Neeje , je mag nooit denken dan we het nooit eens zullen worden .
Feit is alléén dat mensen sommige speelsters graag zien spelen , en andere speelsters dan weer niet en voor mij zit Hingis in die tweede categorie .
Alhoewel ik niet hoog met haar oploop en dan heb ik het niet over de speelster , maar wél over de mens Hingis zelf zie ik haar wél terugkeren in de top-tien en waarschijnlijk ook wel in de top 5 .
Maar ze zal er wél over moeten waken om tijdig tussen de toernooien de nodige rust te nemen aangezien die blessure waarmee ze destijds moest afhaken en die nu volledig verdwenen is , wel terug kan opduiken als ze té veel toernooien op korte periode speelt en zo terug een overbelasting krijgt aan die geteisterde voet.
Ze moet indien ze slim genoeg is zoveel mogelijk kleinere toernooien mijden en zich alleen op de grotere evenementen toeleggen om eventuele toekomstige blessurelast zoveel mogelijk te vermijden .
Het grote verdriet in het damestennis is dat de wta de beste speelsters verplicht om aan bepaalde toernooien deel te nemen en dit op straffe van serieuze boetes indien ze niet komen opdagen , en de organisatie zo zelf een belangrijke factor is in de grote golf van blessureleed dat de wta- speelsters de laatste jaren zo teistert .
Toen Henin gekwetst afmeldde voor de masters werd ze door de wta organisatie verplicht om naar de eindceremonie van dit toernooi af te reizen op straffe van een fikse boete.
Laatst bewerkt: 5 jan 2006