1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'Tennis' thread

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Meneer Stefan, 20 sep 2005.

  1. Femme Fatale

    Femme Fatale Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag heb ik toch een wedstrijd gezien.. weet even de namen niet meer...

    Maar uiteindelijk stond het zelfs 8 - 8 !!
    Uiteindelijk had de underdog toch verloren :9 maar was mooi om te zien *)
     
  2. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd, ben blij dat 'ie het zo goet doet. :)
    Laatste tijd viel die erg tegen, maar dit is zéér goed voor z'n rank, met een beetje mazzel kan 'ie toch aardig ver komen.
    Voor de rest heb ik bij de toppers nog geen verrassingen gezien, zijn toch wel mooie rally's om naar te kijken op gravel _O_
     
  3. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hebben jullie nog competitie gespeeld?
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zijn er nog mensen naar de Ordina Open in Rosmalen geweest?? Dinsdag ben ik als liefhebber geweest. Handtekeningen gevraagd aan Dementieva en Ivanovic, daarnaast een hele vracht foto's gemaakt. Gisteren ben ik als journalist geweest, moest een artikel schrijven voor school. Lekker gratis op de perstribune zitten *) Ik ben naar de persconferenties geweest van Schultz en Michaella Krajicek. Ook heb ik nog Flavia Pennetta geinterviewd. Was zeker wel een leuk dagje, je komt veel bekenden tegen. In het perscentrum zag ik bijvoorbeeld nog Ancic en Safina lopen
     
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, praat me er niet van =(
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een toernooi, eerst 7-5 6-4 verloren, en daarna met 6-4 6-1 gewonnen! :)
    Maja, ik moet het dan ook hebben van m'n serve en snelheid. Mijn trainers leren me momenteel een andere techniek, dus me slagenarsenaal is ff wat minder. Maar ach, binnenkort weer lekker meppen met m'n pa :cool:
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    Michaëlla Krajicek triomfeert in Rosmalen

    Nederlandse wint Ordina Open 2006
     
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    De service is ook mijn grootste wapen. Zit nu aardig dicht bij de 200 denk ik, vorig seizoen sloeg ik gemeten 186, nu ben ik echter een stuk sterker geworden. Ben een echte service volley speler, heerlijk om te doen.

    Hoe vaak slaan jullie eigenlijk je bespanning kapot, ik heb er dit seizoen al 5 doorheen gejaagd, allemaal gebroken midden in het racket, dus geen mis-hits oid.
     
  9. ExQuiZite

    ExQuiZite I'm Back Motherfucke

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn bespanning gaat niet langer mee dan een maand...gelukig is niet neit omdat ik ze fout raak;) bespanning is namelijk altijd in het midden kapot;)

    verder is mijn sterkste wapen toch wel topspin forehand.
     
  10. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Weest blij dat jullie je bespanning er langer dan een week in hebben zitten :/ Ik moet gemiddeld 2 keer in de week bespannen...
     
  11. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    lol, wat doe je er in hemelsnaam mee, mensen slaan?

    Heb je trouwens wel eens tegen Bart Brons gespeeld?
     
  12. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, twee keer gewonnen en één keer verloren. Hij speelt wel goed :)
     
  13. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    De Française heeft gewonnen!:)
     
  14. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Nice, dan sta ja aardig te klappen. Speelt bij mij op de vereniging.
     
  15. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    shiiiit man, Nadal moet ff beter z'n best gaan doen :| Die eerste set was echt een ramp
     
  16. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Federer is gewoon zwaar goed op gras.
     
  17. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Jup, maar Nadal heeft het ook erg goed gedaan so far. Jammer dat het in 5 sets al afgelopen was, en jammer dat Nadal weer z'n eerste set weggaf
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    4 sets. Anders viel het nog wel mee.
     
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    We gaan het hebben over de Australian Open. Federer gaat met zn ogen dicht winnen. Misschien dat Roddick in de halve finale een beetje tegenstand kan bieden. Andere kant van het schema ligt aardig open. Gonzalez, Nadal, Haas en Davydenko. Die kunnen allemaal met een goede dag in de finale komen. Bij de vrouwen lijkt Vaidisova-Williams me zeer interessant. Hoop wel dat Vaidisova wint. Dat is 1 van mn favorieten, naast Dementieva, Hingis, Ivanovic, Pennetta, Kirilenko, Golovin ;) Lijkt me wel grappig als Chakvetadze en Vaidisova de finale halen. Zoiets verwacht je gewoon niet. Maar Chakvetadze is goed in vorm, heeft haar laatste nederlaag gehad in oktober. Nu al 20 wedstrijden ongeslagen. Dus Sharapova gaat daar haar handen vol aan hebben. Wedstrijd begint geloof ik om 1:00 uur, dus die wil ik wel ff kijken. Maar ik val alsmaar in slaap ;) Vannacht ook Clijsters tegen Hingis. Ik hoop dat Hingis wint, maar ik schat dat Clijsters 95 % kans heeft dat ze wint. Hingis kan gewoon niet tegen het krachttennis op
     
  20. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah die Australian Open is echt niet goed voor mn ritme en school.
    Probeer altijd nog ff een wedstrijdej mee te pikken maar ze komen altijd net te laat. Heb wel een paar fantastische wedstrijden gezien zoals: Nadal-Murray, Roddick-Safin en Gonzales die egt een fantasitisch toernooi speelt.
    Ik hoop op een finale Federe-Gonzales en dan denk ik zelfs dat Gonzales wel een kansje heeft tegen de Zwitser!
     

Deel Deze Pagina