1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Rogeerrrrrrrrrrr _O_

    Wat een held. Nu nog één keertje Nadal verslaan volgend jaar op gravel :cool:
     
  2. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een geweldige prestatie van Roger in een toch wel tegenvallende finale. Echt heel knap wat hij gedaan heeft.

    Wat veel mensen alleen vergeten is dat Nadal alleen nog maar de US Open hoeft te winnen om ook alle grand slams op zijn naam te zetten.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja inderdaad. Snap ook niet waarom zij zei dat we dit zeker niet zullen zien binnen 10 jaar dat iemand alle 4 de toernooien wint. Net of Nadal niet in staat is om de US open te winnen.
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Heb ook even zitten kijken vanmiddag, mooi die ontlading toen ie besefte dat hij gewonnen had.. :)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Was inderdaad heel mooi. Hij heeft al zoveel titels op zak en nu al een pracht carrière en nu zag je goed hoe belangrijk het winnen van dit toernooi voor hem was. Na drie verloren finales gunde ik het hem ook van harte, het is gewoon een ontzettend goede tennisser.
     
  6. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, geen Nadal op Wimbledon.. Erg zuur voor hem. Dan wordt een Murray-Federer finale wel heel waarschijnlijk. Hopen op Fed z'n 15e dan maar :) En dan is Nadal misschien een keer echt in vorm als de US Open begint, dat kan dan wel weer gaaf worden want die zal ie graag willen winnen (elke slam natuurlijk, maar die heeft hij als enige nog niet).
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    federer is als 2e geplaatst en murray als 3e als het goed is. Dit zou betekenen dat ze in de halve finale tegen elkaar moeten.

    Sluiter btw in de finale van de ATP ordina open! Beperkte tennisser maar toch netjes wat hij presteert, geeft het toernooi wat glans :)
     
  8. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Nadal zat aan Murray z'n kant en Federer bij Djokovic. Nu neemt Del Potro Nadal z'n plek in en dat betekent dat hij in de halve finale tegen Murray kan komen.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    oke dan beter ^^
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592
    Haha Sluiter wat een held. Gewoon een record neerzetten zo _O_
     
  11. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop eigenlijk dat Murray wint. Ik gun het de engelsen wel een weer eens om Wimbledon te winnen. Las vanochtend dat de laatste keer dat dat gebeurde in 1936 was.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat een heerlijke partij tussen Roddick en Gonzalez _O_ Zo veel geweldige punten en aces, echt briljant _O_

    Edit:// Wel jammer dat Gonzalez nu ongelooflijk genaaid wordt, echt belachelijk :x
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Straks weer Hewitt - Federer. :) Heb alleen het idee dat ze elkaar steeds tegenkomen, en Federer schakelt Hewitt steeds uit.
     
  14. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de wedstrijd niet kijken:mad: het zijn altijd wel mooie wedstrijden tussen die twee. hoop toch dat Hewitt weer eens gaat winnen
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Federer speelt héél sterk, Hewitt had geen kans.
     
  16. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Roddick eruit :mad: Wel een erg tof toernooi tot nu toe, al een aantal goede partijen en 5 setters gezien. Alleen jammer dat Nederland het niet uit zend. De eerste partijen is het enkel Eurosport en pas later de Belg, die lui van Eurosport vind ik nooit zo geweldig...

    Straks Murray tegen Nadal :) En morgen Federer tegen Davydenko dus dat beloofd ook weer een mooie partij te worden.
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Eurosport is in HD, dus ik kijk altijd Eurosport. Begint trouwens al leuk. :)
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Damnit, Nadal heeft weer last van de knie, dacht juist dat het eindelijk eens over was...
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb de laatste 10 minuten niet gekeken. Is Nadal uitgevallen?
     
  20. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup. Hij stond 2-0 achter in sets, in een aardige wedstrijd, en gaf er al vroeg in de 3de set de brui aan.
     

Deel Deze Pagina