1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De grote 'The Matrix Discussie'

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robbertos, 25 sep 2003.

1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Dan toch The Godfather trilogie :)

(Had even de threadtitel aangepast BTW)

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    lacht godfather is idd ook goed ... maar ja ik ben een star wars freak he ;)

3. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    het zijn iig allemaal series die ik strax in een mooie box wil hebben.
    Alle films van Starwars in een mooie DVD box, zo ook alle Matrix films, alle LOTR films, alle Xmen films, alle Alien films etc.:D

me is een science fiction freak_O_

Rally-ho

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wij hebben alleen de Alien box. Ik denk dat die LOTR box echt heel uitgebreid wordt; gok iets van 12 dvd's ofzo :eek: maar ja...50% van het geleuter is hetzelfde als op de andere dvd's :cool:
    The Matrix box zal wel iets van 5 a 6 dvd's bevatten of 7 en star wars boeit me niks 8)

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Star Wars en The Matrix vind ik beide erg cool.. LOTR echter niet, het verhaal is teveel verkracht ;/ stomme commercie.

6. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    het begon zo goed maar met deel 2 werd het eigenlijk al veel te actiegericht.
    ik heb me helemaal geërgerd aan de scene dat Neo trinity weer tot leven wekt door ff in dr hart te knijpen. hele film verneukt
    ik heb de dvd wel gekocht maar dat stukje spoel k voor t gemak ff door
    gvd ik word r alweer pissig van :mad:

7. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    HAHAHA!!!

het s helemaal lachen om alle minifoutjes te ontdekken op de dvd;
    bijvoorbeeld als Neo en die Chinees op de tafel vechten worden er eetstokjes en een kommetje van de tafel gestoten, en in het volgende shot staan beide weer op de tafel :D

of die schandalig slecht acterende neger die een hele scene weet te verpesten met 5 woorden; 'Bomb, did he say bomb?'

echt, mijn maat en ik helemaal dubbel :D :D

al is het wel zonde natuurlijk, wat jij ook zegt van Neo die Trinity weer tot leven wekt :{ of de neuk-scene die absoluut NIETS toevoegt aan de hele film :{

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ehm... dat is Matrix reloaded ... we hebben het hier over revolutions... de neuk scene heeft trouwens wel degelijk inhoud ... het gaat namelijk over leven ...

9. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    revolutions kreeg van veronica magazine maar 3 sterren. niet dat het nou een ontzettend goed blad is ofzo maar ik heb een gevoel dat ze misschien beter ff hadden kunnen w88 met het draaien van numero 3 zucht, en ik maar hopen dat ie beter zou zijn als reloaded:mad: maar zoals ik al zei vin k reloaded al te dom door die ene "ik ga trinity dr hart oppompen" scene (niet dat t een zwaar slechte film is ofzo maar...)

maar ik kijk hoe dan ook wel uit naar het moment dat de complete trilogie op mn kastje staat_O_ en ook bios natuurlijk

Laatst bewerkt: 30 okt 2003
  10. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    (offtopic, sorry) dan nog iets....
    heeft iemand de hele animatrix serie gezien. denk r namlijk aan om die ook te gaan kopen maar kheb alleen nog maar dtective story, second renaissance 1+2, program en final flight of the osiris gezien.. van wat k aan trailers heb gezien zijn dat ook meteen de beste
    wil dus ff weten of de rest nog de moeite waard is

11. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik zou om uitleg vragen wat voor functie het dan in hemelsnaam heeft om een kwartier mensen uit hun dak te zien gaan, en Neo en Trinity die neuken. Dat had best op een hele andere manier erin verwerkt kunnen worden ipv deze onzin...

maar dit topic gaat idd over Revolutions, dus vraag ik dat niet :D

12. BlaiR.WitcH

BlaiR.WitcH Rally-ho

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de DVD. Lang geleden dat ik 'm gezien heb though want een vriend van me heeft um al 5 maanden ofzo thuis liggen (ik heb 'm 5,5 maanden*) )
    Ik weet dus ook niet welke filmpjes je wel of niet gezien hebt omdat ik de titels niet weet, maar ik vond de computer geanimeerde het tofst. die heb je vast wel gezien... maar het is gewoon een hebbeding.
    ik viel op het eind bijna in slaap en dat zegt genoeg, maar hij hoort wel bij de collectie natuurlijk :9

Rally-ho

13. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ach...Neo en Trinity en hun liefdes-scènes...Die blijven zeker wel erin. Ik denk dat het in deel drie nog 'erger' wordt. :eek:

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, deel III gaat over dood ... die 15 minuten sex scene had zeker een betekenis.. dit zullen we ook leren in deel III, maar je moet de films ook zien als 1 geheel. Dan is 15 minuten feesten niet echt lang ;) ... Hebben jullie trouwens ooit op de klokken geled in de film *)

15. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ben er van overtuigd dat er een zwijmelscène in voor komt :)

16. majidamarus

Leuk Bevonden:
    0
    nope welke film gaat het over btw. en welke scene??

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    alle fillms ik heb het volgende als spoiler neer gezet, omdat het een stuk van de films kan veraden

The following with astericks in front of them are facts.

*The clock at the Merovingian's restaurant reads exactly 12 PM.
    *The clock at the security guards office reads exactly 12 AM.
    *12 hours around a clock face makes a full circle
    *101 in binary is 5
    *314 seconds could refer to pi (3,14)
    *Pi is needed to make a circle
    *At the Oracle's abandoned apartment there is a Pi sign with a circle around and a line through it, meaning "No Pi"
    *The Matrix is cyclic
    *The Matrix is currently in it's 6th cycle
    *Spoon Boy has 5 bent spoons laying before him in M1 and Neo bends the sixth spoon but returns it to it's normal position.
    *The date 2-2-2003 appears in The Animatrix episode, Beyond.

18. Robbertos

Robbertos Don Corleone

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar zoals jij t zegt denk ik dat eigenlijk de hele film maar een dag ofzo in beslag neemt?!?! Heb ik gelijk?

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nee ... alle klokken staan op 12:00 en veranderen niet ;)

m.u.v. deel I als hij nog niet geslikt heeft

20. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    YEESS!! net gereserveerd, kon gewoon nog 4 kaarten reserveren voor morgen :D Niet eens vol :D

Deel Deze Pagina