1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Hingis ownt Sharapova 6-3, 6-1
    Nou, the Swiss Miss is back

    (sorry, moest er ff uit)
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    En dan verliezen van Elena Dementieva met 6-2 6-0:eek:
    Het lijkt mij dat alles "back in town is , exept your swiss miss".:+
     
  3. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij moet toch wel weten dat ik Elena Dementieva minstens zo leuk vind als Hingis. We hebben het wel eens over Elena gehad en dat jij weer over je Henin en Clijsters begon. Ik heb de wedstijd op Eurosport gekeken en was voor Dementieva. Vanwege het feit dat ze alle grote finales in haar carriere heeft verloren (Olympische Spelen, Roland Garros, US Open en nog 4 a 5 andere Tier 1 toernooien). Het werd dus wel tijd dat Elena ook een mooie titel aan haar lijst kan toevoegen. In 2005 had ze namelijk 0 toernooien gewonnen. Hingis stikt al van de titels, dus voor deze ene keer gunde ik het Elena wel. Ze speelde fantastisch, hard en foutloos, een genot om naar te kijken. De uitslag was overigens wel wat geflatteerd. De krachtsverschillen waren kleiner.
     
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Inderdaad en speciaal voor jou heb ik deze post neergezet , je ene favoriete speelster krijgt op haar oog terwijl hierdoor je andere favoriete speelster de titel wint .:+
     
  5. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij hebt daar meer mee te maken dan ik ;)
    Finales Henin - Clijsters komen vaker voor dan finales Dementieva - Hingis
     
  6. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Inderdaad , en elke keer als Henin dan wint ben ik tevreden , wint Clijsters dan is mijn dag een klein beetje verpest , maar heb ik de troost dat er toch nog een belgische winnares is .
    En speelt Clijsters tegen een andere speelster , tja dan sta ik écht wel achter Kim .
     
  7. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, je zou verwachten andersom. Ik dacht dat er altijd wel een klein beetje competitie is tussen het Waalse en Vlaamse gedeelte
     
  8. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    O , maar ik denk niet in vlaamse of waalse termen , in denk zuiver belgisch , en Henin is qua karakter , vechtersmentaliteit en zuiver vanuit technisch oogpunt uit gezien de beste van de twee , en ze zeurt niet.
    Elk intervieuw , van Kim Clijsters staat tegenwoordig vol met hoe ze haar hondjes mist , haar lief , haar thuis , over hoe ze een hekel aan vliegen heeft , en de pijntjes die ze hier en daar voelt .
    Kortom , t´is een dikke zagetrien geworden die bakken vol met geld schept en binnen twee jaar als ze stopt dik binnen is en dan maar zeuren .
    Wat mij betreft mag ze haar racket met onmiddelijke ingang aan de wilgen hangen en bij haar hondjes en haar lief blijven zitten , dan zijn we tenminste van haar gezeur af.:mad:
     
  9. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hihahoo! Vandaag laatste 16 op het NK Jeugtennis gehaald! Echt leuk :) Maar morgen heb ik een héle sterke tegenstander...nouja, we zien wel :D
     
  10. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Even kicken...

    Jammer dat Nadal niet nog een keer tegen Federer speelt op het Indian Wellls... Alleen nu dacht ik gisteren dat om 23.30 op Eurosport de finale was, alleen dat was van de dames... Ik las net op teletekst dat Blake verrassend van Nadal heeft gewonnen, maar wanneer en waar wordt de finale nou uitgezonden?! Op Eurosport zie ik het nergens staan en Nederland 2 heeft ook niks... Weet iemand het?
     
  11. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Sport 1 (dus digitale televisie) zend het live uit
     
  12. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en samenvatting ofzo? :)
     
  13. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hoef je niet op te rekenen. NOS zend meestal maar een paar punten uit in het sportjournaal
     
  14. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Spanje (Marbella) komt vandaag een demonstratie wedstrijd net als in Eindhoven van de Alex Classics.
    Jan Siemerink/Bahrami (Showman) tegen Haarhuis/Elthing en ik ben ballenjongen.
    Ze spelen namelijk bij de club waar ik ook speel.
    Er zijn camera ploegen dus word wel in een samenvatting uitgezonden ergens op de NL TV.
    Wel leuk ik krijg allemaal gesponsorde dingen van Alex Bellegersbank en krijg de dag erna zelf tennisles van hun.

    Verder is Nadal nu al 51 wedstrijden opgeslagen op Gravel maar ik verwacht Federer in de finale tegen hem te laten zien wie de beste is.
     
  15. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    weet hier iemand een site waar ik tennis wedstrijden van de afgelopen tijd kan terug zien via een video stream?
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    www.eurosport.com volgens mij gewoon. Daar staan wel wat dingen. Maar wel samenvattingen voglens mij, soort nieuwsflitsen...
     
  17. wjtheman12

    wjtheman12 Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand nog meer?
     
  18. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, volgens mij bestaat zoiets niet eens
    Ik zou het ook wel graag willen weten
    Er zijn nog wel een aantal wedstrijden die ik wel eens wil terugzien
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Binnenkort Roland Garros *) Kunnen we weer lekker over de Belgische dames discusseren... :cool: :b:
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    Sluiter, Rotterdam echt wel :)
     

Deel Deze Pagina