1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet, ik heb geen smartphone, maar als je toch de comments gaat checken kan je het denk ik beter voor het downloaden doen.
     
  2. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ben wel benieuwd naar smartphones met Intel Medfield-processors, dit ziet er iig veelbelovend uit, helemaal voor een singlecore cpu! (als ik met niet vergis :9).
     
  3. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zag die comments pas nadat ik Twitter had gedeinstalleerd en weer ging downloaden in de market ;)
     
  4. SilverLie

    SilverLie Lurkt

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    1
    Ah okee :)
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ik heb hem morgen van Hi. \o/ Ik krijg er een Hi chip bij als het goed is, van 0 euro totdat mijn huidige abonnement is afgelopen. Bevalt ie?
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Scherm is baas... Update hem wel even gelijk naar de nieuwste firmware anders is je tel. Binnen 3/4 dag al leeg ;-)

    De UI is ook erg strak, hoeft van mij geen andere launcher erop, stock is al goed genoeg.
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Nice man! Ik kan trouwens gratis een Micro-SIM ophalen bij Vodafone, dus da's netjes van ze en ze zetten ook data over als ik wil. :)

    Maar goed, op de vraag of die bevalt: JA, ZEKER! Wat een apparaat zeg... het is echt een beauty en beast in 1! _O_ Het toestel is heel robuust, prachtig afgewerkt en ligt heerlijk in de hand. Ik zie nu pas hoe gammel Samsung is. :p
    En ik was eerst bang voor de USB/HDMI-klepjes, maar die zijn gelukkig heel stevig en netjes verwerkt. De behuizing is trouwens van speciaal materiaal en je ziet er geen vette vinger of wat dan ook op! Verder, tja... je zal het morgen wel zien. Ik denk dat je net als mij zeer onder de indruk zal zijn! :D

    Verder zijn die NFC Xperia SmartTags echt een hele leuke en handige toevoeging. Best netjes van Sony dat er standaard 2 worden meegeleverd. :)

    [​IMG]
     
  8. Seh

    Seh Guest

    Wat houd dat in trouwens die NFC Xperia SmartTags? Begreep er niet veel van. :+
    En kan niet wachten om met dat ding aan de slag te gaan. Nog apps die ik sowieso binnen moet halen?
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
  10. Seh

    Seh Guest

    Ah, ziet er nice uit.
     
  11. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat is inderdaad erg handig, maar niet echt iets wat ik zou gebruiken. In ICS kan je je notification bar omlaag halen in je lockscreen, dus kan ik al met slechts 2 handelingen al m'n verbindingen aan of uit zetten. (Met quick settings in notification bar dus)
     
  12. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja, ok maar het is perfect als het niet alleen om verbindingen gaat. :) Je haalt 'm langs zo'n Tag en persoonlijke instellingen en/of toepassingen worden geladen zonder iets aan te raken. Ik vind 't geniaal... JWZ! :p

    Trouwens, het viel me net op dat wij hier in NL een super charger in de doos krijgen waarmee je je batterij in rond een uur kan opladen + functie voor 10-minuten charge. In sommige landen krijg je meer extra's in doos zoals een HDMI-kabel, 4 SmartTags of Screen Protector. Maar zo'n snelle lader vind ik handiger! :cool:
     
  13. Seh

    Seh Guest

    Gaat dat firmware updaten automatisch als je verbonden bent met het internet? Kan elk moment gebeld worden dat de bezorger er aan komt. \o/
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wel een goede ID bij de hand deze keer? 8)
     
  15. Seh

    Seh Guest

    Ja, een gloednieuwe! Helemaal lichtblauw en shit. :+
     
  16. Seh

    Seh Guest

    Zijn er nog (een beetje onbekende) apps die ik echt MOET hebben? De standaard dingen heb ik nu wel binnen denk ik.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nee, via usb kabel en een computer + pc companion (pc) of Sony Bridge (mac)
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Tering, heb je even? :+
    MiLocker (kun je je lockscreen veranderen, zitten echt een paar hele toffe tussen. Je hebt ook nog MagicLocker, werkt net ff iets anders).

    SnappzMarket (de meeste betaalde apps gratis downloaden, moet je even op Googlen want hij staat niet in de Play Store).

    SwipePad (lijstje met apps waar je door middel van een veeg uit bijvoorbeeld de rechter onderhoek heen kunt, vanuit elke app).

    SSlauncher (home replacement waarbij je alles neer kunt zetten zoals je dat zelf wilt, heel veel mogelijkheden).

    MX Player (hele goede video player).

    PocketDeals (allemaal gratis aanbiedingen, bijvoorbeeld hele goedkope bioscoopkaartjes maar werkt volgensmij alleen nog maar in Groningen)

    Soundhound (als je niet weet hoe een nummer heet hou je Soundhound erbij en die weet dan welk nummer het is, je kunt het ook neuriën.)

    Swiss Army Knife (kompas, waterpas, rekenmachine etc in een).

    Taskos (soort van to-do list).

    TuneIn (internetradio).

    3G Watchdog (houd bij hoeveel data je verbruikt).

    Ziggo (kun je zien welke programma's waneer draaien, je kunt later ook nog tv er via kijken als je op een Ziggo ip adres zit maar nu nog niet).

    Layar (weet ik even niet uit te leggen, soort van camera app).

    Zal zo nog even op mn telefoon kijken, dit was uit mn hoofd.
     
  19. The Redman FTW

    The Redman FTW ^_^

    Berichten:
    596
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet ff in startpost. :)
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik maak zo wel even een nieuw deeltje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina