1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Waar heb je 't over O-)

2. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Jaap naar Ajax :D:).

3. mars15

mars15 Guest

al 20 minuten ajax insite :mad:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Check me avatar :9

Als je em ook wil, pak em maar, net zelf gemaakt :cool:

5. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat Stam een betere rentreé heeft naar Nederland dan V Hooidonk.
    Maar nog even over Perez. Ik denk dat er niks van waar is.
    Het AD heeft deze roddel de wereld in geholpen en Kenneth heeft een contract tot 2007. Al zou Ajax Perez willen zouden ze toch echt meer moeten betalen dan 3 miljoen. Maar ik denk dat Perez nu niet inziet waarom hij naar ajax zou moeten gaan.

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Stam en van Hooijdonk zijn 2 hele verschillende verhalen. Van Hooijdonk komt hier puur en alleen nog maar om zn zakken te vullen, hij is geen schim meer van wat hij was in zn top tijd bij Feyenoord. Ik snap ook niet wat ze bij Feyenoord nog in hem zien. Stam laat daarentegen op het hoogste niveau zien dat hij nog een aardig balletje kan trappen, dus dat zal niet zo snle mis gaan.

Perez gaat denk ik ook niet weg. Lijkt me niet dat die instelling van het verkopen van spelers aan Ajax zomaar is geweizigd en zeker niet om zo'n speler voor zo'n miezerig bedrag over te kopen. Ik bedoel, als je 9 miljoen betaald voor Huntelaar... Begrijp me niet verkeerd, die Huntelaar is best een aardig spelertje, maar 9 mil zie ik er niet aan af. Dat hij bovendien in de eredivisie makkelijk scoort zegt niets over hoe hij presteerd in internationale toernooien. Hoeveel heeft ie gescoord voor Heerenveen in de UEAFA cup eigenlijk? Voor dat zelfde geld hadden ze misschien ook een Crespo kunnen kopen, of een andere topspeler....

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    In Milaan hebben ze niet alleen een beter trainingsbeleid maar ze hebben ook een levensbeleid. De voetballers daar worden constant gevolgd door personal coaches. Bij AC Milan lopen zat oude spelers rond die in een geweldige conditie zijn. (Serginho, Cafu) Maar dat heeft met het beleid te maken. Ik ben bang als Stam hier komt dat alles er dan uit komt. Want volgens mij speelde hij als een gek daar en op zijn leeftijd... Maar ja je weet het niet.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    al is z`n conditie niet meer de beste. We hebben een leider nodig iemand die niet bij de pakken neer gaat zitten. Een veteraan en vooral een vechter...

9. mars15

mars15 Guest

wat een held zeg die vd vaart :mad:

10. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
  11. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft het over Voetbal Inside.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe SIG?
    En wat voor nieuws allemaal bij VI Mars? Ik heb het gemist..O-)

12. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zie Chelsea. ;)

Stam had ik echt niet verwacht!
    Heeft Ajax volgend jaar in iedergeval een aanvoeder. :cool:

A.C. Milan - Babel?
    Zou Milan hem mischien hebben willen betrekken bij de deal?

13. mars15

mars15 Guest

heb het nieuws ook gemist

maar was over vd vaart tegen twente dat die op een goede manier die gasten had aangepakt die zn vrouw uitscholden

gaat iedereen klappen in die studio pff

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    _O_
    Niet gedacht, onverwacht.

Doet me meteen denken aan de uitzendingen van het TV-programma 'De Regenjas' van Harry Vermeegen (oid). Hij ging dan op bezoek bij Jaap Stam ter voorbereiding op het EK 2000. Harry was steeds te laat, en dan moest hij 25 gulden ofzo betalen (om maar iets te noemen). Dan ging de deur open als Harry belde en hoorde je Jaap zeggen; Je bent te laat, Harry!
    Meesterlijke TV.

Eindelijk de echte leider voor Ajax?

Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  15. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe had ie ze 'aangepakt' dan? Mochten die gasten allemaal een keer gratis wipwappen bij zn vrouw ofzo?8)

16. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal trieste gasten die een speler afzeiken, want als V.d. Vaart van de zomer scoort, dan staan diezelfde gasten te juichen.

Ik snap trouwens niet dat als Ajax Babel 12 miljoen waard vindt, dat hij niet in de basis staat.

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ha! Ik was gister volgens mij de enige in het stadion die 'DANNY ROT OP' uitsprak (of schreeuwde).

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ha! Ik was gister volgens mij de enige in het stadion die 'DANNY ROT OP' uitsprak (of schreeuwde).

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Mah, wat vinden jullie van de tekst in mijn sig?
    Komt misschien een beetje anti ajax over...

20. mars15

mars15 Guest

Niks mis mee zo week voor Feyenoord-ajax

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina