1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Bedoelde niet echt flikker in de zin van homo ofzo hoor. Heb niks tegen ze ofzo laat dat duidelijk zijn.

Wat ik bedoelde was dat die gast gewoon niet zo hoog in z'n bol moet hebben en zo'n zaak aanspant tegen z'n club die alles voor hem heeft overgehad. Omdat hij nu euro tekens ziet wil hij weg. Dat jochie heeft nog niks gepresteerd.

Oke ik vind 11 of 13 toch best veel voor hem hoor maar kan heerveen best begrijpen, die willen geoon niet weer een goede spits kwijt raken. Ik zou zeggen als je 9 kan vangen doe hem dan maar weg.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oja ff op Nigel "verader" de Jong te reageren. Vind het echt vies wat hij ons nu flikt hoor. Had dit nooit van hem verwacht. Vond het altijd wel een goede speler vooral ook omdat hij overal inzetbaar was. Maar dat hij als reden opgeeft dat hij niet wil zwerven in het veld en daarom weggaat vind ik smerig.

Zeker omdat hij nu bij z'n presentatie zei dat het niet uitmaakte waar hij in veld staat zolang hij maar speelt. Nee hier zakt m'n broek van af. Verwend pest ventje.

Goed dat hij naar duitsland gaat. Kan hij lekker het WK op de voet volgen daar.

Samen met z'n holmaatje pienaar.

FF wat anders....

'Vreven wijst aanbod NEC af'
    Jasper t Hooft | 26-01-2006 19:56:37

NEC heeft tevergeefs geprobeerd om Stijn Vreven over te nemen van Vitesse. Dat meldt het TV Gelderland-programma De Voorzet.

Financieel heeft NEC de mogelijkheden om Vreven per direct over te nemen. Een overgang naar NEC zag de rechtsback zelf niet zitten, omdat hij vindt dat hij dat niet kan maken ten opzichte van de Vitesse-fans, die hem nog altijd steunen.

Vreven werd bij Vitesse uit de selectie verwijderd door trainer Edward Sturing. De Belg heeft tot 31 januari de tijd om nog een nieuwe club te vinden, anders zit hij tot het einde van dit seizoen vast aan zijn contract bij Vitesse. De club wil de speler niet transfervrij laten vertrekken.

Je kan zeggen wat je wilt over die Vreven maar het is echt een man met gevoel hoor. blijft gewoon trouw aan z'n supporters.

Kun die andere judassen nog een voorbeeld aan nemen.

Nee respect voor Vreven hoor. Winnaars mentaliteit. Beetje te hard af en toe. Maar het ik vind het een kanjer.

Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  3. mars15

mars15 Guest

hoorde net ook dat galasek weg gaat

aardige leegloop :D

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Vervelend ventje dat je er bent.....

Ja en als Galasek gaat zal die Grygera z'n contract ook wel niet verlengen.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Waar hoorde je dat dan??
    Want ik dacht dat galasek zijn contract al had verlengd:confused:

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Staat op voetbalprimeur

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja, ik las het net ook op teletekst. Zonde dat hij weg gaat! Ze moeten flink wat nieuwe spelers halen zo te zien!

8. mars15

mars15 Guest

voetballen met jong ajax hehe

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Misschien kunnen we wel wat feyenoorders huren. Daar hebben ze uitverkoop....

hahaha, nee maar we moeten ff flink wat gaan investeren in wat spelers want dit schiet natuurlijk niet echt op. Maar ik denk dat van Geel ons wel eens flink gaat verassen....

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Van Geel gaat ons in de Winterstop nog niet verrassen, hij zei namelijk dat hij nu geen aankopen meer wilt doen tot de Zomerstop.
    Erg spijtig van Galásek, het was altijd mijn favoriete speler (hij is het ook op mijn avatar :'-().
    Maar die De Jong is echt een galbak ;
    En nog een beetje positief nieuws :

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Alleen heeft Kanu nooit meer het niveau gehaald wat hij had bij ons. En hij speelde ook in een erg goed team en dat is nu wel anders. Maar maybe een rol a la van Hooijdonk.

En daar komt ook nog eens bij dat we op dit moment niet echt op spits zitten te wachten. Of je moet Harry en Ananas nu al kunnen lozen.

Maar hebben jullie enkele suggesties over wie we moeten halen???

Ik zelf zie het liefst:

Stam, Mathijsen, Landzaat, Perez en Jenner. Alhoewel ik denk dat die eerste 4 never nooit niet gaan komen.

En anders moeten ze die Masjtorovic halen. En stiekum denk ik ook wel aan vreven. En waarom?? Dit zijn nou types die wij als Ajax nooit hebben. Echte over mijn lijk mentaliteit.
    Ik vind het ook als ik zo vrij mag zijn typische Feyenoord voetballers. Dan heb ik het dus over die ouwe tijd van F-noord. Heus, de Wolf, Fraser en van Gobbel. Dat missen we in A-dam gewoon. Echte mannen.

12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Mja maar ik hoef geen voetbal als dat van feyenoord te zien dan maar verliezen. Ik wil gewoon het gouwe ouwe ajax voetbal weer zien . Als team en niet als een stelletje op geld beluste rand debielen die bij de eerste de beste intresse van een buitenlandse club voor het "grote" geld gaan. 1 voor allen allen voor1

13. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Nou, in EK 2008 dus tegen Roemenië, Bulgarije, Albanië, Luxemburg, Slovenië en Wit-Rusland. Echt totaal geen wedstrijd die me heel erg boeiend lijkt, beetje jammer. Het is nog ver weg, maar dan weten we iig waar we aan toe zijn.

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Nou dan hebben we dus echt makkelijk geloot hoor. Je had het veel zwaarder kunnen treffen.

Italië, duistland of Tjechië. Servië montenegro had ook gekund.

Het zijn wel allemaal landen waar het voetballen niet echt bepaald aanvallend is. Dus dat worden saaie potjes.

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Kijk ik zeg ook niet dat ik het voetbal van F-noord wil. Maar we kunnen best zo'n type speler gebruiken.

Ik wil ook lekker 4-3-3 zien met de klassieke buitenspelers. Mooi aanvallend voetbal. En een team en geen individuen.

Maar ik gun het Galasek wel hoor. Die jongen heeft genoeg gegeven aan de club. Alleen het moment is een beetje kut.

16. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Hhahah nou belgië maakt dus geen schijn van kans he!!!

Groep b is trouwens ook niet onaardig hoor.

Maar ik vind dat ze gewoon eerst playoffs moeten doen voor die slechte landen. En als ze er dan doorheen komen pas bij de kwalificatie doen. Sommige landen horen gewoon niet op dit podium thuis.

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  17. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    true ach geef mij dan maar een davids typje en allesbehalve wreve ik heb zo`n gruwelijke hekel aan die man. Hij heeft gewoon de verkeerde sport gekozen : american footbal past beter bij hem...

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wolfsburg heeft ook interesse in Galasek hoor ik net op de radio

edit//
    :{

edit//Ben niet echt blij met de loting.Het zijn geen aantrekelijke wedstrijden en Oranje heeft het toch vaak moeilijk tegen de oostbloklanden.

Maar in princiepe moet het een eitje zijn :)

Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

DAvids zou ik ook erg graag terug in dat mooie shirt zien. Maar zeg eerlijk zou jij Tottenham van nu willen inruilen voor dit Ajax??? Mits er natuurlijk een paar goede afspraken gemaakt worden. En dan bedoel ik dus duidelijk en gericht aankopen doen.

Ja ik mocht vreven in het begin ook niet zo heel erg, tot ik een interview met hem zag. Is een hele aardige kerel en heeft een groot hart. Maar ik denk toch eerlijk dat hij kwaliteiten tekort komt voor een plek bij ons.

Maar ja het is de gok waard vind ik hoor!!!

20. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hekel gewoon zijn manier van spelen. Toegegeven een rousdouwer is iets wat ajax nodig heeft maar die zie ik liever niet in de persoon van Wreve

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina