1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Volgens Hugo Borst is het zo goed als zeker dat Kenneth Perez volgend jaar in de ArenA speelt. Lijkt me een goede aankoop voor Ajax en een aderlating voor AZ

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nee er is overeenstemming tussen partijen en ze denken dat ze er wel uit komen, ik zou het lullig vinden want perez krijgt dan dezelfde taferelen als nu met van geel, en ik vind het raar...........scheringa wilt vlaar niet kwijt aan ajax....een bankzitter maar laat wel 1 van de schakels in az naar ajax gaan??

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zou een mooie club voor Babel zijn maar daar komt hij denk ik zeker niet aan meer spelen toe

Als ik Ajax was zou ik hem voor 6 miljoen verkopen en dan AZ 2 miljoen meer geven voor Perez zodat het zeker is dat hij komt.

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  4. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, hij zal waarschijnlijk na de nederlaag volgende week tegen Feyenoord opstappen :+

5. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    laten we dan maar even voor het goede doel hopen dat Ajax volgende week verliest :cool:

6. mars15

mars15 Guest

haha dan is het wel diep gezonken

De politie is je beste vriend

Aanstaande zondag is het weer zover. Kan Feyenoord het seizoen voor veel supporters laten slagen door voor de tweede maal dit seizoen van Ajax te winnen? Op en buiten het veld zal de strijd weer groot zijn en de politie kijkt al weer met angst en beven naar de wedstrijd uit. Burgemeester Ivo Opstelten heeft onlangs besloten om de wedstrijd, in verband met de openbare orde, om half één aan te laten vangen.

Krijgen we weer van die jankende agenten op televisie en gaat de korpschef weer rare dingen roepen: "Ze nemen gewoon kratten bier mee naar binnen"?

Niet alleen de supporters kijken uit naar de wedstrijd, ook het Rotterdamse politiekorps "verheugd" zich al op de wedstrijd. Waar zij het vorig jaar uit de hand lieten lopen door falend optreden, besloten ze dit jaar al ruim voor de wedstrijd te beginnen met provoceren. Dit blijkt wel uit het Ajax-vaantje wat hangt in het politiebureau naast De Kuip.

Foto: Feyenoordfoto.nl

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    'Kenneth Perez vertrekt in zomer naar Ajax'

30/1/2006 9 :02

Ajax heeft Kenneth Perez op het oog. De Deense spelbepaler van AZ moet de kwakkelende Amsterdammers er bovenop helpen, melden het Algemeen Dagblad en De Telegraaf.
    Volgens het AD is de overgang van Perez 'zo vast als een huis'. Hij zou komende zomer de overstap naar de Arena moeten maken. En dat terwijl het contract van de 31-jarige international bij de Alkmaarse club nog tot medio 2007 loopt. Maar de onderhandelingen van AZ met Perez over het verlengen van die verbintenis, waren tot nu toe op niets uitgelopen.

De overgang is des te meer opmerkelijk omdat de positie die Perez lijkt te gaan bekleden, de befaamde Nummer Tien, leek te zijn voorbestemd voor Wesley Sneijder, die onlangs zijn contract bij de Ajax nog tot medio 2009 had verlengd.

8. mars15

mars15 Guest

Danny moet blijven!

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ja, want als ze een nieuwe trainer hebben zouden ze misschien de playoff's nog halen. Zo heeft elke Ajaxspeler een lange zomer vakantie en kan zich optimaal op het WK voor bereiden}:]

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Godver de godver :mad:
    Dat kut ajax...:{

11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ach, Blind schuift wel wat met zijn spelers....

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    straks zien we sneijder nog wel als rechtsback oid.. Of als stekelenburg geblesseerd is als keeper:+

13. mars15

mars15 Guest

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
  15. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    wie stond er te koop? je kan nu niet meer bij de advertentie komen.. (kan het eigenlijk wel raden maar toch :p )

16. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hé, k had ff een print screen moeten maken. Maar Blind stond te koop.
    De hoogste bieder bood 2 euro. De advertentietekst was goed verzonnen.

17. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    is dat inclusief of exclusief verzendkosten?

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Excl. verzendkosten maar wel incl. verwijderingsbijdrage :D

19. mars15

mars15 Guest

wie zal de scheids zijn zondag

20. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Was zeker een mooie sfeer daar, de rest van het stadion hoorde je nauwelijks, enkel die paar boeren van FC Utrecht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina