De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    3 matchpoints. Maar alles kan in deze partij.

    Edit:// Nog 2 :)

    Edit:// Nog 1 :)

    Edit:// Neeeee, dat meen je niet.... Damn wat zuur....
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, wel zuur... Maar wát een partij zeg... Niet normaal meer... Zulke prachtige rally's zeg, ge-wel-dig! Heb gewoon 3 uur lang m'n kleine boodschap opgehouden :9 Zo spannend was het...

    Deze partij is gewoon nu al legendarisch, mark my words... Oja, Verdasco is nu wel echt definitief aangehaakt bij de top hoor... Aan het eind van het jaar staat hij in de top 4 bij de mannen...
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Met 5 uur en 14 minuten was het de langste partij ooit!
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Maar hij was wel lang en elke seconde waard :cool:
     
  5. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Nu maar hopen dat Federen Nadal even met 3x 6-0 naar huisje stuurt, vind die gozer zo irritant. Had het Verdasco veel meer gegund.
     
  6. RdG

    RdG lettss gooo

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee,juist niet Nadal moet ff Federer ownen!
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Nadal lijkt maar een beetje op een crimineel, had het Verdasco veel meer gegund om te winnen. Die gast heeft wel zo goed gespeeld.
     
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0


    Mee eens, nu maar hopen dat de finale net zo spannend word
     
  9. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Federer is nog veel irritanter en arroganter dan Nadal. Verschrikkelijke vent die zwitser.

    Maar inderdaad een zeer mooie pot zoals de meerderheid ook zegt, had het Verdasco wel gegund.
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    klopt, Federer komt ook altijd met zo'n jasje Wimbledon opgelopen, beetje patserig.
    maar ze zijn allebij best arrogant.
    Had graag Schalken - Verkerk als de finale gezien maar zat er niet in;)
     
  11. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vind Federer juist zo bescheiden als het maar kan, ik heb hem nog nooit horen zeggen dat hij zichzelf zo supergeweldig vind. En dat jasje van hem op Wimbledon lag denk ik meer aan de sponsors dan aan hem.

    Het is ook niet dat ik hem arrogant ofzo vind, maar ik irriteer me aan dat zelfde ritueel dat hij voor elke service doet, en vroeger ook aan zijn kleding met zijn veel te strakke mouwloze shirt (kijk eens hoe vet veel spieren ik heb) en zijn driekwartsbroek. En hij is voor Real EN DAAR WORDT IK TOCH KWAAD OM :9.

    Hij kan alleen wel tennissen.
     
  12. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Federer voelde zich bij de Olympische Spelen te goed om in het Olympisch dorp te gaan zitten met alle andere atleten. Hij ging naar een flink duur hotel.

    En ach dat van Real Madrid is alleen maar een pluspunt van Nadal.:cool:
     
  13. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk niet hij zich te goed voelde, zal wel een hele andere reden voor geweest zijn. Even gegoogled, Federer zelf zei dat het komt omdat andere atleten hem de hele tijd lastigvielen: http://www.independent.co.uk/sport/olympics/federer-rejects-dubious-distractions-of-village-life-888150.html. Hoeft niet waar te zijn natuurlijk, maar kan het me wel voorstellen.

    En als je je te goed voelt is het meer dat je de faciliteiten in het dorp niet goed genoeg vind voor je arrogante kop (anders blijf je er met je arrogante kop rondlopen zodat, iedereen kan zien hoe goed en stoer je bent) en daar was in China niks mis mee lijkt me zo. Lijkt me ook logisch dat hij niet in een 3 sterren hotel gaat rondlopen.
     
  14. Mr. Dekkers

    Mr. Dekkers Guest

    Beetje onzin om te zeggen dat hij zich te goed voelde voor het olympisch dorp. Ik zou precies hetzelfde doen.
     
  15. Remco

    Remco Guest

    Nadal is eigenlijk heel verlegen en bescheiden. Dat blijkt ook altijd uit interviews. Ik vind Nadal echt koning_O_, z'n enige minpunt is dat hij bij elke service/punt/whatever z'n broek tussen bilnaad vandaan haalt. Dan denk ik: dude, koop dan gewoon een grotere broek.
     
  16. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    lol. Ik heb niet zoveel met federer of Nadal. Al spelen ze beide heel mooi tennis. Arrogant vind ik ze niet echt. Ze kunnen gewoon belachelijk goed tennissen. Denk dat Nadal iets minder volwassen is dan Federer. Iets minder zeker.

    Ik hou meer van spelers als Murray.
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Het is wel mooi om te zien hoe hij het publiek weet op te zwepen bij toch wel een beetje, vooral bij wimbledon, een kaksport als tennis.
     
  18. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo ,dat is toch gewoon grappig, en hoe Dojkovic er later zijn imitaties mee placht te maken wordt datzelfde ronduit hilarisch...

    Al die tics op een rijtje ,én uitvergroot....

    Nét als zijn imitaties van Sharapova uiteraard....._O__O__O_
     
  19. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Stond Safina er voor een boekenbon daarnet? Ik schakelde in bij 5-0 in de eerste set in en ze deed er eigenlijk niks voor om te winnen.
     
  20. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Federer weer in de finale! Ik hoop echt dat ie alle records gaat breken die er maar bestaan, allemaal tegen Nadal als het even kan. Ik heb echt heel veel respect voor Nadal en hij is ongelofelijk sympathiek maar mensen die zeggen dat Fed arrogant is moeten echt wegwezen, hoor. Zo bescheiden en echt door het hele circuit wordt gezegd dat ie zich nooit als een vedette is gaan gedragen. Zo'n jasje als op Wimbledon is gewoon fantastisch en als iemand het verdient is hij het. Hij wordt af en toe gewoon een beetje moe van mensen die zeggen dat hij weg is gezakt en 'het' niet meer heeft door z'n 'slechte jaar' vorig jaar. Roddick zei het vorige week ook nog, hij verdient meer respect dan de kritiek die hij nu krijgt en Roddick zei te dromen van een 'slecht' jaar van Federer; 2 finales, een halve finale en een Grand Slam. Ik hoop op een fantastische finale mrogen, de pot gisteren van Nadal was echt genieten geblazen, bizarre punten werden er gespeeld. Een marathon-partij met Fed als winnaar en een evenaring van Pete, met nog veel meer Grand Slams on its way hopelijk..
     

Deel Deze Pagina