1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    3-2! word nog spannend. echt geknoei van feyenoord...

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    en kijk jij bij versatel? wat voor zoekwoord hebbie ingetypt?

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    eindstand: 3-2! feyenoord echt volkomen terecht gewonnen, dat ze zichzelf nog even in de problemen brachten was echt stom. ze hadden eigenlijk ook de 4-1 moeten maken in het begin 2e helft. wat denken jullie? het einde voor danny blind?

4. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Danny zal nog wel ff door gaan. Maar niet bij ajax. Dit riep ik vorige week al en toen gebeurde het niet. Maar het kan nu toch haast niet anders? Ik weet niet wie er beter speelde maar tja resultaten daar gaat het om, en dat is bij alles zo dus er uit met hem.

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    niet dat het nog veel nut heeft...

ik typ geen zoekwoord in, ik scroll gewoon zover tot ik GOALTV2 heb gevonden, dubbelklik erop...en wachten maar

ik heb Het Net Snel Surfen (4000/256)

6. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    ik heb de laatste 10 minuten toch nog kunnen zien maar wat een

KUT EINDSTAND . En de zielige Hofs met z'n pijntjes :mad:

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    jongens wat schiet je ermee op als je blind wegstuurt? het kampioenschap? nu maakt het geen moer uit of je 2e of 9e wordt dus hij moet gewoon blijven zitten zodat hij kan doen waar hij goed in is: een nieuw elftal opbouwen.......hem nu wegsturen laat zien dat het bestuur a: geen verstand heeft van voetbal en b: alleen maar doet wat de fans willen :{ |:-

8. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar zo gaat het voetbal. Als de resultaten niet naar behoren zijn vooral bij zo'n topclub als ajax dan wordt een trainer gewoon de laan uit gestuurd wat ik overigens wel eerlijk vind. Als een speler niet goed speelt mag die toch ook vertrekken? Of wordt ie op de bank gezet. Misschien bereiken ze er niks mee, maar ik mag die Blind gewoon zelf niet dus het is misschien ook een beetje persoonlijk wat ik ervan vind

9. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom zit alles eigenlijk in spoilers? Lijkt me nogal logisch dat je hier niet moet komen als er wedstrijden gespeeld of bezig zijn. Ik keer me bij deze dus principieel tegen de spoilers.

Feyenoord _O_ . Ajax gewoon weggespeeld. 4-1 had een betere verhouding van de wedstrijd geweest. Geweldig gewoon :cool: .

/Mod Doe toch maar wel :{

Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2006
  10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Danny Blind verneukt het gewoon met zijn onduidelijke keuzes. De spelers weten niet waar ze aan toe zijn bij hem. Hij kan geen keuzes maken, en al helemaal niet voor langere termijn. Dat wisten de spelers bij Ronald Koeman wel. Dat is het grote verschil tussen beide trainers. Maar ik vind dat hij wel zijn conclusies moet trekken en op moet stappen. Dit kan echt niet meer zo door. We hebben nu al 8 keer verloren in het seizoen. We zijn het lachertje van de eredivisie geworden. Ze verdienen het niet eens om play-offs te spelen. Logisch dat hij vorige week nog even door ging, omdat er twee belangrijke wedstrijden kwamen, en dan kan je geen nieuwe trainer voor de ploeg neerzetten. Ruud Krol mag het roer even overnemen totdat we een nieuwe trainer hebben gevonden. Eentje die wel kan kiezen.

Bovendien killaz, doet het bestuur vrijwel nooit van wij willen. Ze hebben geen verstand van voetbal dat staat wel vast.

11. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeso doet iedereen alles in spoilers :confused:

Maargoed Feyenoord heeft gewoon terecht gewonnen die 2 tegendoelunten vond ik niet eens verdient. Ik ga het straks eens even gezellig vieren :cool:

/Mod Spoiler tags toegevoegd.

12. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    @ Mtthz Waarom op aarde ben je dan nog steeds fan van ajax?

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    :{

14. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

omdat fans vast zijn en verkeerde keuzes (of zoals mtthz het wilt: trainers) niet?

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat heet clubliefde mijn lieve jongen.

Ajax is mijn club en zal altijd mijn club blijven. Ik ben gruwelijk ontevreden dit seizoen. Ik heb me nog nooit zo hard geschaamt als dit jaar. Maar ik heb een rood-wit hart, en dat zal altijd zo blijven. Sinds ik voor de eerste keer naar Ajax ben geweest hou ik van de club, en als ik de tijd en het geld heb zal ik altijd naar Ajax gaan. (Ik zit nogal krap, en de trein is gruwelijk duur). Ik zal nooit weigeren naar Ajax te gaan als het slecht gaat. Het ligt bij mij alleen financieel.

Het doet me vreselijk veel pijn dat de club zo verneukt wordt. Maar ik voel nog altijd trots als ik de tribunes betreedt, en als ik het clublied zing bij de opkomst van de spelers. Ik ben nog altijd trots op de historie, en op Ajax zelf. Maar ik kan mij zo vreselijk kwaad maken als alles kut gaat.

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  16. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Feyenoord veel te sterk voor zwalkend Ajax

Eén helft lang was er sprake van een leuke Klassieker, maar nadat Feyenoord vlak na rust een ruime voorsprong nam, was Ajax allesbehalve bij machte de Rotterdamse rivaal bij te benen. De 3-2 nederlaag was een geflatteerde weergave van de werkelijke verhoudingen op het veld.
    De tweede helft was een spiegel van het huidige seizoen. Feyenoord was de betere ploeg, een titelkandidaat waardig. Het middenveld en de defensie hielden sober de tegenstander in bedwang, de voorhoede met de vrijbuiters Romeo Castelen, Dirk Kuijt en Salomon Kalou was ongrijpbaar.

Ajax was machteloos. De achterhoede had de handen vol aan Kuijt, Kalou en Castelen, het middenveld verzoop en hield zich meer bezig met de eigen defensie, dan dat het de eigen aanvallers van steun voorzag. Voorin stonden Markus Rosenberg, Mauro Rosales en Klaas-Jan Huntelaar onbereikbaar op een eiland.

Afgaande van het spel in de tweede helft, mocht Ajax nog blij zijn dat Feyenoord slordig met de kansen omsprong en gaandeweg de voet van het gaspedaal haalde. Met een beetje meer scherpte en fanatisme had er na een uur speeltijd ook 5-1 op het scorebord kunnen staan. Nu kon Huntelaar nog totaal onverwacht de 3-2 binnen tikken in de negentigste minuut, waardoor de ploeg van coach Erwin Koeman in de slotfase moest oppassen voor onnodig puntverlies.

Ajax was nog wel zo aardig begonnen. In de eerste twintig minuten combineerden de Amsterdammers geregeld en stond Feyenoord onder druk. Maar nadat Nick Hofs uit de eerste de beste Rotterdamse aanval op assist van (de buitenspel staande) Kalou scoorde, was het gedaan met de Amsterdamse pressie. Rosenberg maakte nog wel direct na de aftrap 1-1 na een fraaie voorzet van Urby Emanuelson, maar daarna liet de ploeg van coach Danny Blind zich terugdringen.

Het overwicht van Feyenoord leverde vlak voor rust de verdiende voorsprong op. Kuijt ontsnapte over rechts en bediende Castelen: 2-1. Vlak na rust was het Castelen die Kuijt bediende, waarna de aanvoerder met een kiezelhard schot doelman Maarten Stekelenburg verraste en de 3-1 aantekende.

Door de zege herovert Feyenoord de tweede positie, terwijl Ajax nu echt moet oppassen niet in het rechterrijtje terecht te komen.

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zouden ze dat bij AZ niet kennen...
    Beste Timmeh, ben je fan van AZ vanwege AZ of vanwege hun succes?

Jammer van Ajax. Ben blij dat het geen 3-0 is geworden, dat was al helemaal erg geweest. Ik hoop voor Huntelaar dat ie nu wel het net kan vinden, 't zou zonde zijn als dat niet zo zou zijn, zowel voor hem als voor Ajax.

Rosenberg doet het steeds beter.
    Hoe verliep het rond Sarpong? Speelde hij goed? Heb het alleen van Radio gehoord en daar wordt je niet veel wijzer van.

/Mod Spoiler tags toegevoegd

18. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    @ Bram87

wat zijn we weer objectief vandaag :{

19. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat Feyenoord zo veel beter was dan Ajax klopt niet helemaal inderdaad. Dat Feyenoord won was daarentegen wel terecht.

20. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    weggespeeld zijn ze zeker niet anders zou het geen 3-2 zijn geworden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina