1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    One X.
    Sommige behuizingen schijnen te gaan scheuren, zie hier:
    [​IMG]

    Voor de batterij drain kwam als het goed is een update. ;)
     
  2. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Heb zelf de One x nu sinds vrijdag. Bevalt me tot nu toe zeer goed eigenlijk. Alleen heb ik mijn micro-sim nog steeds niet mogen ontvangen. |:- Dus over bereik en al dat soort dingen kan ik nog niets zeggen.

    De telefoon zelf is wel echt enorm snel en ook de batterij valt me redelijk mee. Al kan ik hier ook niet echt iets zinnigs over zeggen aangezien die zonder sim kaart steeds blijft zoeken naar een netwerk en dat wel batterij vreet...
     
  3. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De One S is eigenlijk de veel betere telefoon, maar heeft helaas niet het 720P scherm.
    De dual-core in de One-S raast de quad-core van de One-X aan alle kanten voorbij.

    http://www.engadget.com/2012/04/02/htc-one-s-review/

    En heeft dus ook een betere batterijduur. Dat wil niet zeggen dat een quad-core nutteloos is in telefoons, maar de Tegra 3 is gewoon zéér teleurstellend, echt een regelrechte afrader. De Quadcores op basis van Snapdragon Krait zullen een stuk beter zijn waarschijnlijk, maar die komen pas q1 2013.
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2012
  4. Seh

    Seh Guest

    Krijg vrijdag mijn Sony Xperia S binnen, ben benieuwd. Jammer dat ik hem niet morgen al binnen krijg maar ach, kan ik hem in het weekend mooi uitvogelen. :+
     
  5. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag. Een collega van mij heeft een xperia ray gekocht. als hij een sms krijgt dan gaat zijn beltoon af en trilt de telefoon. alleen als zijn vrouw een sms stuurt ontvangt hij wel het bericht maar gaat de beltoon niet af en trilt de telefoon niet. Hij wilde hem resetten maar kan de optie niet vinden hij zou naar back up moeten gaan maar die optie staat er niet bij. Wat moet hij hieraan doen om het op te lossen
    alvast bedankt voor hulp.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Yup. Of je levert het toestel weer in en je betaald niks.

    Ik heb hem ook sinds vrijdag. Scheurtjes heb ik geen last van. Batterij gaat bij veel gebruik een dag meer. Zou een update voor komen. Telefoon heeft eigenlijk 5 cores. 1 draait alleen als je het toestel niet gebruikt.

    Bereik is bij mij nog niet geweldig. Ook op het werk heb ik maar 3 streepjes (thuis 1-2 streepjes). En dat terwijl alle locaties ruim binnen het dekkingsgebied zouden vallen...ik moet hier nog even contact over opnemen.

    1,5GHz quadcore lijkt een overkill, al merk je wel dat de telefoon rete snel is met alles.
     
  7. xboxen

    xboxen Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    De beste oplossing voor prepaid icm met een blackberry is om geen blackberry te kopen.

    Eigenlijk snap ik je vraag ook niet echt. Bekijk gewoon een aantal winkels, wat de telefoon die je wilt daar kost en kies er 1 uit. Niet zo moeilijk toch?
    Om je alvast op het goede spoor te zetten, kijk hier eens: http://www.belsimpel.nl/
     
  9. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Fijn dit. Gaat eindelijk de deurbel voor mijn simkaart die ze vergeten waren bij mijn telefoon mee te sturen. Hebben die idioten een gewone simkaart opgestuurd in plaats van een micro-sim. Kan hem natuurlijk gewoon op maat knippen nu maar ik heb toch liever een originele micro sim.

    Zou ik gewoon naar de vodafone winkel kunnen gaan en daar om een micro-sim vragen of zal ik dat weer via typhone (webwinkel) moeten regelen?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Beter stap je over naar sim only, kan je hetzelfde voor 15 euro p/m maar dan met 1GB internet (ook praktisch onbeperkt, heb nog maar 1x er tegen aan gezeten :+).
     
  11. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Pff, wel leuk en aardig die Android ICS maar nou moet ik al mn muziek opnieuw gaan taggen.

    edit: damn, dit is echt vervelend. Normaal moet het zo zijn,

    Code:
    Pietje lul band
    Album: Banaan
    Lied A
    Lied B
    Lied C 
    Lied D
    Nu staat het zo

    Code:
    Pietje lul band
    
    Album: Banaan
    Lied A
    
    Album: Banaan
    Lied B
    
    etc.
    Ongehoord vervelend.
     
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja, ze kunnen zo een simwissel uitvoeren. Kan ook gewoon bij een andere winkel waar ze vodafone verkopen. Dus phone house, belcompany etc.
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Begint alweer lekker, zou vandaag om 10:00 gebeld worden hoelaat ze precies kwamen met de telefoon. Ik had hem dinsdag besteld, dus eigenlijk zijn ze al te laat. Nu nog steeds niets gehoord. :emo:
    Edit: Oke sterf, hij kwam dus langs maar mijn ID was verlopen en was ik vergeten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2012
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gebruik je niet poweramp?
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    _O_
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Hij zei ook echt van te voren: ''Hoop dat jij hem wel mee mag nemen, ik heb al 2 mensen gehad aan wie ik hem niet mocht geven vandaag.'' 8)

    Maar goed, nu moet ik eerst maandag naar gemeentehuis, dan is het of tering lang wachten op mijn ID of die kut ambtenaren iets van 40 euro betalen zodat ze hem sneller (lees de volgende dag) al klaar hebben.
     
  17. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Vijf werkdagen of zo?
     
  18. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Jup, en het gierige is dat als je hem niet versneld aanvraagt hij alsnog de volgende dag al op het gemeentehuis ligt maar ze hem niet meegeven (zeggen dat hij er nog niet is ;))
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Nee gebruikte de standaard player. Heb de trial gedownload en die doet het prima en ik zag dat je veel meer opties hebt met de equalizer dus eens kijken waar ik de apk kan downloaden :+
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Klopt, bij poweramp doen de tags het perfect terwijl het in de standaard player een grote bende is..
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina