1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'The Matrix Discussie'

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 25 sep 2003.

  1. ImpulzZ

    ImpulzZ Katie Holmes

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    euh? volgens mij hadden de makers het idee om een Matrix-trilogie te maken.. maar omdat ze het moeilijk vonden om investeerders te vinden (want ja straks flopt deel 1, en dan moeten deel 2 en 3 nog gemaakt worden ) hebben ze deel 1 een beetje een open einde gegeven.

    maar wat er gebeurt in deel 2 en deel 3 was al bedacht voordat ze deel 1 gingen filmen dus :)

    wat ik in deel 2 miste, misschien dat ze dat in deel 3 wel doen, is een klein stukje laten zien van het vorige deel om je geheugen een beetje op te frissen. dus bv een stukje van de architect ofzo
    :cool:
     
  2. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Verhaal was inderdaad bekend, konden ze ook in 2 films er door heen douwen zonder ook maar iets van de wereld te laten zien.. Daarom tog deel 2, het betrekt je meer in die wereld, en zorgt dat je meer betrokken raakt bij het verhaal..
     
  3. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Check onderstaande link even voor meer Matrix geruchten. Een mogelijke spin off?

    klik
     
  4. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Hmmm, Reloaded is al te huur terwijl hij pas de 8ste (of wat was het?) te koop is.:confused:

    Deel 1 was super en daar kon Reloaded niet aan tippen. Ik vond Reloaded maar een halve film, niet af. Wel goed, maar net alsof ik pas de helft van de film heb gezien (dat is eigenlijk wel waar want deel 2 en 3 horen bij elkaar).
     
  5. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja effe kijken, meer actie check, meer evil guys check, meer geheimen van de matrix laten zien check, mooiere effecten check, stoere soundtrack check, meer verhaal (serieus hoe kunnen ze in hemelsnaam meer verhaal erinstoppen om mensen nog meer te laten schockken dan dat ze in de eerste matrix lieten zien) Ik wil jou weleens met een beter idee zien komen. (en dat laatste stukje met de architect vond ik briliant verzonen en origineel niet zoals de andere films die dit jaar uitkwamen) En wedden dat jij na de eerste film gewoon zat te schreeuwen voor een vervolg. En jullie verwachten gewoon te veel van een vervolg. SJezus wat een zeikerds
     
  6. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ben ik de enige die reloaded goed vond???

    anyway ik ga 5 november naar de sneak ervan.
     
  7. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    ^^hell no, reloaded is de shit ik hem gister en eergister nog op dvd gecheckt, ik kan niet wachten tot revolutions
     
  8. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    was wel goed, maar t verhaal was minder dan in de eerste. Meer op actie gericht, wat ik overigens ook wel leuk vond. Maar het verhaal moet gewoon centraal blijven.
     
  9. DenterDeluxe

    DenterDeluxe XBW Jointje

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is matrix reloaded al uit?
     
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe kan je nou over het verhaal beginnen:{ dat is in reloaded het zelde als in deel 1.. verandert geen spat aan, het gaan alleen een stukje verder.. kijk dat als je alle geschiedenis in het 1e deel al hebt verteld, dus niet meer in het tweede deel kan vertellen wil niet zeggen dat daarom het verhaal van deel 2 minder is.. het is precies hetzelfde.. ;/

    maar is het een gerucht of feit dat revolutions 5 november in de sneak is?
     
  11. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet meer dan dat ie ergens in november in de bioscoop komt.

    (en donderdag, dat is 9 oktober, komt reloaded in de winkel)
     
  12. Robbertos

    Robbertos Don Corleone

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Reloaded al lang via internet :+ Maar ik koop op t einde denk heel de serie bij een.
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    idd, ik koop heel de serie in een, in een mooie verzamelbox, das beter dan al die losse deeltjes :cool:
     
  14. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    een feit, je kan dan gewoon naar de bios om hem te bekijken (als we de officiele site mogen geloven8) )
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het verhaal van deel 1 was zeker beter. Het gaat niet om het geheel maar om het verhaal van de film zelf. In deel 1 haalde ze Neo naar de werkelijkheid die pas op het einde inziet dat hij de Ware is. In deel 2 heb je een verhaal dat stukken minder is over dat Zion wordt bedreigd enz. Dit vind ik wel een groot munpunt. Als je alleen naar de grote lijnen kijkt is idd het verhaal in alle 3 de delen hetzelfde.:eek:

    Alhoewel deel 2 zeker niet slecht was, die scene op de snelweg was super. Net zoals met al die Agents Smiths en die Villa waar de keymaker zat. 8)
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2003
  16. xxx

    xxx biertje!!!!!!!!

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    zion werd altijd al bedreigt niet alleen in deel 2
     
  17. The Arowana

    The Arowana Reloaded

    Berichten:
    805
    Leuk Bevonden:
    0
    6 oktober komt hij hier in de bios (5 oktober is de vip première denk ik.. ooit gehoord van een publiekspremière op een woensdag? i don't think so)

    bij blokker krijg je de eerste drie dagen €5 korting op reloaded..
     
  18. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    je bedoelt waarschijnlijk 6 November O-)
     
  19. gerjan

    gerjan Guest

    ja denk het ook, reloaded heb ik zien staan bij music store vandaag, mooi hoesje
     
  20. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Deel 1 was juist zo briljant door het open einde. Door nog twee delen te maken doen ze in mijn ogen afbreuk aan het hoge "nu al een klassieker" gehalte van deel 1.

    Deel 1 had een dprimerend einde, dat je aan het denken moest zetten. Erg goed, als er meer bekend moet worden s het mysterie, en de kracht van het eerste deel, weg.
     

Deel Deze Pagina