Ja maar kan iemadn mij nu uitleggen of neo nu een programma is of een mens, Hij is een mens omdat hij in film 1 uit zo`n batterij wordt gezogen, dat kan haast niet anders zijn dat is een zeer sterke aanwijzing dat hij mens is. Vervolgens blijkt in film 3 dat hij ervoor KIEST om door te gaan, en machinens kunnnen niet kiezen om door te gaan die berekenen hun kans en gaan dan door of zien ervanaf.
Deze 2 dingen zouden betekenen dat hij mens is daar kan je naar mijn idee bijna niet omheen..
Nu de redenen waarom hij programma is, hij is de tegnpool van Smith, Smith is een programma... Hij kan de progrmameer taal zien, in film 1 duikt hij daarom in SMith om het te veranderen. In deel 2 ziet hij heel de matrix constnt in programmeertaal. En in 3 kan hij ineens zien zonder ogen in de echte werld, naar mijn idee kan dat dan alleen maar als alles in de echte wereld ook een programma is...
Ik zou het heel erg slecht vinden als er sommige dtukjes niet op een plaats kunnen komen omdat er zogenaamde plotholes inzitten, maar ik zou wel heel graag op deze hierbovengenoemde antwoorden een antwoord krijgen...ik kom er echt niet uit