1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @miQe Amersfoort :lol:

Ik vind het jammer dat er zo over Charisteas gedacht wordt. Hij is een goede spits maar kwam bij ajax weinig aan spelen toe omdat hij niet in het systeem paste. Nu is het zo dat Feyenooit anders speelt en misschien dat hij daar beter tot zijn recht gaat komen.
    Daarbij komt ook nog eens dat het een voorbeeldige prof is!!!! Je hebt hem nooit horen zeuren.

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57

En in Engeland snappen ze er helemaal niets meer van waarom Tevez en Mascherano(spelling) voor West Ham gekozen hebben.

reacties:

3. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Zou mij niets verbazen dat met Tevez het zelfde verhaal geldt als met Alex omdat Abramovitsj ook geld in Corinthians (de oude club van Tevez) heeft steken. Kan dus bij zijn dat hij al eigendom van Chelsea is en alleen aan West Ham verhuurt wordt

4. mark8925

mark8925 Guest

hahaha:lol:

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Charisteas naar Feyenoord.

Tja.....tja:emo:

6. mars15

mars15 Guest

Vrijdagochtend training

Image Een door interland-verplichtingen uitgedunde selectie trainde vanochtend bij De Kuip. Het zou de eerste training van Danny Buijs zijn bij Feyenoord.

Maar de 300 supporters kwamen niet daarvoor. Het was net als op donderdagavond een samenkomen van supporters om met elkaar te praten en de ongenoegen te laten blijken. Er was geen gespannen sfeer, maar trainer Erwin Koeman, die volgens de verhalen een spits van de directie eiste, kreeg wel wat verwensingen naar zijn hoofd geslingerd.

Maar nog steeds richten de protestdoeken zich op één man en dat is Jorien van den Herik.

Jorien stap toch op!

7. Tecnomic

Tecnomic Guest

Ik krijg haast medelijden met dit ''armzalige'' Feyenoord :emo:

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Jullie staan al op de banken voor twee mensen die afkomstig zijn van PSV. Huntelaar [jeugd] en Stam [is bij PSV opgebloeid]. Zullen nog wel wat meer spelers zijn, dus een beetje hypocriet om het te zeggen.

Oja, als je nu zegt dat Stam Ajax toch een mooiere club vindt moet je de mening van anderen nog even afwachten hè? Overigens vond Huntelaar vroeger dat Ajax ook een arrogante klote club was. Nu piept ie helaas wel anders.

9. Tecnomic

Tecnomic Guest

Jammer dat Huntelaar zo verwaarloosd werd bij PSV :emo: Hij lacht zich nou wel de pleuris nu hij bij Ajax speelt :lol:

10. s4nd3r

s4nd3r Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    jah tuurlijk jonge wat jij wilt..:):
    wie gaat er kluivert nou weer kopen, hij is sinds 1996 all1 maar minder geworden...:x

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    @ Eerste regel: Ik breng het wat aangedikt, maar hij vond Ajax weldegelijk arrogant. Ooit in een interview is dat gezegd.

@ Tweede regel: Ik ben er ook niet blij mee hoor.

12. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    He droomerd, Huntelaar komt bij de graafschap vandaan waarna hij in 2000 naar PSV verkaste.

Dus afkomstig zijn..... niet echt.
    Maargoed, dat zal wel de gedachen van een brabander wezen.
    Als ze bij PSV gespeeld hebben dan denken ze gelijk dat ze die jongens opgeleid hebben. (Stam - FC Zwolle)

neem een voorbeeld aan AJAX, daar komen ze vaak ECHT uit de jeugd....

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Huntelaar heeft het volgens mij maar 1 seizoen uitgehouden bij PSV, maar kwam nauwelijks aan spelen toe. Wijsneus :+

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wed dat als je het interview vind, je niet die woorden erin vind. ;)
    Eerder woorden als: kille club, arrogant. Maar zeker geen klote.

En ook hij is erachter gekomen dat dat allemaal niet klopte. :) Dat zei hij ook in dat interview.

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het triest dat je kakkerlakken gebruikt. Een beetje stoken okee, maar volgens mij wordt ajax (of 020) hier gewoon netjes bij z'n naam genoemd.

16. Emo-Kid

Emo-Kid Guitar-Kid

Leuk Bevonden:
    0
    ongelooflijk. feyenoord is blut en ze hebben 2 rotte appels en een ei....
    en ze staan 17de haha of het nou begin seizoen is of niet, ze staan 17de

overigens werden vroeger koningen ook met uwe majesteit aangesproken door de boeren. zo werkt het ook met kakkerlakken en ajax

Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  17. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wat praat jij nou weer voor een onzin... echt niet normaal. Over debiele reacties gesproken. |:-

die lijst van bijna blut die klopt niet eens meer, dat was laatst al bij studio voetbal besproken, en 17e na 2 wedstrijden valt ook nog wel te overzien. tuurlijk is het een slecht begin maar ze komen echt nog wel terug hoor.

Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  18. Valorite

Valorite Information = Power

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wordt een leuke aflevering met voetbal inside:+

19. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Meteen met een oordeel klaar staan over Charisteas is redelijk fout. Straks legt ie er redelijk genoeg in en dan heeft er niemand iets te miepen. En dat hij bij Ajax voetbalde maakt toch geen ruk uit. Cruijf, koeman Gullit ( weet het niet helemaal zeker) hebben toch ook bij Ajax en Feyenoord gevoetbald? Straks over een paar jaar wordt hij misschien wel net zoiets als Kuijt en van hooijdonk.

Wat trouwens wel een beetje ironisch is, is dat een spits bij Ajax niet goed genoeg is en dat Feyenoord em dan overneemd, dat zegt wat over het huidige team van Feyenoord

20. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    het zegt meer iets over de kwaliteit van huntelaar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina