doed.. wat een bullshit. Als er een club is die wil winnen en maakt niet uit op welke manier, dan is het feijenoord wel. Ajax is normaliter juist een club die ook mooi wil voetballen.. nou dit seizoen zit dat er niet echt in. Speelt Ajax slecht, loop je ze af te zeiken. Nou winnen ze weer eens, ookal is het met slecht voetbal, loop je daarover te zeuren. Zit niet echt veel verband in je mening of wel :{
Zo slecht speelde ze niet. Ik zal even mijn mening geven. Stekelenburg had er mooie reddingen, ballen die hij wegstompte etc. Emanuelson speelde ook een mooie wedstrijd, Vaak was hij de rechtsbuiten te snel af (Yildirim) of haalde hij hem in en pakte de bal. Rosales speelde goed, ving veel ballen goed op met zijn borst en liep vaak de ruimte in. Alleen die 2 vs 1 kansjes gingen slecht bij hem. Hij verprutste letterlijk die door niet goed die bal te passen. Erg cool vond ik het dat Babel erin kwam. Alleen had hij net een mooie bal kwam die Hansson of Nilsson 1 van die 2 iig die met dat rode hoofd en gouden lang haar ^^ ertussen, of dan wou iemand net schieten kwam die verdediger weer langs en was ze te irritant. Voor de rest goed gespeeld hoor.
ach kakkerlak zeggen is kinderachtig. Maar dikneus,neus,neerlandsch grooste poel des verderfs en vergelijkbare uitspraken getuigen natuurlijk van volwassenheid.:{ Ik geloof dat je wel vat wat ik hier mee bedoel
Ach, laat dat kind. Hij zit nu volgens mij een opstel te schrijven hoe die zondag avond (of maandag, geen idee wanneer die terug is) hoe die Ajax kan uitschelden. Maar het is wel lekker rustig zo . Tevens verwacht ik Zondag geen winst, zowel : Zondag Gehaktdag
Godzijdank weten we nog te winnen 0-3 Ajax speelde net zo slecht als afgelopen zondag, maar gelukkig troffen wij een tegenstander aan dat ook een gebrek aan zelfvertrouwen heeft en slecht speelt. Anders was het een walk over geworden. Maar goed, halve finale en dan wacht Roda. Ben beniewd. Maar wat een triest volk is dat Nieuw Noord zeg van Heerenveen. Lekkere originele liedjes zeg. En waarom zing je in vredesnaam anti-Sneijder liedjes, als de beste jongen 12 minuten geleden het veld verlaten heeft. Sneu.
Hey schattebout, tegen wie verloor feyenoord ook alweer in de 1/8 finale??? Owja, Roda En tegen wie kwam Feyenoord in de eigen kuip niet verder dan een 0-0 gelijk spel???? Owja, alweer Roda Ja ik had liever Roda - Ajax gezien. Maargoed, we hebben wel kansen om die finale te bereiken, heb er wel vertrouwen in
Nee heb er opzich wel vertrouwen in, want laten we eerlijk zijn, niemand hoeft bang te zijn voor dit Ajax! (behalve RBC dan) Het enigste grote minpunt is jullie thuisvoordeel:{
Sinds wanneer hebben wij thuisvoordeel dan? Ajax-010 1-2 Ajax-ADO 2-2 Ajax-Heracles 0-0 Ajax-NEC 1-1 Ajax-Utrecht 1-4 Hmmm Maar niemand is meer bang voor Ajax...Dat was nog eens anders.
Kun je nagaan als jullie die wedstrijden uit hadden moeten voetballen! Dan was het 2 keer zo erg geweest
Nee ik denk dat we wel lekker hebben geloot daar voor die haleve finale. thuis voordeel tegen het vreemdelingenlegioen!!! En dan hop in de Finale tegen AZ. En dan winnen natuurlijk!!!
Dat zou waarschijnlijk Landzaat worden [QUOTE='t Wereldje] • Huntelaar loot PSV-AZ. Van Gaal : 'Alweer zo'n laag bij de grondse actie van iemand van mijn club.' Henk van Kerkhof [/QUOTE] Wahaha
Hoezo triest volk? De sfeer zat er lekker in hoor, zat 2 vakken verderop 8er de goal. Maar dat anti-sneijder was op t moment dat ie gewisseld werd toch, maar goed, het was wel gezellig