Ik zei later al dat ik het wat aangedikt had. Klote was het niet, arrogant was wel het woord dat hij gebruikte. Overigens valt het deels natuurlijk wel mee, weet ik ook wel. Het ging alleen om een ander punt dat ik wilde maken en wel over spelers die kunnen veranderen. Het was een reactie op een bericht dat de trend had van 'hahaha, jullie hebben een ex-ajacied'.
Beter lezen en beter verdiepen in je stof. Huntelaar komt uit de jeugd van PSV, heeft hij meerdere jaren gespeeld maar één jaar zat hij bij de selectie. Hij is daarna naar de Graafschap gegaan om na die tijd pas bij AGOVV écht door te breken qua doelpunten. Bij PSV stond hij al te boek als talent, maar later werd op de een of andere gare manier bevonden dat hij enkel en alleen fysiek niet goed genoeg was. Ik durf best toe te geven dat het stom is van PSV hoor...maar iedere club heeft wel eens zijn blunders op het gebied van transfers [zal daar maar niet op doorgaan].
Wat ik over Stam zei is dat hij pas echt opbloeide bij PSV. Hij werd na die tijd niet voor niets de duurste verdediger van de wereld toen hij wegging uit Eindhoven. Een greep uit zijn geschiedenis is Willem II >> PSV >> Man Utd. Nu de vraag aan jou welke club zijn opstap was.
Overigens moet je het woord 'opgeleid' breder zien. Jij zegt toch ook niet dat je opleiding de kleuterschool is? Op iedere school leer je wel iets als het goed is. De basis komt meestal bij andere clubs vandaan, klopt helemaal, maar PSV is wel vaak een club geweest die spelers de opstap naar Europa gaven. Toegegeven, PSV heeft geen goede jeugdopleiding. Hopen dat daar verandering in komt want ze zijn hard bezig het te verbeteren op het moment.
Laatst bewerkt: 1 sep 2006