mij ook nooit meer T-Mobile. En is Ben ook niet toevallig T-Mobile sinds een paar jaar?
     
  5. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt ja. Ik moet nog eens goed gaan kijken naar de opties...
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    FinalBob en ik zitten fout m.b.t. het lease bedrag. Het is 15% van de aankoopwaarde en niet de dagwaarde. Op het moment van afsluiten wordt gekeken naar de prijs van een simlock vrij toestel.

    1000Mb bij Hi geeft trouwens ook onbeperkt aantal SMSjes (eigenlijk 3000/maand). Dat is 5 euro meer dan 500Mb.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  7. Seh

    Seh Guest

    Dus stel dat hij nu 500 euro nieuw is, heb ik hem over 2 jaar voor 75 eurootjes?
    Ik denk dat ik bij Hi ga voor de Xperia S. Maar twee maten van me die into gadgets zijn beweren weer dat ik beter voor de Galaxy S2 kan gaan. Keuzes, keuzes. :'-(

    Wat zouden jullie mij aanraden? Ik neig naar die van Sony.
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Fuck Samsung, stomme me2 merk. Blegh... Xperia S is sexy, wat wil je nog meer?
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Ah, nice.

    Morgen mijn abbonement afzeggen bij Vodafone (gewoon toevallig dat er net storing was:+) en dan mijn mobieltje bestellen. Heuj. \o/
     
  10. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Zeker wel de Xperia S. Ik ben ook helemaal klaar met Samsung en dat SAMOLED is ook niks bij nader inzien. Het lijkt mooi, maar de kleuren zijn totaal niet natuurlijk en die van mij brand nog in ook. Geef mij maar weer lekker LCD. ;)
     
  11. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Gewoon nummerbehoud aanvragen bij het bestellen bij Hi, dan wordt je contract bij vodafone automatisch opgezegd;)
     
  12. Seh

    Seh Guest

    Ah, hoe zit dat eigenlijk, want het abonnement op Vodafone staat op een andere naam dan die van mijzelf. Dus weet niet of het dan nog wel gaat.
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.744
    Leuk Bevonden:
    1.943
    Mijn contract met Vodafone loopt in september dit jaar af. Ik betaal nu iets van €25 p/m voor 200 minuten/sms en onbeperkt (FUP) internet. Als ik mijn contract niet opzeg maar gewoon door laat lopen blijven de voorwaarden dan hetzelfde of krijg ik dan de nieuwe voorwaarden en moet dan kiezen of ik er meer akkoord ga of niet? Gaat mij uiteraard met name om het internet abonnement want dat is in de afgelopen anderhalf jaar best wat duurder geworden :+
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als jij geen actie onderneemt, dan loopt het door en blijf je onder de FUP vallen. Ga je bijv. in op een aanbieding, dan gelden de nieuwe voorwaarden. ;)
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat maakt verder niet uit, zolang je de juiste einddatum weet, het telefoonnummer en het simkaartnummer. Houd ook je klantnummer van vodafone bij de hand, voor het geval je die ook kan opgeven. Hoe meer informatie ze hebben, hoe sneller het verwerkt kan worden!
     
  16. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt beter geen vast abonnement pakken van een jaar of 2. Als je wat geld hebt gespaard koop dan bv gewoon de telefoon. Zo had ik een iphone van 400 euro, gooide er een abonnement in van 12 euro en klaar. Als je dat over 2 jaar uitrekent ben je rond de 29,- kwijt maar je kan wel altijd je abonnement opzeggen en evt je telefoon verkopen en weer een nieuwe aanschaffen.
     
  17. Kleenex

    Kleenex Zakdoek van het jaar

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    1
    Die van mij is nu ook best wel fijn. Had toen een contract afgesloten met onbeperkt internet (FUP) voor €2.50. Ben er erg blij mee *)
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Iemand ervaring met de HTC One X. Ik heb net een maand of 3 een Sensation XE, super ding, maar ik hou nu eenmaal van gadgets. De reviews die ik tot nu toe heb gelezen sporen me niet echt aan. Niet omdat het een slechte phone is, maar het verschil tussen mijn XE en HTC One X lijkt me zo miniem eigenlijk. Ja, quadcore processor, maar mijn dualcore phone is al retesnel. Ik hoef nooit te wachten, hij is gewoon bizar snel en hij staat echt vol met van alles. Ook heb ik nu 4.0 op mijn XE staan, dus dat is ook geen reden voor een aanschaf.

    Ik heb er in de winkel mee gespeeld, mooi scherm, maar nou niet schrikbarend veel mooier dan mijn XE scherm. Daarbij vind ik 4.7 gewoon te groot, mijn toestel is 4.3 en dat vind ik al vrij fors, maar het werkt prima.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  19. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Geen ervaring mee, maar wel al vaak genoeg gelezen over scheurtjes in de behuizing en de batterij drain. Ik zie zelf ook het nut niet van een Quad-core, het is een fokking foon! 8)
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Bij de XE of de HTC One X?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina