1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij speeld die daar al (huurling van Man u) , en heeft die daar al gescoord.

Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    een beetje dubbel

3. mars15

mars15 Guest

ja zondag nog 2x

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Sneijder mag niet weg, hij is gewoon een speler die bij Ajax moet blijven vind ik. Net zoals Mtthz al zegt: Altijd gaat het hetzelfde..

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Godver!

Als van Geel hem laat vertrekken, ga ik persoonlijk zijn kop er af trekken, en naast zijn vrouw in bed leggen (Godfather style :cool:)

Zou voor hem wel leuk zijn om naar Italiƫ te kunnen, maar hij is 21.. VERDOMME! Het gaat altijd hetzelfde! Seedorf ook al.. Kijk wat er van hem over is.
    Klote Beurs, Klote Ajax, Klote Kutcompetitie, Klote van Geel, KUT!

Zo dat is er uit :cool:
    *wacht op /mod tags :cool:

6. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Shit man je hebt gelijk :+ Klote

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, kijk wat er van Seedorf over is? Hoe bedoel je? Dat 'ie niet in het Nederlands elftal zit? Hij is een held bij AC, man. Hij is belangrijk en heeft al weet ik hoeveel dingen gewonnen met Milan. Er is heel veel van hem over :) Zoveel prijzen hebben maar weinigen gewonnen, hoor...

Over van Hooijdonk weer terug bij Feyenoord trouwens, wat vinden jullie van van Hooijdonk in Oranje? Zou ie daar niet ook briljant kunnen wat hij nu bij Feyenoord wordt, 'pinch-hitter'? Moet je hem niet gewoon meenemen naar Duitsland voor die rol? Hij kan altijd een doelpunt maken en als ie een keer lekker ligt op 25 meter...*

*Ik wil geen plagiaat plegen, deze wijze woorden komen van mijn vader :+ Ik ben gewoon benieuwd wat jullie ervan vinden...

8. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    lees net op voetbal primeur dat barca robben zou willen hebben. denk zelf dat dit een beetje kansloos is omdat chelsea hem niet zou laten gaan en zeker niet naar barca.

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee inderdaad, waarom zou ie in godsnaam nu al weg gaan bij Chelsea? Haha, en wie gaat Mourinho vertellen dat een van z'n spelers naar Barca gaat dan :cool:

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben benieuwd of van Hooijdonk het wel goed gaat doen bij Fijenoord (daar twijfel ik nogal aan).

Mocht hij goed genoeg voor Oranje blijken, dan mag hij wel mee ja. Maar ik vind eerlijk gezegd Vennegoor beter.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Liever Van Hooijdonk in oranje als pinch-hitter dan die Vennegoor of Hesselink...

12. mars15

mars15 Guest

90 procent is bullshit denk ook wel dat van sneijder

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Meestal wel, maar ik hou mijn hart vast

14. mars15

mars15 Guest

Nee joh,

Tuurlijk zal Sneijder weggaan. Maar ik denk pas na volgend seizoen. Of het jaar daarop. En dan zal hij wel naar Manchester of Arsenal, Of andere spaanse italiaanse toppers kiezen. Daarom snap ik niet dat zo de jong bij Sevillia gaat tekenen ? of bij de spurs. Dan kan je beter bij ajax blijven.

En laat 1 ding duidelijk zijn. Sneijder is de beste middenvelder in de Eredivisie.

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb je koorts ofwat? Sneijder voetbald bij Ajax he;)

16. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Het mag in de krant, Mars zegt iets positiefs over Ajax :cool:. Sneijder is tenminste een jongen die ze club trouw blijft en niet weg gaat als het even minder gaat. Ik vind ook dat hij altijd moet spelen; hij kan altijd belangrijke doelpunten maken!

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Vraagje aan jullie allemaal... Vroeg ik mij gewoon af. Moet Kalou in oranje?

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    NEE!

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    heeft hij de kwaliteiten? ja zeker!
    moet hij in oranje? nee, althans niet versneld. We hebben genoeg goede spelers. Ik vind het een beetje raar allemaal, Want als ik hem zo hoor dan vind ik hem ook geen goed nederlands praten. en als je z'n figuur nederlander maakt moet hij wel een voorbeeld zijn, en de nederlandse taal en cultuur gewoon goed beheersen.

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Mnee.. Al zou ik op dit moment iets goeds moeten zeggen over een feyenoorder, gezien Mars dat ook gedaan heeft over een Ajacied.. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina