1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote PDA thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 29 mrt 2003.

1. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    ja simcity 2000 vond ik wel cool, age of empires vond ik niet zo geweldig kan je beter argentum downloaden, dat is een soort command & conquer

zelda oracle of seasons/ ages zijn trouwens ook aanradertjes!
    maar 't coolst vind ik nog om mario 3, metroid en sonic van de gamegear te spelen met save functie :)

ook handig is dat die rommetjes zo weinig ruimte innemen, ik heb echt een mooi collectietje op m'n pda staan

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    naja, ik heb er nu een 128mb geheugenkaart inzitten, dus aan ruimte geen gebrek :cool:

is argentum gaaf dan? ik zal eens kijken dan of ik het ergens kan vinden.

3. rare_ltd

rare_ltd ~

Leuk Bevonden:
    0
    nou 128mb vond ik zelf wat weinig als je 'm ook gebruikt als MP3 speler, als je 'm niet gebruikt als MP3 speler is 128mb heeeeel veel ja

't is ook mogelijk om Day Of The Tentacle, Monkey Island etc op je pocketpc te krijgen, mbv van het programma SCUMM, was ook wel grappig om even te proberen

4. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    ja das echt lijp, ik gebruik dat zelf ook. pocketscumm!
    echt meesterlijk om die spelletje weer es te spelen. alleen er is 1 groot probleem: als je een spel daarvoor download zit daar niet de sound file bij, dus dan heb je bijna geen stemmen, maar als je de originele cd van het lucas arts spel hebt kan je wel geluid erbij hebben. ik heb nog Sam and Max (met sound dus) en Day of the tentacle (zonder sound want de CDrom was kapot :mad::mad::mad:) als je die wil moet je gewoon ff een PM sturen.

<EDIT: hier is dat argentum spel http://www.ionside.com/argentum/screenshots.asp

5. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    w000t! ik blij is..:cool:

heb gisteren van me vader zijn (oude) Psion 5 series gekregen, is wel makkelijk voor op school...:+

Jammer dat zo'n ding nu niks meer waard is....toen nognwel 2400gulden..:mad:

Alleen dat aanwijs stolkje is kapot, weet DwD misschien of die bij de dixons te koop zijn??

6. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    probeer www.pdahop.nl is een keer, daar haal ik me PDA dingen vandaan, ze zijn erg snel, meestal heb je het de volgende of dezelfde dag al in huis.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb nu nog een oude IPAQ en ik wil of een TabletPC kopen of de nieuw HP IPAQ 2210 ... maar ja ik rommel nog ff verder

8. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Die dingen verkopen ze overal. Loop eens een Media Markt binnen, daar hebben ze er alle soorten en maten van.

9. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Kick. ;)

Zijn er hier nog meer mensen met de ASUS MyPal A620?

Specs:

- X-Scale PXA-255 op 400 MHz
    - 32 Mb ROM
    - 64 Mb RAM
    - CF-II slot
    - PPC 2003 besturingssysteem

Het ding is geweldig! _O_

10. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Baaaaap. :D

/Mod Ehm?? Laat dit soort onzin voortaan achterwege...

aangepast door Eckie

[Edit]: Ja sorry Eckie, het was om 't topic omhoog te kicken. ;)[edit]

/Mod Kicken doe je maar in Xbazar, in de rest van het forum wordt toch verwacht dat je alleen post als je iets te melden hebt. :+

Laatst bewerkt: 6 sep 2003
  11. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    ik gebruik mijn ipaq met tomtom alleen voor navigatie
    de rest ligt dat ding stof te vreten

12. [black]label

[black]label NUNC AUT NUNQUAM

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er mensen die een Acer N10 of een Ipaq 1915 hebben en zo ja ben je er tevreden over ?
    Hoe is de mp3 kwaliteit uit zo'n pda (met oordopjes dan)
    Ik twijfel tussen deze 2 pda's welken zouden jullie nemen ?

Acer N10 Ipaq 1915

13. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou de Acer nemen. Is sneller, mooier (mening) en heeft PocketPC 2003.

Is wel iets duurder, maar hij is gewoon beter dan de iPaq....

Edit: Trouwens, die zaak is echt duur zeg!

Check even op http://www.tweakers.net de Pricewatch... die iPaq's kosten minder dan €200,-!

Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  14. [black]label

[black]label NUNC AUT NUNQUAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ja voor die iPaqs scheeld het wel veel ja. Ik denk ook dat ik de Acer n10 neem want die heeft sd en cf poorten dat vind ik een groot voordeel. Wel jammer dat Vaja nog geen cases heeft voor de acer n10.

15. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb deze thread weer even opgedoken omdat ik met het volgende zit:

Ik heb de Palm Zire 71 nu een vier maandjes en heb er heel veel plezier van (agenda en MP3 speler in één, ideaal voor in de trein). Ik gebruik 'm dan ook aardig intensief. Doordat ik regelmatig Graffiti moet schrijven, doet het schrijfgedeelte het steeds minder goed. Een deel ervan is wat beschadigd door het vele schrijven, hoewel ik uitsluitend de standaard, officiële stylus gebruik. Het kan ook niet door stoten of iets dergelijks komen omdat ik 'm in een degelijke protecting case voor heb gekocht.
    Verder zitten er nog twee doffe plekken op het TFT scherm (waardoor hij op die plekken ook slecht reageert) omdat ik te veel Patience speel in de trein :)

Mijn vraag: zal dit onder de garantie vallen? Het lijkt mij een gebruikersfout (dus nee), maar vier maanden vind ik wel erg snel voor zo'n duur apparaat.

Ik hoor graag jullie mening, zodat ik een beetje weet of ik kans maak bij Palm.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt: 27 nov 2003
  16. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Nee, valt niet onder garantie helaas. En laten repareren kon nog wel eens duur uitvallen....

Het is een welbekend probleem voor pda's. Er hoeft namelijk maar één klein scherp randje, of een piepklein stofje of een zandkorreltje of iets dergelijks aan de stylus te zitten en hij maakt krassen op het scherm.
    De ideale oplossing daarvoor is een screen protector. Ik heb er zelf een voor mijn Ipaq, van Brando, en dat werkt perfect. Het zou eventueel ook met een stukje overheadfolie kunnen werken dat op maat is geknipt/gesneden, maar ik heb geen idee of daar de gevoeligheid van het scherm erop achteruit gaat. Bij de mijne is dat iig niet zo.
    Het enige nadeel is dat je dat eigenlijk gelijk had moeten doen, nu is het al te laat daarvoor vrees ik.

17. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  18. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Die heb ik dus ook, ideaal stukje plastic :)

19. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had al zo'n vermoeden, maar dan weet ik nu zeker dat ik geen kans maak, helaas :mad:

Mijn tweede zou inderdaad over screen protectors zijn, maar die hebben jullie al meteen beantwoord. 't Is inderdaad eigenlijk te laat, maar ik denk dat ik ze alsnog ga bestellen. Wordt het in ieder geval niet erger...

Erg bedankt voor jullie reacties!

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    *Schopt draadje omhoog:cool:.

Ik heb even een vraagje,

Ben dus naar een PDA opzoek, en heb al een paar interessante gevonden.
    Heeft iemand hier nog een suggestie over?
    Ik wil h'm hoofdzakelijk gaan gebruiken als agenda, maar toch ook voor de fun8).

Palm Tungsten T3

Sony CLIE PEG-NR70V/E

Laatst bewerkt: 4 feb 2004

Deel Deze Pagina