1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote PDA thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Darkwing, 29 mrt 2003.

1. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind het volgende zeker de moeite waard om deze thread weer nieuw leven in te blazen.

Er is een game beschikbaar voor zowel Palm OS and Pocket PC, genaamd Warfare Incorporated. 't Is een Command & Conquer kloon, maar dan dus voor PDA's; "Warfare Incorporated: Full-out real-time strategy in the palm of your hand". Ik heb het zojuist even gespeeld en 't is echt fantastisch!

De volledige versie is te koop voor $29,99. Er is echter ook een demo te downloaden (met drie missions). Deze is hier te vinden. Hij is beschikbaar voor eigenlijk alle PDA's, want er is ook een low-resolution kleurenversie en zelfs een grayscale versie (voor Palm OS that is).

Er is ook een Mission Editor waarmee missions gemaakt kunnen worden. Op de officiële Warfare Incorporated site zijn er een aantal te downloaden. Deze werken (wat ik zo juist heb geprobeerd) echter alleen met de gekochte versie, dus niet met de demo!

Verder is er ook de mogelijkheid om het multiplayer via Bluetooth te spelen.

Kortom, een absolute aanrader! Wanna know more? Check:

Review van Warfare Incorporated @ PalmClub.nl

The Official Ware Incorporated Website @ Handmark

Laatst bewerkt: 23 mei 2004
  2. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Wow ziet er zeer cool uit! Lijkt me wel erg vet..

3. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb afgelopen nacht de drie demo missions in één adem uitgespeeld. En nu is het echter tot de eerste gekraakte versies uitkomen... :p

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    In de tussentijd moet je Age of Empires eens proberen, van Ziosoft. Volgens mij wel te vinden op download.com en anders met google.
    Dat is gewoon de originele Age of Empires 1, omgezet naar Pocket PC formaat. erg leuk voor de verloren uurtjes.

"Wachten is nog nooit zo leuk geweest." :+

5. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Die is er alleen voor PPC, ik heb met een Zire 71 met Palm OS :)

Ik heb overigens al de volledige versie van Warfare Incorporated 'aangeschaft'...

6. Kheb gister een HP Ipaq h1930 gekocht. Ben er erg blij mee!

€ 299, -

Fabrikantcode H1930-EU
    Geluid
    Microfoon, luidspreker, één 2,5-mm hoofdtelefooningang, MP3 stereo (via audioconnector)

Afmetingen scherm
    89 mm

Type scherm
    Transflective TFT-kleurendisplay met LED backlight

Geheugenslots
    Geïntegreerd SD-slot ondersteunt standaard SDIO en SD/MMC type

Standaard geheugen
    64 Mb (56 Mb hoofdgeheugen)

Geïnstalleerd besturingssysteem
    Microsoft® Windows® for Pocket PC 2003 Professional edition

Afmetingen & gewicht
    69,8 x 12,8 x 113,3 mm

Gewicht
    124 g

Processor
    Samsung (2410) processor

Processorsnelheid
    206 MHz

Garantie
    Een jaar garantie op onderdelen en arbeid.

Knoppen
    Direct aan/uit en backlight, Navigatieknop, Display dat gevoelig is voor aanraking met stylus (pen), 4 programmeerbare toetsen voor het starten van applicaties: Agenda, Contacten, Inbox en Vandaag toetsen 2 alarminstellingen

Ik vraag me alleen af hoe ik kan internetten. Heb ik daar nog extra snoertjes voor nodig? Ik wil graag surfen en msnen op het strand bijvoorbeeld :)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Daarvoor heb je sowieso een apart GPRS-abonnement nodig. Dus als je al een spraakabonnement hebt, kun je daarnaast bij de meeste providers een databundel afsluiten, waarmee je voor een vast bedrag per maand een vast aantal kilobytes of megabytes kunt verbruiken. Dat moet je even informeren bij je provider.

Daarnaast ligt het aan je telefoon hoe makkelijk je ermee kunt internetten. Sowieso moet ie GPRS-geschikt zijn, daarnaast is bluetooth het makkelijkst en het snelst, infrarood kan ook maar is ontzettend langzaam en niet echt makkelijk. Kabels van telefoon naar pda zijn niet echt makkelijk te krijgen, ik weet niet eens of ze überhaupt bestaan...

Kortom: surfen op het strand kun je toch beter met een échte surfplank doen :+

8. Zou het kunnen met de E700 van samsung? Ik ben nogal a-technisch en heb totaal geen verstand ervan.

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Heeft geen bluetooth, wel GPRS en infrarood. Dus, afhankelijk van je provider zou het kunnen, maar wel langzaam en onhandig. Welke provider heb je en welk abonnement?

10. Ik heb T-Mobile abonnement.

Heb ff gepropeerd met infrarood en hij zegt: "Establishing connection with samsung sgh e700"

Maar het duurt heel lang en na een tijdje sluit mijn telefoon de infrarood activiteit uit:confused:

(maar er bestaat toch iets van vodafone? dat is zo'n rood dingetje die je in een mobiel aparaat kan doen en dan kun je internetten ofzo? kost dat duur?)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2004
  11. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gisteren de HP4150 gekocht met Tomtom 3 Bleutooth... Als ik 'm in de cradle heb staan kan ik prima Inetten.. via de USB. Gaat autotmatisch. Maar wat moet ik doen om gewoon overal en nergens te internetten... op de camping bv.? Als het goed is moet de PDA namelijk kunnen zoeken naar Draadloze Inetverbindingen en dara moet ik dan mee kunnen connecten.

12. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    Er moet dan daar een access point aanwezig zijn waarop je kunt inloggen. Maar dat gaat volgens mij via WiFi en niet via Bluetooth...

13. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik een paar maanden terug een palm IIIe gekregen....werkt wel erg leuk. Ondersteund Graffity...heel pakket software erbij....is wel een zwart-grijs beeld.....ik gebruik het vooral als agenda en memo blok....dan werkt die graffiti erg goed

14. roelofklooster

roelofklooster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke PDA

Ik ben een beginneling voor PDA ik zoek een PDA voor mp3tjes te beluisteren en voor Video. Welke kan ik dan het beste kiezen heb 2 mogelijkheden De Ipaq 1915 en de ACER N30

Groeten Roelof

15. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb de Ipaq 1915 zelf en heb er ooit wel eens mee lopen prutsen om er video op af te spelen maar eigenlijk is ie daar te traag voor. Mp3 (of beter WMA) speelt ie wel probleemloos af met Media Player. Verder is de Ipaq wel een heel gelikt en gaaf ding waar je van alles mee kunt.

De Acer ken ik verder niet, dus daar kan ik niet over oordelen.

16. roelofklooster

roelofklooster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ellende

Wat een Ellende met die Ipaq 1915. Ik heb dat ding opnieuw reset en zit nu vast in het Align Screen ik kom er niet meer uit nu las ik op een ander forum dat het aan de software lag nou mooi is dat dus dat betekend dat ik nu niks meer aan die Ipaq heb :mad: :mad: :mad: :confused:

17. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren deze gekregen bij mijn Orange Abo:

Erg cool ding kan eigenlijk alles alleen ben ik nu nog op zoek naar een aantal interessante PDA pagina's om te bezoeken. Ik weet dat Tweakers.net een pda pagina heeft maar is er ook een nederlandse gamingsite die over een PDA pagina beschikt? Zou wel erg interessant zijn...

Speelt ook perfect video af met een resolutie tot 640 x 480... Echt briljant, kreeg er een 512 Mb geheugen sticky bij daar passen ongeveer 2 hele films op in perfecte kwaliteit... Heb ik weer eens iets te doen in de trein :)

Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  18. Jeruzame

Leuk Bevonden:
    4
    http://www.nu.nl/pda is erg handig voor het laatste nieuws. Gamesites in PDA formaat weet ik zo niet.

http://www.palmclub.nl is een site waar je enorm veel info vind over PDA's, dus ook wel handige links.

En check http://pda.pagina.nl eens, daar staan zo gebruikelijk een hoop PDA links op...

Als stagiair bij Orange vind ik het trouwens leuk om te horen dat je 'm erg cool vindt :)

19. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig... Ja echt geweldige aanbieding van Orange... Eerste 3 maanden geen abo kosten, kreeg er een kaartje van 512 Mb bij + een bluetooth headset en dan het komende jaar ook nog eens 20% korting op mijn abonnementskosten... En die foon kan verder echt alles wat ik me maar kan bedenken... Perfect :) Jammer alleen dat er geen PDA game sites zijn, had van een site als Gamer.nl toch wel verwacht dat ze daar aandacht aan hadden besteed, www.gamer.nl inladen gaat wel maar dat leest zo lastig :)

20. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die gast heeft Windows Mobile 2003, geen Palm OS. Hij kan beter naar PocketPC Club gaan.

Deel Deze Pagina