1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbal Draad [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 16 jan 2006.

?

Ik wil in het nieuwe deel dat er WEL gebruik wordt gemaakt van de spoiler tags.

1. Eens, ik wil de uitslagen nog niet weten en wel posten in deze thread.

19 stem(men)
    44,2%
  2. Oneens, iedereen die hier post moet het maar accepteren dat er over uitslagen wordt gepraat.

24 stem(men)
    55,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Van der Leegte heeft clubs voor het uitkiezen
    Een ding is zeker, Tommie van der Leegte speelt komend seizoen niet meer voor ADO Den Haag. Het contract van de 28-jarige middenvelder loopt aan het eind van het seizoen af en een heel rijtje eredivisieclubs heeft interesse.
    NAC Breda, NEC, RKC Waalwijk, Roda JC en Vitesse hebben Van der Leegte een aanbieding gedaan, terwijl de speler zelf een transfer naar Feyenoord wel ziet zitten, meldt het Algemeen Dagblad.

'De kans dat ik bij ADO blijf, is klein. Met alle respect, maar ik zou het graag eens willen laten zien met betere spelers om me heen. Op een hoger niveau dus', zegt Van der Leegte in het AD.

De aanvoerder van ADO speelde inmiddels 259 wedstrijden in de Eredvisie (18 goals). Voordat hij in de zomer van 2003 in Den Haag tekende, kwam hij uit voor PSV, RKC Waalwijk en FC Twente.

Bron : VI

Roda JC lijkt vooralsnog het meeste kans te maken op de handtekening van de middenvelder uit Bergeyk. De Limburgse club wist namelijk eerder al Jean Paul Saeijs te contracteren, een goede vriend van Van der Leegte. Bovendien zou de afstand geen probleem zijn. Naast Roda zijn ook NAC, NEC, RKC Waalwijk en Vitesse in de markt voor de middenvelder.

2. mars15

mars15 Guest

hehe roda haalt weer veel best goed spelers

en staan toch altijd zo laag :+

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Roda moet eens een keer nederlanders halen in plaats van al die buitenlanders. Lijkt wel een focking vreemdelingen legioen daar.

4. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel in de gaten wat er de laatste tijd op de transferlijst gebeurd? Roda: 2 NEDERLANDS spelers gekocht en nog op wat nederlandse spelers geboden, Stevens is dus echt wel bezig om weer wat Nederlandse inbreng bij Roda te krijgen..

5. mars15

mars15 Guest

welke 2 ned dan....

6. mars15

mars15 Guest

welke 2 ned dan....

7. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Fauw en Saeijs. Die komen weliswaar pas aan het einde van het seizoen maar dan nog.

Ben het trouwens wel eens met Don Juan dat er veel te veel buitenlanders rondlopen bij Roda:).

8. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    De Fauw is Belgisch

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahah ja die gozer is een belg.

Bij roda valt het me gewoon heel erg op, paar jaar geleden was het ook zo erg bij Vitesse. Alleen maar afrikanen daar. En het ergste is merendeel van die gasten voegen niks toe. En verdienen bakken met geld.

Ik vind dat ze echt met een buitenlander regel moeten komen. Sowieso wat betreft spelers buiten de E.U. Gewoon veel meer nederlandse spelers en meer jeugd.

Hoe moet je nou kunnen identificeren met spelers waar de helft hun achternaam eindigd op vic???

10. mars15

mars15 Guest

ze verdienen allemaal 400.000 per jaar die van buiten eu

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ja minimaal is dat toch??? Maar dat ligt toch hoger dan gasten van binnen de E.U???

12. mars15

mars15 Guest

ja is minimaal en hoger dan binnen EU is het denk ik ook

13. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jaah zeker als je het vergelijk met sommige spelers in nederland verdienen spelers vanaf buiten de eu veel en veel meer,

14. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Whahaha, als ik dit hoor hey. Zo'n grote onzin. Ga eens bij andere clubs kijken man, daar is het hetzelfde! Alleen wordt het door de media zo gebracht alsof Roda de enigste club is die buitenlanders in dienst heeft.

Natuurlijk zie ik ook graag een elftal dat uit 11 Nederlanders bestaat.

Maar we zijn wel goed bezig op de transfer markt!

Laatst bewerkt: 20 jan 2006
  15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ken er nog een: Of Kezman moet een keer zijn mond houden. Hopelijk zet die nieuwe trainer hem op de tribune. Ik heb die arrogante kerel nooit gemogen.

16. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ken 'm niet, dus ik weet niet of ie arrogant is. Ik weet wel dat ie super was in de Eredivisie door veel doelpunten, alleen europees nooit opviel en amper scoorde.
    Ik hoop dat ie veel met Torres mag samenspelen, misschien dat het hem dan beter afgaat.

17. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Roda had anders wel de primeur met 0 Nederlandse spelers in één wedstrijd.

18. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies, en daarom ligt er nu die nadruk op Roda. Maar bij andere clubs is het toch hetzelfde.

Ik maak me er ook niet zo heel erg druk om. Ik bedoel, als ik met 11 belgen of 11 afrikanen kapioen wordt, maakt het mij echt niet veel uit;)

19. mars15

mars15 Guest

die spits is uber in Nederland, zonde voor psv dat die weg is. door de mand gevallen bij chelsea, en ook in madrid geloof ik

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    En met zo'n grote bek bij Chelsea aanzetten. Ja ik ga topscorer worden van de Premiership worden etc.... Tuurlijk jongen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina