ajax heeft gefaald met het opstellen van contracten van de spelers die nu allemaal gratis of bijna gratis weglopen leren ze wel van in de toekomst, maar is ook al gebeurd met de 95 groep
toen kreeg je dat bosman arrest waar die meneer bosman al 8 jaar mee bezig was om het te verwezenlijken, daarvoor mocht je niet zomaar gratis de deur uit lopen, maar dat was idd in die tijd ook al dom van ajax, dat ze daarvoor niet davids seedorf enzenzenz een nieuwe aanbieding hadden gedaan.. ze zeggen dat een ezel niet 2x tegen dezelfde steen stoot, ajax wel.
heeft iedere club wel. Feyenoord weer met inkopen nu hebben ze er 28 rondlopen die weg mogen hehe maar vanavond leuke wedstrijd op rtl5 roda jc - az
Ik weet het. Alleen worden er niet altijd 'leuke' wedstrijden uitgezonden op vrijdag. Is gewoon toeval denk ik. Maar AZ'tje voetbalt he. En Roda gaat verliezen dus het belooft wat te worden.
Klopt... o wee als hij zijn bek laat zien komende zondag. Gatverdammme man. Dat ik hem nog graag voor Ajax wou zien spelen tot het eind van het seizoen. Ben echt blij dat hij weg is. Als je je niet meer kan motiveren voor potjes tegen NEC en dan klagen dat we ze gvd geen steun geven, dan mag je voor mij oprotten. Denkt even dat hij alles is. Als je je niet kan motiveren voor wedstrijden tegen middenmoters, betekend niet dat je uitgeleerd bent bij Ajax jongen. Uitgeleerd ben je als je een vedette bent geworden, zoals Raffie. Je bent geen vedette en zal dat nooit worden Nigel. Droom maar lekker verder daar in Duitsland.
ja idd ajax en ja maar best leuk om te zien wat voor bezoekers er zitten meestal bedrijven enzo, of ziekenhuizen toch mooi overal voetbal/feyenoord fans in elke laag van de samenleving die me site bezoekt
Wat nou eenmalig? De enigste 2 wedstrijden die Klaas-Jan in de competitie voor Ajax speelde, speelde hij minstens de helft als schaduwspits.:{
Hehehe, wij gaan vandaag PSV en Feyenoord maar eens helpen Doen we ook wat terug voor Feyenoord, he mars
Inderdaad. Blind zegt dat ie Huntelaar inzet op '10' omdat er geen andere speler beschikbaar is. Misschien kunnen ze dan ook zonder '10' spelen? Sjeezus, als je het niet hebt moet je niet doen alsof...
RKC huurt Lurling van Köln. Als vervanger van Hoogendorp neem ik aan. Ben benieuwd of ie hier wel weer eens wat kan laten zien...