1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boogiemaster

Boogiemaster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax is nou ook weer niet helemaal afhankelijk van Huntelaar, wel voor een groot deel maar daar zijn spitsen voor.....die Feyenoord de vorige wedstijden niet had:lol: . Huntelaar heeft nou 2 wedstrijden niet gescoord ofzo in de competitie en toch hebben ze 6 punten.

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Had Huntelaar niet allemaal posters op zijn kamer hangen van Ajax? Dacht ik een keer gezien te hebben in VI ofzo.

3. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ja de 2e wedstrijd in de competitie zijn ze goed weg gekomen. maar afhankelijk van huntelaar zijn jullie zeker wel, kijk maar naar de 2 wedstrijden van voorronde champions league: 1 wedstrijd scoort hij wel 2 keer en winnen jullie 2-1 de volgende wedstrijd scoort hij niet en het gevolg weten we.....

4. basovich

basovich Guest

bron: voetbalzone

als ze zelfs niet van kopenhagen thuis kunnen winnen wat doen ze daar dan \o/ ?
    maargoed, ik gun het ze:), omdat het een nederlandse club is!

5. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    het zou me niet eens verbazen echt een actie voor ajax, maarja ik zie het eigenlijk niet zover komen maar mocht het komen dan is voor mij echt heel de geloofwaardigheid van de champions league weg.

6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    CL moet je verdienen. Ofwel door Kampioenschap (eigenlijk alleen dat, het heet ook CHAMPIONS League), of door de voorronde. Niet door dit soort tafarelen.

En Ajax kan heus zonder Huntelaar, het loopt dan alleen niet zo goed qua goals. Alhoewel het in de JCS wel aardig liep.
    Net als PSV niet goed loopt zonder Cocu, Feyenoord niet door Kuyt (dat merkte je wel).

7. basovich

basovich Guest

ajax kan zonder huntelaar, maar dit seizoen niet zonder sneijder, dat is wel zeker..damn dat blind die man op de bank had gelaten|:-.

en check dit 8) vet lol:9:

bron: vi

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    :):

9. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Wat nou een actie van ajax ? Als je leest zie je dat ajax hier hooguit van profiteerd maar verder er niks mee te maken heeft. Het is iets van de Portugese voetbal bond/ speler en uefa

10. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk dat het om het geluk gaat, maar mij hoor je niet klagen hoor...

11. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  12. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zei later al dat ik het wat aangedikt had. Klote was het niet, arrogant was wel het woord dat hij gebruikte. Overigens valt het deels natuurlijk wel mee, weet ik ook wel. Het ging alleen om een ander punt dat ik wilde maken en wel over spelers die kunnen veranderen. Het was een reactie op een bericht dat de trend had van 'hahaha, jullie hebben een ex-ajacied'.

Beter lezen en beter verdiepen in je stof. Huntelaar komt uit de jeugd van PSV, heeft hij meerdere jaren gespeeld maar één jaar zat hij bij de selectie. Hij is daarna naar de Graafschap gegaan om na die tijd pas bij AGOVV écht door te breken qua doelpunten. Bij PSV stond hij al te boek als talent, maar later werd op de een of andere gare manier bevonden dat hij enkel en alleen fysiek niet goed genoeg was. Ik durf best toe te geven dat het stom is van PSV hoor...maar iedere club heeft wel eens zijn blunders op het gebied van transfers [zal daar maar niet op doorgaan].
    Wat ik over Stam zei is dat hij pas echt opbloeide bij PSV. Hij werd na die tijd niet voor niets de duurste verdediger van de wereld toen hij wegging uit Eindhoven. Een greep uit zijn geschiedenis is Willem II >> PSV >> Man Utd. Nu de vraag aan jou welke club zijn opstap was. :emo:

Overigens moet je het woord 'opgeleid' breder zien. Jij zegt toch ook niet dat je opleiding de kleuterschool is? Op iedere school leer je wel iets als het goed is. De basis komt meestal bij andere clubs vandaan, klopt helemaal, maar PSV is wel vaak een club geweest die spelers de opstap naar Europa gaven. Toegegeven, PSV heeft geen goede jeugdopleiding. Hopen dat daar verandering in komt want ze zijn hard bezig het te verbeteren op het moment.

Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je zou voor de grap eens moeten kijken op het forum van feyenoord.netwerk.to
    Sommige flippen echt helemaal. (Anderen doen ook gewoon normaal, en wachten de resultaten af)

Laatst bewerkt: 1 sep 2006
  14. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Whaha, ik dacht dat ze een topspits wilde halen. Ze twijfelde tussen Pizzarro, Carew en weet ik veel wie allemaal en dan komen ze met dit 8)

Zou wel lachen zijn als Feyenoord dit seizoen 11e ofzo wordt:+

Ik zou het mars15 iig wel gunnen, met zijn antipatie tegen NAC :{

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Daarvoor speelde KJH nog in de jeugd van de Graafschap. Daarna had PSV hem weggekaapt daarzo.

16. Murlock

Murlock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap ook niet dat ze bij feyenoord zelf niet snappen dat ze het gewoon niet kunnen maken om harry te kopen. Je zou haast zeggen dat ze daar echt geen verstand meer hebben.

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Weet je dat écht heel zeker? Dacht namelijk van niet. Nouja, als dat zo is neem ik bij deze mijn woorden terug. Écht sorry hè. ;)

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Hij was dus al 17 toen hij bij PSV aankwam. In principe heeft hij niet al te lang bij jullie gespeelt.

Heb al gestemd:cool:

19. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wooffa, respect dat je je woorden terug neemt :thumbs: (Veel mensen voelen zich daar namelijk te goed voor)

Maar ik zei t je toch....... als je t eens wilt nalezen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Klaas_Jan_Huntelaar

(neem je volgende x wel in 1x iets van me aan :9 )

Grtzzzz Mike

20. basovich

basovich Guest

en vooral niet dat onderste ook quoten:): ...
    ...sommige mensen kunnen er helaas niet tegen dat ze de rivaal ook een beetje wat gunnen..komt goed:):

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina