Godver de kut. Erg jammer, maar ik dacht al een tijdje: " Wanneer stopt ie nou eens " Het gaat echt zwaar klote met AZ. Qua spelers en alles dan. Maar hopen dat er wat gewonnen wordt dit seizoen en das voor Barry dan. En ik ben het volledig met Barry eens met zijn uitspraken in de laatste alinea. Er is maar 1 goede Nederlandse scheids en da's Jol.
staat nu wel goed ja http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2006050246,00.html Met een beetje geluk breekt daar nu ook intern de tering uit, en wandelen we naar een kampioenschap.
Laat hem toch zijn half jaarlijke pleziertje hebben Ik zoek mijn plezier meer hierbij: Them good old days Komaan Joden... Nu willen we alles zien. Ik wil niet een tweede 29 augustus meemaken...Niet nu!
www.voetbalzone.nl zonde, maarja ze konden niet anders. Publiek was het zat, resultaten waren er duidelijk naar. Hopen dat een goede vervanger krijgen.
Eerste doelpunt was gvd vet buiten spel. Staat Groningen later met 3-0 achter en wordt het toch nog 3-2. Als of het hen niks gedaan heeft. Prachtig die mentale weerbaarheid van de noordmannen.
Ja, maar de kwaliteit van PSV toonde zo wel erg duidelijk. PSV pakte meteen de eerste 3 echte kansen met volle handen aan en scoorden, waarna ze eigenlijk gewoon Groningen over zich heen lieten lopen. Dat zag je wel toen het 3-2 werd, toen nam PSV het spel weer meer in eigen hand, en gingen ze tijd rekken. Dat toont toch wel klasse, als je zo ineens je speelstijl kunt omschakelen terwijl de tegenstander bloed ruikt. Maar Groningen goed gespeeld hoor.