1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    me moeder zei telkens als bosvelt de bal had ,'' weer die vieze feyenoorder'' hehe ongedierte is het:p

2. mars15

mars15 Guest

kut hoer is het...

ajax loot weer makkelijk.. roda thuis

het gaat er gewoon om dat ajax nog slechter was dan heerenveen in de 1e helft. Het enige wat ze kregen was de goal door zo mongool van hoerenveen.

En dan is heerenveen 2e helft weer telkens aan het aanvallen. Dan zie je toch duidelijk dat het een penalty is en die word dan niet gegeven. En dan zo intikker van huntelaar

3. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    goh, dat vond ik afgelopen zondag nou ook al met FC Utrecht.

tjonge jonge, ajax heeft een keer mazzel dit seizoen; lucky ajax. Ik heb nog wel wat benamingen voor clubs, komt ie:

lucky psv
    lucky feyenoord
    lucky AZ
    lucky Utrecht

moet ik doorgaan of snap je waar ik heen wil?

je hebt gelijk. het gaat ajax zo gemakkelijk af dit seizoen. alles zit mee. ze hoeven er praktisch niets voor te doen :confused:

ach zou gerechtigheid zijn na de eerste confrontatie dit seizoen. die 2 kansen die feyenoord toen heeft gehad betekende meteen de overwinning. het was ajax wat domineerde (ja, toen nog wel).

4. mars15

mars15 Guest

Dat is echt niet waar. Oke ik was die wedstrijd niet echt normaal, omdat ik vol zat met zenuwen. Maar tot de rode kaart van Snoyl had Feyenoord echt geen problemen om tegen ajax te spelen. En hadden ze wel meer kansen dan die 2 goals. Pas toen Snoyl rood kreeg en ajax de 1-2 maakten. Was het ajax die alleen maar aanviel

5. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet niet zo gaan zeiken zieligerd want een aantal keren was het onterecht buitenspel voor Ajax dus kop houden! O-)

6. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Laten we het er maar op houden dat we beiden met een gekleurde bril kijken.

7. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    :{

Laat ik er maar niet op in gaan.

En alles wat hier Ajax is is bij voorbaat al slecht bij jou.
    Je bent gewoon veels te objectief, er is meer dan Feyenoord alleen.

Ik ga je post maar gewoon negeren, zit toch niet tot nooit inhoud in.

8. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    mars moet gewoon op zijn woorden letten want anders maak ik een mars van hem, + een post verstuurd naar mod

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Spelen met taal :'-(

juist :)

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  10. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Je word echt met de dag zieliger he kut kakkerlak.

/Mod Nounounou, wat een taal gekkie! - Pim

Ja erg he lieverd :+

Laatst bewerkt: 2 feb 2006
  11. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Kom net thuis uit Heerenveen, was wel gezellig. Maar vdomme, 0-3 :| Die eerste goal was gewoon echt een cadeautje, hoe slordig. Heerenveen en ajax waren beide erg slordig de eerste helft. Paar leuke acties in de beginfase voor Heerenveen. En de tweede helft, Heerenveen was de betere vondt ik. En het was volgens mij ook een penalty, zat achter de goal. Erg jammer maarja, en die Stekelenburg, wat een lul, toen ajax de 0-2 maakte keek ie grijnzend achterom naar ons,, :eek:

12. mars15

mars15 Guest

is het nog 0-3 geworden ? na de 0-2 de xbox aangezet. En ff net 3 potjes fifa lopen doen met een ajax gast van 26. Van de F-Side dan kan ik heus wel normaal doen hoor... Dan snap ik zo iemand tenminste omdat hij net als mij zijn club achterna reist. Hier gebeurd dat vrijwel nooit. Alleen Sa nog wat gaat naar de meeste ajax wedstrijden.

En ga nou niet met kut kakkerlak beginnen dat is zo domme scheldnaam

13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    omg mars15 je hebt echt een te laag IQ besef je wel dat je net me moeder hebt uitgescholden voor kut hoer? ik kan maar een paar woorden bedenken en die ga ik hier niet neerzetten

14. mars15

mars15 Guest

er zal wel meer worden gescholden in je omgeving... bijvoorbeeld door je moeder

en moet je maar niet beginnen met het ''uitschelden'' van mijn favoriete speler van de afgelopen jaren

15. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dude hou nou maar op over me moeder en zit me niet zo uit te dagen, ik ben duidelijk de volwassene hier en jij het kleine kind die een oma nodig heeft

edit: mijn post was als een grap bedoel en niet persoonlijk gericht jij scheld mijn moeder uit voor kut hoer. wat voor triest persoon ben je dan

Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  16. mars15

mars15 Guest

de kakkerlakken zijn het ongedierte dat is volwassen :{

17. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn grappen over het maken van voetbal, jij houdt je niet bij voetbal, denk je dat het mij wat kan schelen als je ajax gaat uitschelden?

18. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Ok, nog 1 keer en jij gaat maar even afkoelen in de kleedkamer!
    Jezus man, het is een spel, en jij ligt je hier een beetje aan te stellen. Grow up dude!

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je net reageerd pim, als ik nu nog reageer ga ik door een mod reactie heen, en dat mag niet.. :+
    Had graag even gereageerd op Mars..

(sorry voor het offtopic)

/Mod reageer dan ook niet. - mr. E

Sorry E'tje, ik maak het goed.. 8)

Bron: Vi.nl

Goed he (A)

Laatst bewerkt: 3 feb 2006
  20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Tot over 2 dagen, triesteling.