Als je naar andere sporten kijkt is het vrij normaal dat mensen worden ingeburgerd (Badminton,Tafeltennis etc). Dus waarom niet ook in het voetbal. Dat Kalou een toegevoegde waarde is voor oranje lijkt mij vrij duidelijk edit//
Goed voor die griekse flikker. Ook al vind ik 13,5 wel erug veel hoor. Wat heeft hij nou gepresteerd??? En Kalou in oranje??? Hij is echt een super goede speler maar toch neig ik naar nee. Hij gebruikt het nederlands zijn volgens mij alleen maar om zo makkelijker naar een topclub te kunnen. Sneijder weg??? Denjk het niet. idd nog niet dit jaar. Zal pas na het volgend seizoen gaan.... hoop ik....
het hele artikel op zich wel een goede speler maar laat eerst maar eens een paar goals maken remember groningen uit en sparta thuis Danny Buijs
'Leonardo volgt Van Hooijdonk op bij NAC' 26/1/2006 9 :04 Leonardo Vitor Santiago heeft een nieuwe club gevonden. De bij Feyenoord in ongenade gevallen Braziliaan onderhandelt met NAC over een contract, meldt het Algemeen Dagblad. Hij moet in Breda de opvolger worden van Pierre van Hooijdonk die afgelopen week juist de omgekeerde weg bewandelde. Voor de 22-jarige Leonardo komt daarmee een einde aan een lijdensweg. In het najaar van 2000 was hij nog de revelatie bij Feyenoord. Een paspoortaffaire en veel blessureleed later, moest de Braziliaan weer op nul beginnen. Een klein jaar geleden tekende hij nog een nieuw contract bij Feyenoord en mocht hij zich nogmaals bewijzen. Na Ruud Gullit zag ook de nieuwe trainer Erwin Koeman het niet in Leonardo zitten. De coach verweet de linkspoot een luie instelling. 'Dat ik te weinig heb gedaan, is onzin', weerlegt Leonardo de kritiek in het AD. Veel meer dan dat Gullit spelers naar beneden haalde, wil de Braziliaan niet zeggen. Over Koeman doet hij zelfs helemaal geen uitspraken. 'Ik ben er klaar mee. Ik heb elf jaar bij Feyenoord gespeeld en ga weg met pijn in mijn hart. Dit is niet mijn beslissing geweest. Ik vind het jammer dat het zo gelopen is, maar kan het nu wel accepteren.' Ondanks het magere aantal van elf wedstrijden in vier seizoenen is Leo zijn bravoure nog niet verloren. 'Een speler met mijn kwaliteiten hoeft zich niet meer te bewijzen. Dat moet ik alleen als ik naar Barcelona of Real Madrid zou gaan.' Voorlopig wordt het NAC.
http://frfotopagenl.fr.funpic.org/F...Pierre/eTrainingPierrevanHooijdonk/index.html was net bij de training
Als Kalou geen Nederlander mag worden, moeten ze die hele wet afschaffen vind ik. Want hij is toch wel een 'schoolvoorbeeld' van iemand die een versneld Nederlands paspoort zou mogen krijgen (hij heeft namelijk genoeg kwaliteiten). Maar dan heb je nog de vraag of die wet dan inderdaad wel goed is. Ik vind het eigenlijk inconsequent om een uitzondering te maken voor mensen die uitblinken in iets. Iedereen zou achterin de rij moeten gaan staan en een inburgeringscursus moeten doen, als ze al aan de voorwaarden voldoen. Zo maak je het beleid ook geloofwaardiger vind ik. Ze vragen zo'n hoge prijs omdat Huntelaar net weg is gegaan en ze geen vervanger op korte termijn hebben voor Samaras. Ze willen hem dus kortweg gewoon niet kwijt.
En waarom teken je dan nog een contract Hij heeft daar met zijn volle verstand een contract getekend voor een aantal jaar. En nu moet die niet zielig gaan doen. Ik snap ook niet waarom die supporters nog zo milt voor hem zijn:{ Hij heeft dus totaal, maar dan ook totaal geen clubliefde. Het draaid hem alleen maar om het geld. En owja, dan dit nog ff: Aldus Leonardo:{ Wat een eikel zeg, hoop dat die het bij NAC ook niet maakt.
Mijn God wat een arrogantie... Het enige wat ik van hem weet is dat hij zo nu en dan scoorde tegen ons en dat hij een voorzet had gegeven achter zijn standbeen. Maar wat Kalou betreft. Misschien over een paar jaar... Maar ik vind het gewoon niet eerlijk als Kalou straks wel een paspoort mag krijgen, omdat hij goed een balletje kan trappen en druk kan uitoefenen via de media, en meneer Achmed uit Iran hier al tien jaar zit, maar geen paspoort krijgt en het land wordt uitgezet en in Iran opgesloten wordt. Nee daar kijkt niemand naar om. Dan bedoel ik niet dat we Kalou het land uit moeten zetten (hoewel een buitenlandse transfer...), maar ik vind het gewoon niet eerlijk ten opzichte van de vluchtelingen die in eigen land opgepakt zullen worden, maar toch geen paspoort krijgen. Bovendien we kunnen heus wel zonder Kalou het WK beginnen. We hebben toch al genoeg spitsen. Bovendien zou Kalou dan op de vleugel spelen, en dan heeft hij laatst toch nog gezegd dat hij dat niet wilt...
Tja er is dus een wet die zegt dat als een sportman of kunstenaar ofzo een toegevoegde waarde heeft voor Nederland dat hij dan versneld een paspoort mag krijgen.
'Hamburger SV haalt De Jong naar Bundesliga' 26/1/2006 17:39 Nigel de Jong is niet langer Ajacied, meldt het doorgaans zeer betrouwbare Kicker. De geboren Amsterdammer vertrekt per direct naar Hamburger SV, dat de 21-jarige international voor circa een miljoen euro overneemt van Ajax. Beide clubs hebben het nieuws nog niet bevestigd. De Jong stond nog tot het einde van dit seizoen onder contract bij Ajax. Maar hij mocht daar vertrekken, omdat hij al te kennen had gegeven zijn aflopende contract niet te verlengen en de Amsterdamse club op deze manier nog iets kan verdienen aan de verdediger annex middenvelder. Bij HSV is hij de derde Oranje-international. Khalid Boulahrouz is er bezig aan zijn tweede seizoen, terwijl Rafael van der Vaart afgelopen zomer dezelfde weg bewandelde als De Jong zojuist gedaan heeft. HSV was niet de enige club die lonkte naar De Jong. Ook Sevilla, Tottenham Hotspur, Borussia Dortmund en West Ham United toonden interesse.
Jan-Paul Saeijs speelt per direct voor Roda JC Jan-Paul Saeijs zal per direct de overstap maken van ADO Den Haag naar Roda JC. De club heeft vandaag overeenstemming bereikt met ADO over een transfersom. Saeijs had in december al een contract voor vier seizoenen getekend. Echter was toen afgesproken dat de 27-jarige Hagenaar pas aan het einde van het seizoen transfervrij zou overkomen. Maar door het vertrek van Bodnar en Filipovic werd de spoeling in de defensie wel erg dun en is Roda JC alsnog met ADO Den Haag gaan praten over een tussentijdse transfer. En met succes. Waarschijnlijk zal Jan-Paul Saeijs aanstaande dinsdag, bij de bekerwedstrijd tegen Helmond Sport, al deel uit maken van de selectie. Bron:Rodajc.nl Roda toont interesse in Ibrahim Salou Volgens de Belgische website Sport.be zaten scouts van Roda JC gisteren op de tribune voor de Ghanese aanvaller Ibrahim Salou. Naast Roda heeft ook Anderlecht interesse getoond welke eveneens gisteren in de bekerpartij tegen Westerlo aanwezig waren. De 26 jarige speler van Zulte-Waregem scoorde in deze match overigens een hattrick. Bron : Rodajcfans Chillheid
Over jeugd gesproken, Van Hooijdonk, 36 jaar_0/ En jah, wij hebben jeugd, maar nog te jong. Er zitten een hoop talenten tussen maar die zijn pas 17 jaar ofsow, dus die komen later wel. En over die buitenlanders, tja, we kunnen hem neutraliseren
Ik had een deel gezien, schiterrend. Bremen helemaal radeloos. Er moet wel bij gezegd worden dat het zeker -8 graden was en het veld vol met sneeuw ligt. Met die omstandigheden zou zelfs Feyenoord nog kunnen winnen van Ajax Nigel de Jong voor 1 miljoen, een mooi bedrag, want anders was hij gratis de arena uitgewandeld.
ik hoorde dat ze 2 miljoen betaalt hadden, maaar dat lijkt me onwaarschijnlijk, hopelijk verpest die verrader niet rafael van de vaart zn feestjes daaro