De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

  1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

    19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

    24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    //edit - Goiz



    Deeltje 6 alweer..

    We zijn nu net de helft van het seizoen gepasseerd, en Ajax heeft waarschijnlijk de grootste aankoop gedaan voor dit seizoen (iig in Nederland). Huntelaar naar Ajax.. eerste wedstrijd heeft hij nog weinig laten zien, maar dat kan nog komen.

    Deeltje 5:
    klik

    Voor Voetbalnieuws:

    V-Bal
    Elf
    Voetbalzone
    Voetbal International
    Voetbalprimeur
    Goal[Engelstalig]
    KNVB
    Sportone
    Feyenoord Site
    Ajax.nl
    De overige clubs doe ik niet, want die ken ik niet uit me hoofd :+ Als iemand die heeft, geef maar :cool:

    /Mod de volgende keer dat je op eigen initiatief een nieuw deel opent ben ik niet zo tolerant..
    waarschuw voortaan éérst een mod voordat je een nieuw deel opent - mr. E

    mierenneuker :cool: ik zei het er meteen achteraan :+
    /Mod die mieren vinden het toevallig wel erg prettig, ja? en nu weer ontopic :) - mr. E
    als ik nu doorga, krijg ik dan een OW? :+
    /Mod nee, Ongelofelijke Wallen omdat je zo lang opblijft.. nou goed? ONTOPIC. - mr. E
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 6 feb 2006
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Goed begin van een een nieuwe thread:+
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    altijd een vaste groep die hier post:D
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Jep idd :)

    Ook al wordt het niet betandwin, ik ga er dus na het lezen van dit artikel wel van uit dat Barca binnenkort ook een sponsor heeft :mad: Vind juist het shirt van Barca zo leuk omdat er geen sponsor op staat.

    Zelfde verhaal met RBC maar die hebben niet express een hele tijd zonder sponsor gespeeld :+
     
  5. mars15

    mars15 Guest

    Programma speelronde: 19 en 20.
    Dag Datum Tijd Thuis Uit Uitslag
    Wo 18-01-2006 20.00 Az Ado Den Haag -
    Wo 18-01-2006 20.00 Sparta Nec -
    Vr 20-01-2006 20.30 Psv Rkc Waalwijk -
    Za 21-01-2006 19.30 Sc Heerenveen Sparta -
    Za 21-01-2006 19.30 Rbc Roosendaal Heracles Almelo -
    Za 21-01-2006 20.00 Vitesse Willem II -
    Za 21-01-2006 20.00 Az Fc Groningen -
    Zo 22-01-2006 12.30 Fc Twente ajax -
    Zo 22-01-2006 14.30 Feyenoord Roda Jc -
    Zo 22-01-2006 14.30 Nec Ado Den Haag -
    Zo 22-01-2006 14.30 Fc Utrecht Nac Breda -
     
  6. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Auw! Zal Heerenveen niet echt leuk gaan vinden, zo houden ze geen spits over!

    Babel anyone?
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Als meneer Babel dat geen stap terug vind... jammer, want ik denk dat het voor hem zeker goed is om speeltijd te krijgen. Barcelona gaat wel heel lekker de laatste tijd: Sinds half oktober geen wedstrijd meer verloren!
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Toch wel jammer dat als een Nederlandse club een goede speler heeft, hij meteen wordt weggekocht.. zo wordt je nooit een goed voetballand. Wil niet zeggen adt we een mickey-mouse competitie hebben, maar in weze zijn er maar 3 grote clubs ( al kun je nu ookal gaan twijfelen of die nog wel echt zo groot zijn..) en de rest is een rits middelamtige teams, terwijl bijv. in Engeland het vaak nog spannend is. Ja, de grote clubs winnen daar ook vaak wel, maar de middenmoters zijn best goede clubs, met hoogwaardig voetbal.

    Wel jammer als Heerenveen nu zijn spitsen verliest, want het is altijd een goede club geweest. Ze zullen nu wel weer een Scandinaviër kopen, die weer goed wordt, en dan over 2 jaar weer wordt overgekocht..
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    over blind
     
  10. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Bohhh Deel 6 alweer.

    Blind is gewoon vreemd bezig, elke speler heeft onderhand wel overal gespeeld, zo krijg je nooit een team dat op elkaar is ingespeeld. Sjeezus.

    Dit is ook zeer jammer maar was al langer bekent voor mij;
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  11. mars15

    mars15 Guest

    roepen ze al een paar jaar telkens toch geen reclame
     
  12. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik hoop echt niet dat Barça dat doet, zou ik echt zwaar klote vinden. En dan al helemaal zoiets als Bet and Win...
     
  13. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Als er dit jaar een competitie spannend is is het wel de Eredevisie.

    In Duitsland,Engeland,Spanje en Italie staat de kampioen al min of meer vast
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    maar dat is door kwaliteit hier niet...
     
  15. Lexiuz

    Lexiuz ...---...

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    7 Miljoen geboden door manchester City op Samaras. Ik denk niet dat ze hem laten gaan anders hebben ze helemaal geen spitse meer.
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar misschien wil die zel wel weg?
    En als Heerenveen het goed aanpakt, dan kunnen ze een goede spits kopen met die 16 miljoen die ze dan hebben.
    Hoop het ook wel, want ik vind Heerenveen toch wel een mooie club.
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    feyenoord-ajax om half 1 was eerst half 3
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het niet vaak eens met de media, maar hier kan ik het echt alleen mee eens zijn.

    Als je bijv. PSV of Feyenoord ziet, daar spelen de spelers echt altijd op hun eigen positie, of hebben ze zo eerder goed kunnen spelen (een enkele keer niet, maar iig niet zo vaak als bij Ajax). Bij Ajax weet niemand waar hij aan toe is, terwijl dat juist wel zo moet zijn. Zo kun je de bal eerder spelen omdat je een speler die je ergens verwacht, ook eerder ziet. Je weet hoe iemand loopt en wat ie van plan is. Zo kun je hem sneller de bal toespelen, geen oogcontact nodig, geen onnodig zoeken naar je man nodig.

    Vreemd is ook dat er tijdens de wedstrijd nog van formatie gewisseld moet worden. Dat er spelers meer opkomen zodat je een soort 4-2-4 krijgt, is misschien nog te begrijpen (al zou een 4-4-2 met échte middenvelders begrijpelijk zijn, of 4-3-3 met échte buitenspelers). Maar wat dan weer gebeurt is dat de manier waarop deze wordt ingevuld steeds weer anders is; dan staat die als 'vleugel' dan die, dan die, dan die, dan die spitsen als spitsenduo, dan die, dan weer die als centrale verdediger, dan die weer als linksback, dan die weer als rechtsback, dan staat die speler op die positie, dan weer daar, dan weer daar.

    Ik kan me voorstellen dat je daar voor jezelf (je vertrouwen wordt er ook niet beter op, want waarom wordt je nu ergens anders neergezet? Deed ik dan niet veel goed?) en voor andere (je kon goed samenspelen met je dichtsbijzijnde collega op de positie naast/achter/voor je) niet echt op vooruitgaat.

    Wat er nodig is, is vastigheid en we wachten nog steeds op die buitenspelers en de échte leider. Geen neppe buitenspelers, aanvoerders en middenveldervleugelspelers of whatever.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  19. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben er helemaal mee eens
     
  20. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, de kaartjes van AZ-betis en AZ-MVV zijn in de pocket. Kun je de site van AZ en PSV ook in de beginpost zetten? Ow, en als je dan toch bezig ben haal de link naar ajax ff weg:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina