1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    John Owoeri, die is toch pas gehaald he?

2. mars15

mars15 Guest

ja

feyenoord-ajax naar half 1 voor de openbare orde en veiligheid, komen toch rellen

hehe

Beste Marcel,

Ik denk dat de kans groot is dat hij vertrekt bij NAC. Waar hij dan naartoe gaat, is me niet duidelijk. Zodra ik dat weet, zet ik het onmiddellijk op ad.nl, de site van AD Sportwereld. Onlangs hoorden wij wel dat Feyenoord op zoek is naar een pinchhitter, in dat geval zou een terugkeer in de Kuip van Van Hooijdonk logisch zijn. Maar dat is slechts interpreteren van mij hè, zeker weten doe ik wat dit betreft niks.

Hartelijke groeten,

Chris van Nijnatten

3. mars15

mars15 Guest

pierre

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Nu komt een transfer naar Feyenoord idd dicht bij.

5. mars15

mars15 Guest

transfer is dichtbij ja
    feyenoord ontkent dat is een goed teken,

enig nadeel is heerenveen die zoek ook nog iemand

feyenoord-ajax 5 feb
    3-0

1-0 Van hooijdonk vrije trap
    2-0 kalou
    3-0 kuyt

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Paauwe moet ook weg? Vind ik vreemd, hij doet het nu best goed vind ik...

mars15....wat krijgen we nu? Nu alleen maar verslagen vanuit Portugal?:eek:

:+

Laatst bewerkt: 17 jan 2006
  7. mars15

mars15 Guest

vinden we er van ?

8. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Weird.

Maakt Blind hem eerst aanvoeder, dat verdwijnt hij opeen uit de basis.
    En wat was de reden?

Vond het geen verkeerde verdediger.
    Hopelijk heeft hij het beter naar zijn zin in Sevilla.

9. mars15

mars15 Guest

ook opmerkelijk

10. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0

miskoop van de bovenste plank

11. mars15

mars15 Guest

nieuwe rechtsback

12. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Roda interesse in Yannis Anastasiou
    Yannis Anastasiou (32) mag Ajax in het geval van een binnenlandse transfer gratis verlaten. Als de Griek tussentijds naar het buitenland wil vertrekken zal zijn eventuele nieuwe werkgever wel een transfersom moeten overleggen. In Nederland hebben Roda JC, NEC en Willem II interesse getoond in de bij Ajax overbodige spits. (bron: Voetbal International)

Van mij mag die terug komen!

Roda JC niet geïnteresseerd in rechter verdediger Stijn Vreven
    Roda JC heeft geen interesse in Stijn Vreven.

De rechter verdediger is met onmiddellijke ingang uit de selectie van Vitesse gezet. De Arnhemse club gaf Vreven te kennen dat hij kan uitkijken naar een andere club. Roda JC is op zoek naar een verdediger voor de rechterflank, maar directeur Huub Narinx laat vandaag weten dat Vreven geen optie is voor Roda. Volgens Narinx is Vreven niet beter dan Ger Senden, de speler die Roda JC nu voor die positie heeft.

Hehe, zal Vreven leuk vinden:p

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  13. mars15

mars15 Guest

vrijdag presentatie pierre bij feyenoord

14. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Als ik heel eerlijk ben zou ik die gekke indiaan wel bij Ajax willen hebben. Kan hij die verwende rotjochies ff op hun nummer zetten!!!

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van Hooijdonk belandt op de bank bij NAC
    BREDA (ANP) - De naderende breuk tussen NAC Breda en Pierre van Hooijdonk is ingegeven door de nieuwe trainer Cees Lok. De oefenmeester heeft de 36-jarige spits in een onderhoud laten weten dat hij niet langer hoeft te rekenen op een basisplaats. ,,Mijn aanwezigheid zou verlammend werken op sommige andere spelers'', zei Van Hooijdonk woensdag.

Het is voor de ex-international vooral moeilijk te verkroppen dat Lok hem niet op sportieve gronden passeert, maar zijn houding in de groep als leidraad heeft genomen in de beslissing hem uit het elftal te halen. Van Hooijdonk: ,,Ik word niet afgerekend op mijn prestaties, dus kun je ook niet tegen die reserverol vechten. Ik wil niet op de bank terecht komen. In ieder geval niet bij NAC.''

Dat het sprookjeshuwelijk tussen de aanvaller en zijn oude liefde NAC al na een half jaar is gestrand, doet Van Hooijdonk pijn, zei hij woensdag bij het stadion van de Bredanaars. ,,Dat is mijn grootste frustratie. Ik heb hier geen voet aan de grond gekregen. Dat Lok me heeft verteld hoe hij mijn rol ziet, kan ik alleen maar waarderen. Ik ben het niet met hem eens en heb de signalen uit de groep niet ontvangen. Maar hij kan het beter nu tegen me zeggen dan over vier weken. Hij is wel eerlijk geweest.''

Nieuwe club

Lok deed de mededeling nadat Van Hooijdonk hem zijn toekomstvisie had voorgelegd. De ex-international wilde sowieso aan het einde van dit seizoen weg bij NAC. Hij heeft geen plezier meer in het voetballen in Breda. Van Hooijdonk kwam begin dit seizoen met hoge verwachtingen naar zijn jeugdliefde, maar zag daarvan niets uitkomen. NAC strijdt tegen degradatie, waar een plaats bij de eerste negen, en daarmee playoff-voetbal, het streven was.

Nadat hij de club vertelde aan het einde van het seizoen te vertrekken raakten de ontwikkelingen in een stroomversnelling. Van de club mag hij inmiddels transfervrij weg naar PSV, Feyenoord, Ajax, AZ of Heerenveen. Als hij die status wil benutten dient hij voor 31 januari een nieuwe werkgever te hebben gevonden. Op die datum sluit de transfermarkt weer.

Volgens Van Hooijdonk is er op dit moment nog geen concrete belangstelling voor hem. ,,Niet dat ik weet. Mocht er geen club voor me komen, dan maak ik het seizoen ook gewoon af. Geen probleem. In principe wil ik weg naar een club in Nederland. Daar ligt mijn prioriteit. Ik wacht wel af wat er gaat gebeuren.''

16. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    ik kom voor vitesse:D

17. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Vreven laat je tieten zien
    Vreven laat je tieten zien

:+