Een cursus 'meningen filteren' is ook geen overbodige luxe voor jou. Je moet het allemaal niet zo persoonlijk opvatten. De grote 'The Matrix Discussie' heet deze thread, remember? Zucht..
Anyway, ik heb je punten gelezen:
Ja, doet niks af aan het feit dat de scene gewoon te lang was. Het zelfde had verteld kunnen worden in de helft van de tijd.
Goed punt, maar,
Ik kan me niet voorstellen dat de 'Master Machine' niet door heeft dat hij Neo nodig had voor het voortbestaan. Het is een machine met logica. Dat zegt ie zelf op het eind.
Neo was er al van overtuigd dat er geen andere manier was. Waarom zou hij anders naar Machine City willen? Let op: volgens de Hollywood standaarden was er nog geen heftige deadscene voor gekomen, dus: Trinity mee en haar dood laten gaan.
Deel 1 was/is een cultilm. Delen 2 en 3 hebben voor mij geen toegevoegde waarde.
Het is jammer als ik probeer een discussie op gang te brengen en meteen een reactie lees van: " omg inod3.. ik kots op jou.." en "pre-puberaal gedrag". Een klein beetje zelf reflcetie is hier wel op z'n plaats. Het is duidelijk dat de trilogie voor jou tot een soort religie is geheven. Elke vorm van kritiek tov de trilogie is blijkbaar in jou ogen een aanval op jou persoon.
Relax! Tis maar een filmpie.
Mooi verhaal Netrab! Volgens mij moet ik gewoon maar eens de boeken gaan lezen
Laatst bewerkt: 11 nov 2003