Je zou er voor kunnen kiezen 2 voetbal topics te maken 1 over algemeene voetbal praat geen tussenstanden 2 tussenstanden topic zonder spoilers
Gister geweldige Fernando Torres tegen Barça. Fernando Torres . Hier nog een prachtige compilatie van goals van hem, helaas geen van tegen Barça afgelopen weekend. http://www.youtube.com/w/Fernando-Torres?v=EHHPHFLL98g&search=fernando%20torres
Mja dat schoot me gister ook even te binnen. maar Dan kan je dit topic wel sluiten... Aangezien alle discussie zich dan naar dat topic verplaatst....
Ik pleur even een poll aan dit topic met de vraag of we spoilers moeten gaan gebruiken in het nieuwe deel straks. 2 topics is een beetje overdreven, omdat wat the only ego hierboven zegt ook waar is. Dus voor de resterdende tijd in dit topic graag even je mening geven //edit; Je hoeft alleen maar te stemmen, niet te melden wat je hebt gekozen, anders zitten we straks al over de duizend posts
27. 6 februari 10:33 AFC AJAX, Amsterdam, Nederland op me website ze hebben toch verloren DVD 'De klassieker' 2005-06 Na de 1-2 overwinning in 'Neerlands grootste poel des verderfs' en de 3-2 winst gisteren is voor veel Feyenoord-supporters het seizoen al geslaagd. Begin volgende week brengt Feyenoord een DVD uit met daarop in zijn geheel de twee wedstrijden, aangevuld met sfeerbeelden en reportages. Deze DVD mag je niet missen en zal je opnieuw kippenvel bezorgen. Wat ons betreft mag de verkoopprijs 17 euro zijn, maar omdat dit volgende week weer heel anders zou kunnen zijn is de prijs vastgesteld op 9,95 euro!
Waar je een kind niet al blij mee kan maken. Ben benieuwd wat hier weer waar van is. BTW, gaat de poll dicht als de 1000ste post gemaakt is?
Ja zoiets denk ik. Als er een nieuwe thread komt lijkt het me handig als we de startpost gelijk kunnen voorzien van een regeltje m.b.t. de spoiler tag. Zoals het er nu naar uitziet zijn er toch nog mensen die liever wel hebben dat er gebruik van gemaakt wordt, maar goed, we hebben nog even Als we te snel op 1000 posts zitten wachten we gewoon nog even met het maken van een nieuwe thread..
Hoe ga je eigenlijk bepalen dat het er niet of wel komt? Bij een verschil van enkele procenten denk ik niet dat je zo maar een beslissing kan nemen, toch? Of ga je, bij een heel klein verschil, gewoon verder met spoiler op de tussenstanden?
Bij een klein verschil blijft de spoiler gewoon. Dat is het meest toegankelijk voor iedereen. En zoveel moeite kost het niet om de spoiler balkjes in te voegen.
Geen probleem, voor mij althans. Kun je misschien pleiten voor spoilertags in het Snel Reageren-vak bij de admins? Maakt het meteen een stuk toegankelijker. /Mod Ik zal het even voorstellen
Ik krijg het idee dat Ajax het goed voetballende Az wil overnemen. Opzich geen probeem natuurlijk. Perez, Landzaat, Mathijsen laat ze maar komen. Kan wel begrijpen dat Az daar anders over denkt. Maar Az mag wel wat spelers van Ajax hebben hoor, Charisteas, Boukhari. Ik ben overigens voor het toepassen van Spoilers. En ik hoef tevens niet elke doelpunt wat gescoord wordt hier te zien worden neergepost. Alleen uitslagen posten dus. Anders krijg je dit, en zit je zo op de 1000 posts: Het is 1 - 0! [Post 1] Whoei! Het is nu 2 - 0! [Post 2] Aaaah naadje! 2 - 1! [Post 3]
Mooi filmpje van een nog betere aanvaller.. Thnx. Ik verwacht zelf veel van hem op het WK.. Hij zal (helaas) wel misschien naar Chelsea gaan binnen een paar jaar als hij zich zo blijft ontwikkelen.. Atletico Madrid is een mooie club (met een mooi shirtje) maar hoort op dit moment zeker niet bij de top van Europa..
thnx voor de bijdrage mars . Leuk om te zien, vooral Heitinga (met z'n open mond) en kluivert herken je meteen