1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    doed.. wat een bullshit. Als er een club is die wil winnen en maakt niet uit op welke manier, dan is het feijenoord wel. Ajax is normaliter juist een club die ook mooi wil voetballen.. nou dit seizoen zit dat er niet echt in. Speelt Ajax slecht, loop je ze af te zeiken. Nou winnen ze weer eens, ookal is het met slecht voetbal, loop je daarover te zeuren. Zit niet echt veel verband in je mening of wel :{

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zo slecht speelde ze niet.

Ik zal even mijn mening geven.

Stekelenburg had er mooie reddingen, ballen die hij wegstompte etc. Emanuelson speelde ook een mooie wedstrijd, Vaak was hij de rechtsbuiten te snel af (Yildirim) of haalde hij hem in en pakte de bal. Rosales speelde goed, ving veel ballen goed op met zijn borst en liep vaak de ruimte in. Alleen die 2 vs 1 kansjes gingen slecht bij hem. Hij verprutste letterlijk die door niet goed die bal te passen. Erg cool vond ik het dat Babel erin kwam. Alleen had hij net een mooie bal kwam die Hansson of Nilsson 1 van die 2 iig die met dat rode hoofd en gouden lang haar ^^ ertussen, of dan wou iemand net schieten kwam die verdediger weer langs en was ze te irritant. Voor de rest goed gespeeld hoor.;)

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Hahahaaha, staat er serieus kakkerlakken?!:D

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    edit//verkeerd gelezen

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wat dacht je van photoshop;)

6. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0

ach kakkerlak zeggen is kinderachtig. Maar dikneus,neus,neerlandsch grooste poel des verderfs en vergelijkbare uitspraken getuigen natuurlijk van volwassenheid.:{ Ik geloof dat je wel vat wat ik hier mee bedoel ;)

7. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, laat dat kind. Hij zit nu volgens mij een opstel te schrijven hoe die zondag avond (of maandag, geen idee wanneer die terug is) hoe die Ajax kan uitschelden.
    Maar het is wel lekker rustig zo ;).

Tevens verwacht ik Zondag geen winst, zowel : Zondag Gehaktdag:+

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Godzijdank weten we nog te winnen:) 0-3

Ajax speelde net zo slecht als afgelopen zondag, maar gelukkig troffen wij een tegenstander aan dat ook een gebrek aan zelfvertrouwen heeft en slecht speelt. Anders was het een walk over geworden. Maar goed, halve finale en dan wacht Roda. Ben beniewd.

Maar wat een triest volk is dat Nieuw Noord zeg van Heerenveen. Lekkere originele liedjes zeg. En waarom zing je in vredesnaam anti-Sneijder liedjes, als de beste jongen 12 minuten geleden het veld verlaten heeft. Sneu.

9. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ja ik vind die friezen ook maar jatters, zingen PSV nummers alleen vervangen ze PSV voor Heereveen :confused:

10. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hey schattebout, tegen wie verloor feyenoord ook alweer in de 1/8 finale???

Owja, Roda;)

En tegen wie kwam Feyenoord in de eigen kuip niet verder dan een 0-0 gelijk spel????

Owja, alweer Roda;)

Ja ik had liever Roda - Ajax gezien. Maargoed, we hebben wel kansen om die finale te bereiken, heb er wel vertrouwen in:cool:

Laatst bewerkt: 4 feb 2006
  11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Niet als jullie zoals H'veen gaan spelen:)

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Nee heb er opzich wel vertrouwen in, want laten we eerlijk zijn, niemand hoeft bang te zijn voor dit Ajax! (behalve RBC dan);)

Het enigste grote minpunt is jullie thuisvoordeel:{

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Sinds wanneer hebben wij thuisvoordeel dan?

Ajax-010 1-2
    Ajax-ADO 2-2
    Ajax-Heracles 0-0
    Ajax-NEC 1-1
    Ajax-Utrecht 1-4

Hmmm:)

Maar niemand is meer bang voor Ajax...Dat was nog eens anders.

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kun je nagaan als jullie die wedstrijden uit hadden moeten voetballen! Dan was het 2 keer zo erg geweest:p

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Nee ik denk dat we wel lekker hebben geloot daar voor die haleve finale. thuis voordeel tegen het vreemdelingenlegioen!!!

En dan hop in de Finale tegen AZ. En dan winnen natuurlijk!!!

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    En Perez die in de naspeeltijd met de stand van 1-1 een penalty voor AZ moet nemen :9

17. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Dat zou waarschijnlijk Landzaat worden:)

[QUOTE='t Wereldje]
    • Huntelaar loot PSV-AZ. Van Gaal : 'Alweer zo'n laag bij de grondse actie van iemand van mijn club.'
    Henk van Kerkhof
    [/QUOTE]

Wahaha8)

18. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo triest volk? De sfeer zat er lekker in hoor, zat 2 vakken verderop 8er de goal. Maar dat anti-sneijder was op t moment dat ie gewisseld werd toch, maar goed, het was wel gezellig :)

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee maar het ging nog 12 minuten daarna door. Dus dat vind ik een beetje onzinnig.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De concurrentie was moordend...

Laatst bewerkt: 4 feb 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina