1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Ik heb m'n geld ook op die Chileen ingezet haha. Fantastische gravel tenisser en dit kon wel eens zijn jaar zijn. Federer zie ik namelijk niet zo 1 2 3 winnen van Gonzalez.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Nou het is nu wel duidelijk, wie kan Gonzalez verslaan? Ik ga cashen!
     
  3. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Federer_O_, ook al kan die het erg lastig krijgen tegen Del Potro. Die gozer heeft me echt verbaasd dit toernooi hoe vast hij speelt en hoe hard hij slaat. Denk dat het niet nog een keer 6-3/6-0/6-0 wordt overmorgen
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    aangezien dit de "Tennis" thread is wil ik jullie graag even attenderen op dit aanstormend talent :+

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Duurt alleen niet lang meer aangezien ze in de weg zitten en ze ze laat verkleinen.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Del Potro gaat Federer verslaan. Finale wordt Gonzalez vs Del Potro. En dat wordt echt een schitterend potje tennis.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    lijkt me niet verstandig, wat als ze nou tekort blijkt te komen voor de tennistop, of geblesseerd raakt.. dan kan ze altijd nog Kournikova achterna (die kon ook geen bal raken)
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    :+ Ik hoorde dat het vrouwentennis gedomineerd wordt door lesbiennes. Wij kijken hier naar de nieuwe nummer 1 van de wereld. Ik kan me werkelijk niet voorstellen dat als je tegenover haar staat als lesbienne, dat je nog oog hebt voor die kleine gele bal.

    Mocht de tegenstandster geen lesbienne zijn, dat wordt ze het wel tijdens de wedstrijd. En mocht ze net als onze Anna eigenlijk helemaal niet kunnen tennissen dan kan ze altijd nog professioneel ballonvaardster worden.
     
    Laatst bewerkt: 3 jun 2009
  9. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb helaas ook zo'n voorgevoel, maar ik hoop toch dat Federer wint. Gun het hem echt. Gonzalez-Del Potro is natuurlijk ook een leuke finale, maar veel minder spannend want dan ben ik voor niemand. Met Federer in de finale vermaak ik me zowieso.

    Hoe laat is Federer-Del Potro vrijdag?
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Om 1 uur begint het programma vrijdag. Denk niet dat het de eerste wedstrijd is dus zal wel om een uur of 3-4 zijn. Sowieso staan er naast deze partij nog vele andere toffe partijen op het programma dus bij mij staat hij sowieso om 1 uur op Ned 1 :)
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Vanmiddag Gonzales tegen Robredo. Kan ook een erg aantrekkelijk potje worden. Zelf denk ik Gonzalez.

    En vandaag met de Legendes onder 45: Kraijcek tegen Haarhuis in de dubbels! :D.
     
  12. Marruk

    Marruk hallo

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    8
    Eh wat?

    Vanmiddag heb je dames halve finales, morgen Gonzalez - Soderling. Robredo ligt er al uit.
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Oja, lekker attent van mij :confused:
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een heerlijke partij tennis, nu al _O_
     
  15. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad zeg! Heerlijke rally's ook :) Wordt een prachtpartij!:thumbs:
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    1-0 Soderling
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij speelt ook erg sterk moet ik zeggen... Daarnaast lijkt het allemaal net iets te hard te gaan voor Gonzalez
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die service van Gonzalez, slaat gewoon even 3 aces achter mekaar 8)

    Soderling is ook erg goed bezig. Ik had verwacht dat Gonzalez dit zonder al te veel moeite zou winnen maar dat is wel ff anders...
     
  19. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi, een vierde set nu... Erg leuke partij moet ik zeggen!
     
  20. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dit juist verwacht(wel makkelijk praten nu lol) maar als je kijk naar hoe hij speelde tegen nadal dan zou dit je niet mogen verbazen :)

    Word een leuke finale, Federer vs soderling. Gewoon lekker slicen naar de backhand van soderling om de tempo te controleren en als het gaatje er is meteen je slag maken
     
    Laatst bewerkt: 5 jun 2009

Deel Deze Pagina