Kan mij niet zoveel rukken... mars had ooit 'JHK' in zijn sig staan. Daar valt jouw sig in het niets bij
Van rukken word je doof. Nee, maar het is toch een goed/mooi stukje tekst? Ik heb hem helemaal zelf bedenkt. Knap hé? Het is tenminste feitelijk. edit: @ Tao Tek Dan is Nederland wel heel erg klein bij jou.
Eerlijk? Slaat nergens op. Taalfouten en geen samenhangend "gedicht". Snap niet zo goed wat je wilt zeggen. Wil je het nu over Ajax hebben of over AZ? Voorbeeld:"AZ de club uit de Zaanstreek, de club die dit seizoen te goed voor Ajax leek". Leek? Is dus niet zo volgens jou?
@Timmeh: Wel grappig @Ego: Amen EDIT/ De rapportcijfers van zondag moeten ook nog komen uiteraard. *Komt zo terug*
Ik geef je gelijk. Ik heb m ook in 5 minuten geschreven. Ik wou vertellen dat AZ nu wel 3e wordt minimaal, en geen 4e zoals vorig jaar. ik verbeter het later wel maar k ga zo maffen ciao # the only ego ja dehuh...
Kwam misschien een beetje bot over. Sorry, zo bedoelde ik het ook weer niet. Ik gun AZ de eerste plek (sowieso nu ik zeker weet dat Ajax het toch niet wordt). Leuke club met goed voetbal.
Ik hoop dat barreto komt is een goeie voetballer. Ja Feyenoord komt er wel. zal wel betekenen dat Ghaly echt weg gaat. Maarja eerst de officiele bevestiging afwachtten
Jules Deelder op Radio Rijnmond hij vertelde dit gewoon in de uitzending neerlands grootste poel des verderfs is amsterdam
We zullen zien. Het moet toch vandaag nog gebeuren omdat de (internationale) transfermarkt om 23:59 sluit