1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote mobiele telefoons thread [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Siemenn, 26 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben toe aan een update.
    Ik wil een HTC desire Z gaan kopen, maar ik ben een beetje worried door het bekende 'Hinge' problem. HTC geeft wel 2 jaar garantie, maar ik wil een mobiel die gewoon 5 jaar meegaat zonder rare problemen. Wat denken jullie over dat probleem?

    Het is echt balen dat die mobiel bij een aantal gebruikers daar een probleem mee heeft bezorgd. Het toetsenbord is juist het aantrekkelijke van die telefoon.
     
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Oké guys, ik heb iets gevonden.
    Bij T-mobile.

    Iphone 4 16 gb 189 euro bij een abbonement voor 25,17 in de maand voor 2 jaar.
    150 sms/min en onbeperkt internet 2048/384 Kb/s (is dat de normale snelheid?)

    Pretty nice dacht ik.

    Je kosten
    € 25,17 i-150 per maand*
    150 aantal minuten
    150 aantal smsjes
    2048/384 Kb/s mobiel internet
    € 0,00 Activatiekosten


    Wat ik alleen niet snap is; Hoezo staat er bij als je op de t-mobile site direct naar Iphone abbonement gaat: i-150 29,95 per maand en Iphone 4 16gb 229 euro?

    Oh wacht, zat op t-mobile zakelijk.... wat maakt dit uit?

    Edit: ooh dan moet je dus je kvk nummer etc invullen...bummer.
     
    Laatst bewerkt: 18 feb 2011
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Een tip voor mensen met een android telefoon en met name htc desire hd:
    Download eens Juice Defender! App die ervoor zorgt dat je batterij langer meegaat. Echt een aanrader! Niet meteen weggooien als je hem niet meteen begrijpt.
    Tevens goed te combineren met powertutor.

    Beide apps zijn free
     
  4. Ethereal

    Ethereal Active Member

    Berichten:
    261
    Leuk Bevonden:
    97
    Er is niemand 'met problemen' met die hinge. Die werkt zoals hij behoort te werken, alleen vind niet iedereen dat prettig. Is gewoon een designkeuze. Ik vind het zalig werken, ding gaat retevloeiend open, soepel, perfect systeem! Tsjah, als je de telefoon volledig op zijn kop houdt dan gaat het toetsenbord dicht, maar ik ga ervanuit dat je niet heel vaak op zijn kop ligt te typen.

    Fantastische telefoon, bloedjesnel, fijn toetsenbord, totaal niks mis mee!
     
  5. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey,
    Ik heb even een vraagje namens me vader.
    Me pa heeft een htc 7 trophy.
    Zo`n beetje iedereen die die kent en ik heeft een ipod iphone.
    Nu was zijn vraag of er games op zijn htc kunnen.
    Neem aan dat er geen games zoals angry bird`s op kunnen?
    Veder heb ik een vraag heeft iemand meschien een goede site waar je meschien wat games kunt dowlouden kopen voor de htc?
    Ik hoor het wel.
    Alvast bedankt,
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Er zijn zelfs heel veel games voor. Zo is hier een lijstje achievements, wat dus ook als lijstje met games kan dienen:
    http://www.xbox360achievements.org/games/wp7/
     
  7. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Is er iemand die Jetdroid gebruikt en zo ja, loopt het een beetje lekker?
     
  8. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    BIS + is opzich niet nodig, het is alleen een stuk sneller, maar pingen en gebruik maken van de bb store kun je ook doen met een basis :p
     
  9. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Ik zoek een abonnement met de HTC 7 Trohpy. Lijkt me echt een super toestel, en ziet er super mooi uit natuurlijk :).

    Ik wil per maand zo'n 25 euro gaan betalen, en het liefste met internet erbij. Hoeft niet heel veel internet te zijn aangezien ik thuis en op school WiFi heb. 25 euro en het toestel gratis is (denk ik) onmogelijk, dus wil ik best zo'n 110 euro bij betalen. :)
     
  10. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.043
    Hier hebben ze vaak ook leuke aanbiedingen, site ligt er nu helaas uit.
     
  12. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
  13. math1js

    math1js Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt toch uiteindelijk uit op 25 euro p/m of ben ik gek
     
  14. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Games zijn er genoeg van CastleVania, Ilomilo tot Angry Birds, Sonic 4, Hydro Thunder, Plants VS Zombies en zelfs Kinect binnenkort. Je kan die games alleen downloaden op je HTC 7 Trophy als je naar de Zune Marketplace gaat, je hebt hier wel een Amerikaans email adres voor nodig.

    Heb nu ongeveer 2 maanden een HTC HD7 en moet zeggen dat Windows Phone 7 tot nu toe de beste mobiele OS is ik heb gehad. Alles werkt verschrikkelijk snel, en vloeiend.

    Ook de manier van reclame maken is wat 'subtieler' gedaan dan dat geschreeuw van Apple!
    [yt]e9SI3cGaE9M[/yt]
    [yt]VHkPiU9YAQk[/yt]
    vs dit van Apple...
    [​IMG]
     
  15. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik stond net in de HI winkel, en werd toen aangesproken door een verkoper. Ik heb momenteel een Abonnement die in November afloopt. Als telefoon heb ik een Samsung Star (ja ik weet het, kut telefoon:F:)

    De verkoper wist mij te melden dat ik 128 dagen voor het verlopen van mijn abonnement al over kon stappen naar HI. Ook zei hij dat ik nu al een Samsung Galaxy S (die telefoon wil ik) mee kon krijgen. Hun zeggen dan mijn abonnement bij Telfort op. Tot die tijd moet ik dan de sim-kaart van Telfort gebruiken. Zodra het abonnement dan is verlopen, moet ik de simkaart van HI gebruiken.

    Natuurlijk zei de verkoper dat er geen addertje onder het gras zit maar ik geloof er geen barst van.

    Ik zou dus nu al de Galaxy S mee kunnen krijgen van HI en gebruiken, in combinatie met een aflopend abonnement van een andere provider?
     
  16. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ja. Dan moet je natuurlijk wel een Hi abonnement afsluiten. En het probleem daarvan is dat je dus eerst je aflopende contract uit zit, en daarna dus dat 1 of 2 jarige contract van HI, waarschijnlijk 2 jaar voor een Galaxy S. Dat betekend dus dat je 2,5 jaar met die telefoon zal moeten doen. Het is gewoon een slimme verkooptruuk waar veel mensen in trappen.

    Maar voor het gemak vergeten ze dat ze dan weer voor een lange tijd vast zitten.
     
  17. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar dat half jaar hoeft dan toch niet dubbel betaald te worden? dus bij Telfort en HI?
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.045
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Nee. Er zit ook geen addertje onder het gras dat jij meer betaald ofzo, alleen jij bent gewoon klant en dat is het belangrijkste.
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.484
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb het project lang in de gaten gehouden maar ben het eigenlijk uit het hoog verloren.

    heb je het onderhand al geprobeerd? Misschien ga ik er wel ff mee aan de slag eerdaags :)
     
  20. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan zit je alleen bij je oude, Telfort in dit geval. En op de dag dat die afloopt begint je contract bij HI. Het hele idee is dus zoals Tyrant zegt, ze hebben jou dan als klant gestrikt. Dit doen ze door de telefoon alvast te geven. Immers maakt het voor hun niet uit of je die telefoon een half jaar langer gebruikt, het gaat hun om het contract die je sowieso moet betalen.

    Edit: Anders posten er ff drie mensen tegelijk 8)
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina