1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Bertens eruit.
     
  2. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, echt kippevel. Die Rosol speelde zo belachelijk goed, dat heb ik echt zelden gezien. Wat een upset, hoogstwaarschijnlijk de grootste die ik ooit gezien heb. Als hij dit op de een of andere manier kan doortrekken wordt het echt een grote, hij deed mij denken aan Safin. Niet normaal..

    Edit/Wow, hij is al 26.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe laat zal Arantxa beginnen?
     
  4. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ze is de 3e partij na een dubbel en een resterende set van gister. Dus ik denk tussen 3 en 4.. Is alleen nergens te kijken ben ik bang. Ze speelt sowieso ongeveer tegelijk met Sharapova of Clijsters en ze speelt op court 12
     
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Rus niet voor 4 uur de baan op. (AD.nl)
     
  6. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    nee zie het, die dubbelpartij is een 3 setter geworden. ze moeten nog 1 set, dan nog 1 set van een partij van gister, dan Rus
     
  7. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik het jammere van tenniswedstrijden. Altijd maar de onzekerheid over hoe laat ze begint met spelen.
     
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    vind ik ook altijd irritant ja.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Is Rus nog bezig? En is het ergens te zien? Rojadirecta geeft niks :mad:
     
  10. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    6-1, 3-2 achter
     
  11. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Federer 2! Feestje. Het zou toch wel verdomd goed uitkomen als 'ie hierdoor op de OS tegen Murray mag in de halve finale.. Maar goed, niet te ver vooruitlopen. Hij kan ook nog eerste worden trouwens, als hij het toernooi wint haha.

    Rus eruit, vrij kansloos.
     
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Jammer van Rus, ze had zeker beter gekund.
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Rus faalt te vaak zonder echte reden. Fysiek is ze in orde, dat kan niet anders. Mentaal is het echt een rommeltje daar, zonde.


    Federer had wel een beetje geluk vandaag. Al sloeg Benneteau wel echt alles perfect de eerste sets. Gaaf om te zien, al hoop ik nu dat Federer het toernooi wint. Mag van mij recordhouder #1 worden :)
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Vind dr mentaal juist heel sterk. Als je na een aardige eerste set tegen Stosur die 2e 6-0 klop krijgt, de derde weer sterk speelt, 2 matchpoints weggewerkt ziet worden maar toch doorknallen daarna, vind ik je mentaal niet zwak. En zo ging het ook tegen Görges op RG.

    Fysiek mist ze kracht. Ze heeft moeite met harde services en mag zelf wel wat harder slaan. Ze heeft ook weinig hoek, waardoor het vaak afwachten is tot de tegenstander een fout maakt ipv dat ze een mooie winner kan slaan.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik zie het precies andersom. Ze verzwakt veel te vaak nadat ze een goede eerste set heeft gespeeld. Waarom is die 2e set ineens zo anders?

    Maar inderdaad, ze mist kracht. Haar lichaam is nog in ontwikkeling, ze is immers nog erg jong. Al zal het toch echt binnenkort wat meer eruit moeten komen om die echte stap naar de top te maken.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ze is allang 21, dus qua lichamelijke ontwikkeling zal het wel meevallen. Als je goed bent, doet leeftijd er niet toe. De tijden zijn voorbij dat meisjes van 16 a 17 jaar grand slams winnen (Hingis en Sharapova bijvoorbeeld), maar er zijn genoeg meiden die op hun 18e, 19e jaar hele sterke resultaten neerzetten. Rus heeft de laatste weken gewoon geluk gehad met de loting, want Stosur is in 10 jaar tijd nooit voorbij de 3e ronde gekomen op Wimbledon. Op Roland Garros zat de loting ook bepaald niet tegen. Ze kan best een leuk balletje slaan, maar het is geen talent. Meer dan dit zit er niet in. Door haar resultaat op Roland Garros heeft ze haar ranking gered. Had ze daar de 1e ronde verloren, dan had ze ver buiten de top 100 terecht gekomen.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Federer terug op 1
     
  18. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet 'ie nog wel het toernooi winnen, toch? Weet ik vrij zeker.

    Wat een wedstrijd van Fed, echt fantastisch. Service goed, weinig unforced errors en goed op de belangrijke momenten. Zo knap om misschien weer nummer 1 te worden in deze generatie, echt niet te doen. Echt geweldig, wat een dag voor hem zondag. Weer nieuwe records om neer te zetten (aantal weken nummer 1) en te evenaren (zeven titels). Zo fucking blij voor hem, wat een koning.
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Federer wint Wimbledon. Toch wel ff een brok in mijn keel bij het toespraakje van Murray. Wat een emotie komt daar los zeg. Hele publiek met tranen in de ogen ook. Prachtig om te zien _O_
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Pleurishekel aan die vent maar die emotie was echt mooi om te zien.
     

Deel Deze Pagina