1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds 2 negen's achter m'n naam staan, omdat ik nog geen competitie speel, maar qua niveau zegt m'n trainer dat ik ongeveer een 7 à 8 ben. O-)

    Ik ben nu bezig met het jeugdtoernooi, niet onze beste spelers doen mee, maar ik ben hard bezig met 2e te worden in de hoogste klasse. ^^
     
  2. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben 15 en ik tennis reeds 11 jaar. Dit resulteert voor mij in een speelsterkte 4/4 (b2-b2) O-)

    Even wat extra info: Ik ben regionaal 1 van de sterksten (zoniet dé), en nationaal gezien sta ik vaak rond de 15e plaats (1 keertje top-10 gstaan maar ook wel eens buiten de top-20 gevallen). Mijn sponsoring wordt verzorgd door het oh zo lieve Asics :9. Ik speel rechtshandig met een dubbelhandige backhand. Dit is vind ik ook mijn sterkste slag. Ik train zo'n 15 uur per week; Heerlijk! Mijn slaghoutje is trouwens het erg bekende zwart/wit/blauwe frame van het merk Babolat.

    Edit: Als je ook maar iets te vragen hebt over tennis, kan ik er denk ik wel antwoord op geven :)
     
    Laatst bewerkt: 21 sep 2005
  3. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat voor een racket (of rackets) hebben jullie?


    Ik heb zelf ook een tijdje getennisd bij een tennisclub maar moest ermee ophouden want ik kwam in een rolstoel terecht. (had wat aan mijn heup maar wat wisten ze niet precies, was waarschijnlijk 1 of andere ziekte waarvan ik de naam nog steeds niet van uit kan spreken maar het is nu gelukkig over)...(en rolstoeltennis was niks voor mij)
    Nu gaat alles weer goed en kan ik weer lopen hoor.
    Maar ik ben van plan om weer misschien lid te worden van de plaatselijke tennisclub.

    Maar soms tennis ik gewoon nog wel eens met vrienden. (die nog lid zijn van de club dan kun je de baan daar gebruiken natuurlijk) Ik wil wel competitie erbij gaan spelen, en clubkampioen worden... (een vriend is dat nu...)
     
  4. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaahh net gewoon met 6-2 6-2 verloren en het ging slecht! :mad:

    M'n 1ste service ging alsmaar in het net, m'n approach ballen om naar het net te gaan waren niet diep genoeg dus ik werd telkens gepasseerd en het liep gewoon kut, heel wat afgevloekt. O-)

    Een beker kan ik nu wel vergeten. :'-(
     
  5. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Speel al 2 jaar hoofdklasse in de competitie tegen allemaal 5/6en en zo tennis ik ook, want ik win ook regelmatig. Jammer genoeg zegt mijn pasje nog dat ik 7/7 ben. :'-( Sinds vorige maand wel gestopt met training vanwege andere interesses + minder tijd ervoor.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Van het weekend heb ik veel tennis gekeken op France 2, de Fed Cup finale tussen Frankrijk en Rusland. Echt mooi tennis met een goede sfeer, spannend tot het einde. Met als hoogtepunt natuurlijk Elena Dementieva _O_ , die met 3 overwinningen (tegen Mauresmo, Pierce en het dubbel Mauresmo/Pierce) hoogstpersoonlijk de Fed Cup won voor Rusland
     
  7. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is maar 1 reden waarom ik tennis kijk en die reden is deze dame!

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    _O_ :D O-) _O_
     
  8. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar lekker verder in het babestopic dan _0/
     
  9. cK1

    cK1 KotorLightSideScout

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
    _0/ _0/ _0/
     
  10. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    welke dame had de US open ookalweer gewonnen??
     
  11. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke speelsterkte speelde je?
     
  12. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Alsof dat nou nog uitmaakt na 8 jaar. 8)
     
  13. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 'm uitdagen :+ _O_
     
  14. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Een of andere Belgische hoer...
    Sharapova heeft btw vandaag opgegeven tegen Kirilenko. Kirilenko stond met 6-4, 2-1 voor. Sharapova was gewoon bang, want Maria Kirilenko sloeg haar behoorlijk van de baan. Je kon in ieder geval niet zien dat Sharapova last had van een blessure
     
  15. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat Michaella in ieder geval erg goed af. Een paar weken terug won ze het WTA toernooi van Tasjkent en nu staat ze in de halve finale van WTA Hasselt. Ze versloeg in de kwartfinale de als tweede geplaatste Nathalie Dechy. *Thumbs up*
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik volg het idd ook een beetje. Met een beetje mazzel wint ze dit toernooi ook. :9
    Alleen vind ik wel dat haar spel wel errug afhangt van haar service, maarja, dat heeft bijv Roddick ook.
     
  17. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit al zo een jaar op tennis, en heb gisteren een wedstrijd gewonnen *)
    Eerste wedstrijd van het seizoen, ik word er toch uitgeslagen.:mad:
    Tennis is wel leuk, maar voetbal krjgt toch voorrang.
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Service is toch wel het belangrijkste. Ben blij dat ze dat goed onder de knie heeft. Tegen Dechy sloeg ze 13 aces en tegen Safarova 16. Toch wel bijzonder in het vrouwentennis. Jammer dat ze net aan heeft verloren van Schiavone 6-4, 3-6, 5-7. De eerste 2 sets waren live op de Belgische tv. Schiavone is toch wel de vrouw in vorm. Twee weken geleden versloeg ze Mauresmo met 6-1, 6-1 en Dementieva en Kuznetsova met 6-3, 6-1. Dus ik ben erg onder de indruk van Michaella. Ze stond lekker te spelen, ook in de rally is ze erg goed. Echt een aanwinst voor het Nederlandse tennis. Hopen dat ze fit blijft en dan hebben we in de toekomst misschien ook nog wat te juichen
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat word tijd ook, na deze laatste 2 jaar is het Nederlandse tennis gewoon te dramatisch voor woorden...
     
  20. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel al 9 jaar tennis, ongeveer op 6/6 niveau.

    Services is ongetwijfeld mijn sterkste punt, sla nu gemiddeld eerste 180 km/h :).
     

Deel Deze Pagina