De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

  1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

    19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

    24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Staat op voetbalzone en dat is niet echt een site waar ze alleen troep posten. Maar zoals je kunt lezen komt het (al dan niet) gerucht van een Sportweek medewerker.

    Maar ik denk ook niet dat het door gaat want voor AZ is het denk ik te kort om een vervanger te vinden
     
  2. mars15

    mars15 Guest

    voetbalzone is meer gerucht dan echt
     
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dat valt volgens mij wel mee. Maar dat over Perez blijkt ook op tv te zijn geweest dus dan vind ik het vrij normaal om zoiets op je site te plaatsen.

    Bovendien is het voor ons ook wel leuk om er over te discussieren :p
     
  4. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    hehehe _O_
     
  5. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar Perez is één van de beste aanvallende middenvelders van Nederland.
    AZ laat hem toch zo maar niet gaan? Dan zou Ajax echt wel een aannemelijk bod moeten hebben uitgebracht. Hoeveel zou Perez waard zijn? Ik denk ongeveer 6,5 miljoen toch wel.
     
  6. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet t niet. Maar als ie per direct overkomt ben ik zeer blij... Miss dat we dan nog een kleine kans maken bij heereveen en feyenoord ?..
     
  7. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Samaras is hem ook gepeert ik vind dat ajax van hen zeker moet winnen.
    Feyenoord wordt een andere zaak. Zeker nu ook misschien Barreto komt; Pauwe in vorm is, Hofs en Castelen. Ik denk niet dat ajax dat gaat redden. Zeker niet als Blind bij ajax blijft. Die man heeft imo zeer weinig contact met de spelers en weet niet hoe hij een team moet leiden. Verder is hij tactisch ook niet al te best. En zeg nou zelf tegen Utrecht met 3 centrum spitsen spelen werkt niet.
     
  8. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat we ff af moeten stappen van het bashe van Blind. Geen enkele trainer had dit team op de rails gekregen. Het ging om een groep allemaal egotrippers (de gene die het niet waren stonden eigenlijk ook alleen) die zich zelf allemaal in de kijker wilde spelen (zie ook de leegloop) om het "zinkende" schip zo goed en snel mogelijk te verlaten... Als ze dit niet zo hadden gedaan was er nooit een zinkend schip geweest. Die pubers leiden allemaal aan vreselijke grootheids waanzin en totaal geen benul meer van teamgeest. Ze vinden zichzelf allemaal tegoed voor mekaar en most of all : voor de beslissingen die trainer wel of niet maakt. Dat schiet niet op. Imo is dit niet op Blind aan te rekenen, ook al is het wel heel makkelijk. Natuurlijk heeft ie veel geschoven met spelers, maar wat moet je met zulke ego trippers ? op hun eigen positie gaan ze toch allemaal voor eigen geluk en verlies net je zo hard.....
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    tja...
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Ben benieuwd
     
  11. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar tactisch is Blind ook niet erg best bezig. 3 centrumspitsen in je elftal zetten tja... Maar je hebt gelijk wat betreft dat die spelers niet naar hem luisteren misschien. Maar ik heb ook zo'n idee dat Blind weinig te zeggen heeft.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    trouwens hsv wou 2 miljoen bieden op kluivert is afgewezen
     
  13. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mjah hij moet iets.... Bedoel tis een vreselijke zooitje ongeregeld binnen dat team. IEdereen stapt naar de pers als ze het niet eens zijn met de trainer.. En iedereen vindt dat ze een kans verdienen om zich te bewijzen. Ze gedragen zich gewoon als een stelletje fjes, en Blind is de gefrustreerde trainer die alle pappie`s tevreden moet houden. Want wee o wee als hun zoontje niet speelt....
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    :)
     
  15. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor zo'n jong team als Ajax heb je ook eigenlijk meer een 'leraar'-trainer nodig, zoals adriaanse of van gaal. Ajax heeft nu (hopelijk) trouwens Lindenberg en Perez :) Dat zijn toch wel sleutelfiguren geweest in het succes van AZ vorig jaar. Laten we hopen dat ze het samen goed gaan doen.
    Ik maak me echter nog wel zorgen, want we hebben nog stééds niemand voor op de vleugels :mad:
     
  16. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    feyenoord gaat aars eten, ajax is vele malen beter dan feyenoord, feyenoord moet blij zijn dat ze niet tegen utreg spelen anders verliest rotjeknor met iets van 6-0:p
     
  17. mars15

    mars15 Guest

    _0/

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]



     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 jan 2006
  18. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Als dat waar is dan geef ik je een HJ in de HJ pub.
    Het zou mooi zijn voor AZ.
     
  19. mars15

    mars15 Guest

    een nederlaag van ajax is mooier voor een echte az supporter
     
  20. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu Perez er waarschijnlijk heen gaat... Ja, inderdaad.
    Maar nu in de competitie is het gunstiger voor AZ als feyenoord verliest.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina