De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik denk dat Ajax al lang blij is als ze hem met zo min mogelijk verlies kunnen verkopen en meer dan die 5 miljoen die zij betaald hebben kunnen ze echt niet meer voor hem vragen.

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe, misschien zo naar Ajax toe! Ben benieuwd :9

Yeah, als alles goed gaat zometeen in vak 113 :)

Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik durf niks meer te hopen. Charisteas moet gewoon weg... Rosenberg in de spits samen met Huntelaar. Iedereen een vaste postitie en niet dat constante geschuif als of het een schaakspel is. Zoiezo moeten ze imo weer is wat gaan doen aan teambuilding. Ajax is ondertussen leeg gelopen. En een fris nieuw ajax zou weer meer 1 voor alle alle voor 1 mentaliteit kunnen krijgen... In het huidige ajax ging iedereen toch puur voor zich zelf.....

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    blind moet gewoon bouwen aan een nieuw team......net zoals koeman deed en dat wierp ook zijn vruchten af........na dit seizoen zullen er meer weggaan (ik vermoed die 2 grieken en er is voor babel 6 miljoen geboden door een club waarvan niemand de naam weet)

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    Europese topclub hoopt op Babel
    29 januari 2006, 11:51
    Door: Bart Kruyt
    Een Europese topclub heeft volgens Babels zaakwaarnemer Winny Haatrecht een bod uitgebracht op Babel. Haatrecht wil niet zeggen over welke club het gaat. "Want als de naam uitlekt, gaat de deal zeker niet door."
    Haatrecht vertelt in de Telegraaf dat Ajax een bod van zes miljoen euro heeft ontvangen. Dat bod werd direct naar de prullenbak verwezen, omdat de Amsterdammers minimaal twaalf miljoen euro willen ontvangen voor de 19-jarige aanvaller.

Uit de hoge vraagprijs blijkt eens te meer hoeveel vertrouwen Ajax heeft in Babel, ondanks de aanwezigheid van Klaas-Jan Huntelaar, Angelos Charisteas en Markus Rosenberg. Babel kwam dit seizoen vijftien maal in actie voor de Amsterdammers, maar deed dat voornamelijk als invaller of als linksbuiten. "Daar heb ik geen commentaar op", aldus Haatrecht.

Een verhuur is tevens onbespreekbaar. Eerder was NEC daarin geïnteresseerd, maar ook zij vingen bot bij Ajax.

bron: voetbalprimeur

nog eentje weg bij ajax?

6. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    @ killaz. Dat bedoel ik ook, hij ontkomt er toch niet meer aan :9. Hij moet gewoon met het "nieuwe" ajax iedereen een vaste positie geven... En niet constant gaan schuiven. Zoiezo hoop ik weer wat meer teamspirit te zien want dat was iets wat ze altijd thuis lieten...

1 speler van de spelers die nog niet wegzijn ( :+) die ik liever niet zie gaan is babel. Maargoed met de ajax hamsterweken weet je het nooit natuurlijk. Meschien dat iedere 5e club die een speler koopt er 1 gratis bij krijgt ofzo...

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zal het dan om een Nederlandse club gaan?
    En dan doel ik dus op Feyenoord, Psv of wellicht Az.

Waarom zou de club zich anders niet bekend willen maken?

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    12 miljoen voor Babel? Hoe halen ze het bij Ajax in het hoofd:{

6 miljoen is meer dan een redelijk bod voor een iemand die nog niet eens 10 goede wedstrijden heeft gespeeld_0/

9. the only ego

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof niet dat je het vat. Ajax wil babel niet kwijt....

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Inter: 'We hebben akkoord met Maxwell'

29/1/2006 13:27

Maxwell vervolgt zijn carrière in de Serie A. De Braziliaanse Ajacied gaat aan de slag bij Internazionale, dat in ieder geval zelf naar buiten bracht een akkoord te hebben met de linksback van Ajax.

'We hebben overeenstemming met Maxwell', zei Massimo Moratti namens Internazionale. 'Er is veel respect voor hem als persoon en als sportman. We proberen een oplossing te vinden die voor iedereen goed is.'

Moratti refereert aan het feit dat er in de selectie van Internazionale eigenlijk geen plaats is voor Maxwell. De nieuwe reglementen staan het aantrekken van weer een speler van buiten de Europese Unie in de weg. Een mogelijkheid is dat Maxwell wordt gestald bij een andere club in de Serie A om alvast de acclimatiseren.

Inter-trainer Roberto Mancini kijkt uit naar de komst van Maxwell, ook wacht de Braziliaan eerst een tijdelijk andere Italiaanse thuishaven. 'Hij is nog herstellende van een knieblessure, maar hij heeft grootse kwaliteiten. Ik had hem al op het oog toen ik trainer was bij Lazio.'

Maxwells zaakwaarnemer Mino Raiola is minder stellig, maar verwacht voor het sluiten van de transfermarkt uitsluitsel te kunnen geven. Ajax spreekt een akkoord over een tussentijds afscheid van de Braziliaan tegen. Maxwell verwacht pas in april zijn rentree te kunnen maken.

Bij Ajax staat Maxwell nog tot het einde van dit seizoen onder contract. Maar de 24-jarige linkspoot heeft de Amsterdammers al laten weten dat hij zijn aflopende verbintenis niet zal verlengen, omdat hij toe is aan een nieuwe uitdaging. Ajax en Internazionale staan in februari tegenover elkaar in de achtste finales van de Champions League.

Daar gaat ie dan :'-(

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Of niet.

ajax- utrecht 0-1. foutje van juanfran :{

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    1-2 inmiddels

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Als ze hem niet kwijt willen waarom gebruiken ze hem dan niet in het team?
    Hij voert daar geen ene flikker uit en voegt weinig toe op het moment. Maar ik geloof dat dat bij ajax zo in het algemeen het geval is.

edit:

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Leonardo is goed bezig bij NAC. Al een paar kansen gehad. Meer kunnen zien dan bij al die jaren Feyenoord bij elkaar, zou je kunnen zeggen.

15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Waar volg jij het voetbal dan? Bij Versatel?

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Radio 1. Meer kunnen horen dus eigenlijk.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Leonardo heeft zelfs gescoord :eek:]

Alle tussenstanden:
    Gaat hard :eek:

/edit; zijn tevens eindstanden.

18. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik zie volgende week de wedstrijd feyenoord-ajax zonnig tegemoet. 10 spelers weg. messchien babel ook nog, en juanfran +heijtinga zijn geschorst dan.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    OMG, hoe slecht. Verliezen met 4-1 van Utrecht in eigen huis :confused:

20. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Die Huntelaar.... Goede keus hoor, om naar ajax te gaan.:D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.