1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Weet je dan ook gelijk hoe ik die albumcovers erin kan zetten? Dat lukt me maar niet.
     
  2. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, fok Vodafone! 8) Ze kunnen me nog steeds geen Xperia S leveren en die persoonlijke aanbiedingen waren toch ruk, dus ik zet 'm lekker om in Sim Only. Ik heb nu bij de PH een Xperia S voor €30,- besteld met een 0,- min/sms abbo! :lol: Het is waarschijnlijk een foutje, maar morgen zou die al binnen moeten komen en eenmaal binnen kunnen ze me als het goed is geen oor meer aannaaien! :+ Hopelijk gaat alles goed. :p
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    En anders ga je toch gewoon naar een Phone House of Belcompany. Daar krijg je gewoon dezelfde aanbiedingen vaak!
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Of studentmobiel, goedkoper dan al die suffe winkels :+
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Gelijk je firmware upgraden naar .73

    Dat zal de batterijduur aanzienlijk verbeteren tegenover je out of the box firmware. Je kunt dit doen met de software die erbij zit. :cool:

    Xperia S rocks, althans totdat de Xperia P komt ... dan ren ik weer naar de winkel.
     
  6. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    908
    Anubis, ik heb al even gezocht naar een website met overzicht van de firmware upgrades, maar kan hem niet vinden. Heb jij een website waar ik kan lezen wat de firmware upgrade verbetert? Thanks :)
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Wellicht hier? http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=1515

    Neem gewoon van mij aan, me telefoon gaat nu bijna 1,5 dag mee incl. autosync, twitter, gmail, wifi etc....
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    908
    Dat is een aanzienlijk verschil! :thumbs:

    Het is niet dat ik je niet geloof hoor ;). Ben gewoon benieuwd wat voor updates er allemaal in verwerkt zijn :)
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Is mij ook niet geheel duidelijk, maar die forum is specifiek en geeft veel info. Heb nu al die rotzooi verwijderd van die autosave/battery/ en performance bullshit apps.

    Zoals

    - batterysaver
    - juice defender
    - brightness control
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    908
    Ah k, klinkt goed. Vanavond gelijk even updaten!

    Ik heb trouwens soms op een lage brightness dat mijn scherm heel lichtjes feller/doffer wordt constant. Als ik de brightness hoger zet heeft hij er geen last van. Beetje vaag, net als bij een dimmer op een lamp, wanneer die heel laag staat dat hij soms wat meer input krijgt dan anders.

    Heb jij, of andere gebruikers hier ook last van?
     
  11. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Helaasch, krijgt er dus gewoon een contract met toestel-lease á 27 euro pm bij. Heb er nog over nagedacht om een hoop stampij te maken, maar daar heb ik ook eigenlijk helemaal geen zin in. Geannuleerd...
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nope,

    ik heb me brightness standaard op 49% staan. Is bright zat..... en ik verander het nooit
     
  13. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yesch... ook geannuleerd hier. 8) In principe heb je het voor €0,- afgesloten en op Tweakers zijn er ook die er een case van gaan maken zag ik. Maar goed, ik trek m'n handen er ook maar vanaf en toch maar m'n abbo verlengen alleen niet direct via Vodafone. Ik kwam net deze mooie "echte" aanbieding tegen voor de Xperia S. Geen slechte deal! :)

    @AnubisNefer: Ik had gezien van die updates ja en zal ik ook zeker toepassen. Ga je ook de Xperia U en Sola halen of wat? :p
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    908
    Dat is zeker een mooie aanbieding Lethal! Ik heb hem in de 200 variant en moest nog 4 tientjes bij lappen!

    EDIT: met dit abbo betaal je 425 euro, terwijl het toestel los 429 kost. Erg goede deal dus!
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2012
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, precies en op dit moment heb ik onbeperkte data onder de FUP, maar 1GB per maand staat daar ongeveer gelijk aan en is meer dan genoeg. En ook nog eens onbeperkte SMS (3000 per maand). :)

    Wel naai trouwens dat je met verlengen altijd ietsjes meer betaald. Hier is dan een uitzondering, maar vaste klanten tellen geloof ik in het algemeen niet meer mee! :+
     
  16. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Ik had ook geen zin in die rompslomp.. Ze hebben vast wel ergens in hun voorwaarden staan "typfouten voorbehouden" o.i.d., en klaar ben je.

    Nouja, nog maar even wachten dan, tot ik eindelijk mag overstappen. Hallo iPhone! Ben echt klaar met Android. Vind het instabiel, soms onlogisch, traag (heb niet het nieuwste toestel, maar pff), bij vlagen buggy, nee. Ik hoef geen custom roms te draaien, ik hoef niet mijlendiep in mijn instellingen te kunnen duiken, ik wil een telefoon die gewoon constant goed werkt.. Wil niet mijn telefoon moeten rescannen met een app om mijn zojuist gemaakte foto's te kunnen bekijken, ik wil niet dat mijn foon zich automatisch opnieuw opstart als ik daar niet om vraag, wil niet dat Sense zich elke keer volledig opnieuw moet laden als ik een app heb gedraaid, en ik wil al helemaal geen 194 updates van mijn besturingssysteem, en maar afwachten of mijn toestel uberhaupt nog updates krijgt.. Was nooit zo heel gek op Apple, totdat ik mijn iPad (2) kreeg.

    Wellicht kom ik over 2 jaar met hangende pootjes terug naar Android, maar voorlopig stap ik over. Al is dat in September pas, haha..
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Alleen nog de Xperia P.

    Voreger had ik altijd Sony Ericcson's, behalve de Nokia 88/89 serie totdat de iPhone kwam.

    Het enige minpunt vind ik dat mijn backcover aan de onderkant een beetje valt in te drukken en geluid maakt, vandaar dat ik de Xperia P wil
     
  18. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier nog steeds blij met m´n iPhone 4 _O_ Geweldige toestel, serieus beter dan de meeste Android telefoons.

    Hiervoor een 3GS gehad, werkte ook prima, maar moest toch wel meegaan met de tijd. :)
     
  19. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Jailbreak? Persoonlijk hou ik van customizen, dat deed ik ook altijd met elke iphone. Maar nu met een groter schern is de iPhone scherm voor mij nu echt te klein.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Snap niet wat mensen zo goed aan iPhones vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina