1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rood...
    Geel okj.
    Zeuren over dit is mierenneuken.

2. mars15

mars15 Guest

3. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Okey dan, maar dan wel Donker-geelO-)

4. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    post ook even dat plaatje waar Hofs een gele kaart krijgt.

ik heb een dramatisch ajax gezien. eerste helft ging nog wel. de eerste goal van feyenoord had niet mogen vallen door buitenspel, maar dan had ajax waarschijnlijk ook niet gescoord, dus dat maakt niet veel uit. En dan geef je de 2-1 zo amateuristisch weg (in blessuretijd een risicovolle pass geven die uiteraard niet aankomt, vervolgens als een gek proberen te corrigeren waardoor je weg bent uit het centrum en feyenoord gewoon het rustig af kan maken).

tweede helft was om te janken. geen beleving, geen felheid in de duels. alsof ze lood in hun benen hadden. verder heb ik het al vaker gezegd, maar die stekelenburg die houdt werkelijk niets tegen (ja ok, een normale simpele redding als je al 3-1 achterstaat). galasek speelt als een krant sinds hij bekend heeft gemaakt dat hij weggaat en volgens mij kan maduro niet springen.

5. mars15

mars15 Guest

Ik vind Stekelenburg toch een goede keeper hoor, hij heeft een goede reactie op de lijn. Paar gevaarlijke harde kopballen heeft die daardoor gepakt. Ajax speelde wel goed eerste 20 minuten

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    :|

Gewoon rood.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als De Guzman er wat aan over had gehouden, okj. Maar hij heeft nix.
    'T lijk erger dan het is.

8. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Whaha, dus iets kan pas rood zijn als de tegenstander daadwerkelijk wat heeft? C'mon, wat Huntelaar daar doet is gewoon rood waard.

9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee dat bedoel ik niet. Maar dit is eerder bedoelt om met het lichaam De Guzman opzij te zetten, dan met het been het andere te raken. Doordat de Guzman óók snel naar de bal komt, raakt Huntelaar het been van Jonathan. Eerder ongelukkig dan met opzet.

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie het toch echt anders hoor, maar oke.

11. Xante

Xante Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goiz, kap eens met die spoilertags. Zet dan spoilers in de topictitel ofzo. Maar waarom zou je in godsnaam in dit topic willen komen als je nog geen uitslagen wil weten op een wedstrijddag? Precies, geen enkele reden. Het is je eigen schuld als je iets leest wat je niet wil weten aangezien het logisch is dat er over uitslagen gepraat wordt. En als je consequent wil zijn moet je ook de hele discussie over de overtreding van Huntelaar in spoilertags zetten, en daar zie ik geen spoilertags.

/Mod Knip

Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2006
  12. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ach laat ook maar

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  13. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    haha de wedstrijden zijn toch bezig nu, dus als je het wilt zien kijk je nu naar talpa beetje domme post dus van jouw. en dat uitschelden kom op zeg doe eens volwassen

14. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    waarom wordt er alleen maar geluld over die overtreding van Huntelaar en niet over die van Hofs? Hij krijgt daar dan wel geel voor, maar dat had ook net zo goed rood kunnen zijn.

non-issue dus.

15. mars15

mars15 Guest

Mooie week in het verschiet.

Woensdag naar Nijmegen, Zondag naar Breda

16. Goiz

Leuk Bevonden:
    38

Doe is ff normaal.. Dit topic gaat over voetbal algemeen. Er zijn ook mensen die gewoon over voetbal praten hier zonder bepaalde uitslagen te willen weten. Daarnaast hebben meerdere mensen hier gevraagd om de uitslagen en spoiler tags te zetten, omdat ze hier wel posten en toch nog de samenvattingen willen zien zonder de uitslagen al te weten.

Als het voor jou teveel moeite is om spoiler tags te gebruiken ga je maar naar een voetbal forum ofzo :{

Laatst bewerkt: 5 feb 2006
  17. mars15

mars15 Guest

nog wat randverschijnselen rond de wedstrijd
    Ik geef er geen mening over

Laatst bewerkt door een moderator: 5 feb 2006
  18. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ze voldoen wel aan het stereotype beeld: "lots" of muscle no brains.Typen enzo gaat hun duidelijk niet echt goed af....

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Zielige mensen, komen niet voor het voetbal maar voor het knokken. Ga dan boksen ofzo.

20. mars15

mars15 Guest

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina