1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei toch dat je Utrecht nooit moet onderschatten. Nu nog hopen dat Feyenoord verliest. Het kan toch niet anders dat Blind de laan uitgestuurd wordt?

edit

Laatst bewerkt: 29 jan 2006
  2. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    *Mee eenst
    Die gozer snapt gewoon niet, dat je een vast elftal moet hebben. Wat een kloothommel.

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de hele wedstrijd gezien op versatel. Combinatie van pech en weer fouten achterin. De laatste penalty van Utrecht was geen penalty, maar goed dan was het 3-1 gebleven.

Uitslag is erg geflatteerd, Ajax blijft dit seizoen werkelijk niets bespaard.

4. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tussenstand Heracles Almelo - Feyenoord:

0-1 (Kalou)

:D

5. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Feyenoord 0-3 inmiddels (Kalou, Kuijt, Castelen).

NOS-TT omschreef Ajax wel mooi. "Ajax speelde niet eens slecht, maar het scoreverloop zat tegen." :D

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Grr, ben ook net terug. Moet wel zeggen dat de uitslag erg geflateert is: een gelijk spel was zeker terecht geweest, en ajax was de hele tijd dominant. Alleen had Utrecht 6 aanvallen, 4 goals. En we zullen het maar niet hebben over dr. Jol die Utrecht 2 goals geeft :mad: (de laatste 2, 1 door misverstand waarbij Utrecht doorspeelt en de 2de door een onterechte strafschop (kut v.d. berg)). Oh ja, wel 6 gele kaarten voor Utrecht, die telkens ook nog is zwak zogenaamd 'geblesseerd' waren maar 2 minuten later vrolijk weer het veld in rende. Trouwens, nog bijna gewon geraakt ook.... omdat dr. Galasek die bal zo hard misschoot uit de penalty :confused:

7. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zat in 113, rij 8, dus echt net achter het goal, en v/d berg gaat gewoon liggen terwijl hij een heel klein beetje word vastgehouden :confused:

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Feyenoord wint met 0-4 \o/

Mooie voetbaldag voor mij :)

9. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Pff.. NAC schijnt vandaag goed gespeeld te hebben, maar toch weer verliezen in de slotfase.

Nu staat nu vijftiende :mad:. Volgende week maar winnen van Sparta thuis, dan staan we weer veertiende. In elk geval heeft NAC wel goed gespeeld. Nu dat nog omzetten in resultaat en de Intertoto veiligstellen.

10. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    hier sluit ik me volledig bij aan! en de dag is nog mooier vanwege wat ajax gedaan heeft :9 .

11. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad :D

Zeker omdat ik in een huis vol met Ajacieden woon. Heerlijk. :cool:

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind dat Leonardo best slecht nederlands spreekt als je bedenkt dat hij hier al een jaar of 11 woont :{

edit//Hoorde trouwens net op Talpa dat Vreven nu ergens op cyprus speelt :confused:

edit2//idd een kut actie van v.d. Bergh

edit3//Was het trouwens leuk in de ArenA Mtthz?;)

13. SnackNL

SnackNL Vroeger: Gamer2005

Leuk Bevonden:
    0
    zat in vak 410, aan de sfeer heeft het niet gelegen maar wat een ** wedstrijd....
    Jol die wist de uitstand al toen hij thuis wegging richting de arena.. weddenschap waarschijnlijk

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    idd, maar ik vond Leonardo niet slecht spelen. Tis echt net weer pech, maargoed. Verdediging mag nog iets beter. Aanval was goed, leonardo was ook paar keer weg, maarja volgende wedstrijd wel weer winnen hoop ik.

15. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cker is dat belangrijk, mij viel het ook op. Net als bij Ramzi, gebrekkig Nederlands alom.
    In elf jaar kun je toch wel wat meer Nederlands, zeker als je al op je 7e of zo naar Nederland bent gekomen.

16. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Koeman profiteerde 1,5 jaar van het team dat Adriaanse opgebouwd had maar heeft het beetje bij beetje verkloot hoor!

Maarja Blind doet het niet goed.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand al welke club op Babel geboden had? Talpa doet grappig en wil het alleen in Café De Sport zeggen. Italiaans was hun hint...

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk AS Roma, als vervanger voor die.. ene :+.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Die ene is Cassano :+

Maar dat zou idd eens goed kunnen aangezien Real Madrid ook 5-6 miljoen voor Cassano heeft betaald

20. mars15

mars15 Guest

hahah ze moeten mtthz echt een seizoenskaart geven, ik wil het nog wel betalen voor hem. Elke keer als hij gaat wint ajax niet hehe. Wist niet wat ik las. 1-1 toen werd ik gebeld dat het al na 2 minuten 1-2 werd. En toen net voor Heracles-Feyenoord hoorde ik dat het 1-4 was hehe. Ajax nu 7e lach me kapot.

Verder had ik een lange dag. Ging om 12 uur weg en ben net terug om 11 uur. Echt lang reizen 2.5 uur in de trein. Maar was wel de moeite waard. Had overal toegang tot foto's gemaakt op het veld. Na afloop persconferentie bijgewoond.

Volgende week Feyenoord-Ajax

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina