1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

  1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

    19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

    24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik ook weg gaan :+.
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    van sevillia is al bekend

    Johan derksen weer
    met heel verhaal

    lodewijks blijft nog keepen

    aerts
    mitiliga
    pardo
    babos
    bosschaart
    lazovic
    gyan

    ennog veel meer moeten weg
    30 in totaal

    en pierre terug _O_ hoop dat dat doorgaat
     
  3. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Tss die piemel, komt die terug naar feyenoord:{
    Kijk eens hoe die bij NAC voetbald man, ofjah, hij kan gewoon niet voetballen!

    Het enigste wat die kan zijn vrije trappen. EN LAAT HEM NU NET ALTIJD TEGEN RODA ZO'N VRIJE TRAP ERIN SCHIETEN (behalve zaterdag:p )

    Naja

    Toine van Mierlo hoofdscout Roda JC
    Toine van Mierlo wordt per direct hoofdscout bij Roda JC. De voormalig speler van o.a. PSV en Willem II heeft een contract voor anderhalf seizoen getekend.

    Toine Van Mierlo was begin dit seizoen nog assistent van Robert Maaskant bij Willem II. Maar na het ontslag van Maaskant moest van Mierlo van de clubleiding zijn heil vinden bij het beloftenteam. Daar nam hij echter geen genoegen mee en nam na zestien jaar bij de club gewerkt te hebben zelf ontslag. Roda JC's nieuwe hoofdscout heeft bij de Tilburgers jarenlang een belangrijke rol gespeeld als hoofd jeugdopleidingen en trainer van de A-jeugd en het beloftenteam.

    Hopenlijk haalt die nog wat goeie spelers naar Kerkrade*)
     
  4. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Adieu_0/
     
  5. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb van de speler genoten en heb erge blunders gezien.
    Kan er niet echt om rouwen, wel een goede speler.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Trabelsi, Pienaar, Nigel de Jong, Anastasiou, Vonk, Escudé en waarschijnlijk nog Boukhari, Rosales en Lobont... Zo kan hij wel weer. We hebben straks nog maar 3 selectiespelers als het zo door gaat8)
     
  7. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Van Geel wou er nog maar 16 overhouden. Op hoeveel zitten we nu :+.
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    We komen al een heel eind. Bovendien, wat gaat er eigenlijk met Juanfran gebeuren? Wat mij betreft mogen we hem best houden, ik vind hem best goed namelijk.:)
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij valt nog wat weinig mee aan, doet dat de afgelopen weken wel steeds beter, maar het kan beter.

    Vanenburg lag het goed uit daarstraks bij Voetbal Insite; er is geen leider, geen buitenspelers, geen backs die over de middellijn komen, geen vastheid. Maar dat wisten we allang natuurlijk, het is alleen; waarom doet men er niks aan in A'dam?
     
  10. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ze 'denken' dat dit Ajax het wel kan, maar dat is niet zo!
    Wat vinden de mensen hier wat er allemaal veranderd moet worden?
     
  11. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0

    omdat ze het niet zien.. ze scouten er niet op, op De Toekomst wordt er niet op getraind, ( hoewel leiderschap niet te trainen is) en er wordt niet naar gekocht..

    16 miljoen mensen zien het al anderhalf seizoen aankomen, het bestuur nu pas
     
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    In Mokum is men Blind geworden.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    lul gaat me spandoek voor begin feb :mad:
     
  14. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt te belachelijk voor worden, Van Hooijdonk terug bij Feyenoord. :{
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Ik hoop echt dat die terug komt, Pracht speler _O_
    zou gelijk shirt halen met zn naam
     
  16. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zie je toch in die hazenlip:{
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    In het seizoen 2001/2002 kwam Van Hooijdonk naar Feyenoord. In 61 duels wist hij 52 keer te scoren voor de club en had hij met veel belangrijke treffers een ontzettend groot aandeel in de gewonnen UEFA Cup-beker in dat seizoen.`


    hij is goed met vrije trappen ook
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Maar ze moeten echt duidelijke keuzes willen maken. Niet steeds vaag doen. Ik haal dit uit de Sportweek van 1 november 2005.

    Dit zegt alles over het beleid van Blind. Blind kan geen vaste keuzes maken, is niet duidelijk tegen de spelers. Spelers gaan hierdoor zelf het initatief nemen en dat pakt heel verkeerd uit. Ze gaan immers voor zichzelf spelen, wat duidelijk te zien is bij spelers als Nigel de Jong. Hij weet niet wat hij moet doen, dus probeert hij Zlatan na te doen en een verdediging van 8 man eventjes de omzeilen. Fout! Danny grijp in vredesnaam in!

    Danny is te bang om duidelijke keuzes te maken. Mensen als Van Gaal waren daar subliem in, net als Co Adriaanse overigens. Bij deze trainers wisten de spelers waar ze aan toe waren. Bij Danny Blind is het nooit zeker wat er gaat gebeuren. Wanhopig probeert hij de boel nog bij elkaar en gemotiveerd te houden terwijl de spelersgroep de onduidelijke keuzes zat zijn en ge-demotiveerd raken door de belabberde resultaten. Meneer Huntelaar zou zich wel afvragen wat hij in vredesnaam in dit zooitje is komen doen.

    Bij Ajax vertrouwen ze nog blindelings op de jeugdopleiding. De jeugdteams worden bijna elk jaar kampioen en de jeugdspelertjes krijgen het gevoel van: 'Wij zijn Ajax, wij zijn de besten'. Maar dan komen ze in de Arena terecht. Ze merken dat teams als NEC en ADO flink van zich af kunnen bijten, en schrikken daarvan. Toch hebben ze in het achterhoofd: 'Wij zijn de besten' en denken dat ze vanaf minuut één als met 'gallery play' kunnen beginnen. Het passeren van verdedigers, hakjes en dat soort troep. Ook als Ajax niet op matchpoint staat, gaan ze er lekker mee door. Vanaf de tribunes wordt er geschreeuwd dat ze moeten schieten, en dat ze moeten passen. Maar op de tribunes kan weer naar hun hoofd worden gegrepen nadat een of andere verdediger de bal makkelijk afpakt van die jonkies die van die rare trucjes doen. De speler krijgt een fluitconcert over zich heen en later klinkt een hels fluitconcert als er weer punten worden verloren tegen een cluppie uit de middenmoot.

    De heren klagen en klagen maar. Scheidsrechter dit, grensrechter dat. En we geven geen steun aan de spelers. Nou heren spelers we zijn het namelijk spuugzat! Tuurlijk we kunnen een keer verliezen in een seizoen, of gelijkspelen tegen een laagvliegertje kan gebeuren. Maar niet als het constant gebeurd, en ook op de manier hoe. Op de tribunes zien we vage trucjes en grappen maar daar win je geen wedstrijd mee. Voetbal is nog altijd een sport waar de bal het doel in moet. Het stadion is godverdomme geen circus. Deze jongens geilen op applaus van de tribunes, en die krijgen ze ook als het lukt, maar vind je het gek als we beginnen te morren als je er 0% rendement uit haalt. Ik vind het niet zo gek. We zijn het zat met dat gepingel en gekloot.

    Het aankoopbeleid is ook al jaren defect. Er wordt zoals HaNNiesZ al gezegd niet meer ergens specifiek op gelet, en of hij wel past in het systeem. We zoeken een spits, hmmm Mido wil best terugkomen, en hij deed het best goed bij ons. Nâh hij was lastig. Laten we die Griek maar nemen die een bal erin kopte op het EK. Een half jaar later: Hmm die Griek is toch niet echt goed hè. Arveladze wil best terug. Hij was best goed hè bij ons. Ja maar hij is oud, laat AZ hem maar hebben. Laten we die Zweed kopen. Hij heeft drie keer gescoord in die loodzware Zweedse competitie en hij speelde bij dezelfde club als Zlatan dus het is vast de tweede Zlatan.
    Mensen waar hebben we het in vredesnaam over? De beste jongen scoorde een paar keer in de Zweedse competitie. Ik ben er geweest, en ik vind het een niveau van Gouden Gids Divisie. De top welteverstaan. Maar veel is het dus niet. Oja die leider hebben we ook nog niet gevonden hè? Daar zijn wij sinds Chivu weg is nog niet aan toegekomen. Die spitsen zijn veel belangrijker.

    Natuurlijk is het bestuur ook rot van binnen. Meneer Jaakke is geen voorzitter maar advocaat die toevallig fan was van Ajax. Maar heeft hij wel verstand van leidinggeven. En dan al die bobo's die in het bestuur zitten. Die weten alleen maar hoe het met de laatste aandelen van Ajax NV is. En Ajax speelt slecht en belabberd? Och jongens maak niet uit. Zolang we maar winst maken hè, anders verkopen we die goeie spits eventjes aan zo'n Italiaans cluppie en dan hebben we weer centjes die we in onze dure auto's kunnen proppen. En zorgen tijdens de wedstrijd? Nâh kerel niet zolang de sigaren op zijn. Stelletje commerciële vieze dikke padden. Je bent hier in vredesnaam geen bedrijf te runnen. Maar een voetbalclub. ONZE voetbalclub.

    Ik zie dit met lede ogen aan. Mijn rood-wit noem ik mijn rood-wit sinds die eerste keer dat ik de Arena betreedde met mijn vader en de magie voelde van de F-Side die zat te zingen. Ajax won, en ik had de dag van mijn leven. Om 2 uur 's nachts was ik weer thuis. Vol met geluk zat ik. Vandaag de dag betreedt ik alleen de tribunes van de Arena. Alleen nu keer ik huiswaards verbitterd en ongelukkig. Hoe kan mijn club zo verkracht zijn? Hoe kon het in vredesnaam zo mis zijn gegaan, met de club die voor altijd in mijn hart gesloten zit. Mensen zijn ongelukkig op de tribunes, deze mensen leven voor Ajax. Moesten eerst hun trotse logo laten veranderen door een smurf. Toen moesten ze in een betonnen bak zitten, terwijl dat gezellige stadionnetje aan de Middenweg tegen de vlakte ging. De mensen gingen niet meer met plezier naar Ajax. Ik was te jong om dat nog mee te maken, maar ik begrijp hun frustratie.

    Ajax is van een gezellige voetbalclub ernstig veranderd in een kil bedrijf, waar alleen geld een rol speelt, waar een trainer geen keuzes kan maken, het bestuur zich alleen druk maakt als de sigaren op zijn, de spelers klagen dat ze geen steun krijgen terwijl ze de boel toch zelf verkloten. We zijn op het toppunt beland. Het kan zo niet meer door gaan.
    Geef Ajax terug aan ons!
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Ik denk zelf niet dat Pierre terug wil als Pinchhitter maar we zullen zien.

    En ik geloof ook nooit dat Samaras 3,7 miljoen gaat verdienen. Ik engeland kun je als topspeler heel veel geld verdienen maar voor een speler als Samaras is dit veel te veel of heeft Man City ook een soort van Abramovitsj? Ik bedoel hij verdient bij Heerenveen iets van like 300000 ofzo dus dat zou wel een heel grote salarisverhooging zijn
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    tja
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina