1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Van Bommel rechts op het middenveld en dan misschien v.d. Vaart i.p.v. Sneijder. Is een moeilijke keuze tussen die laatste twee, maar v.d. Vaart heeft nét een streepje voor bij mij. Ontloopt mekaar niet veel.

@ Tim NL: Over verdediging ben ik het eens. Zou voorlopig toch nog even Mathijsen aanhouden in de basis en Kromkamp in de selectie zetten. Jaliens of Heitinga ofzo mogen wel weg.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, Robben en Van Persie zijn te aanvallend om als links en rechtshalf te worden gebruikt. Aanvallend is het wel leuk, maar verdedigend niet zo. Dan komen Kromkamp en V. Bronckhorst met twee tegenstanders in aanraking en dat gaat fout omdat Robben en Van Persie niet goed zullen terugzakken.
    En daarbij is Huntelaar de langzaam om als 4-4-2 spits gebruikt te worden. Want met dit soort formaties onstaan er al gauw meer countermogelijkheden, Huntelaar moet kunnen blijven hangen en de bal ontvangen, ipv als het ware 'halen'.

Altijd leuk. :)
    Hopelijk blijft ie goed spelen, kan zijn contract verlengd worden.

Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  3. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse, een subtopper, oprollen? Wat had Feyenoord dan wel niet bij een ploeg als Sparta moeten doen? ;)

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Vitesse is echt geen subtopper meer in mijn ogen.. die zijn te wisselvallig om een subtopper te mogen zijn..

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ga in elk geval over twee week weer als we tegen Nec spelen, samen met me pa. Even de oude tijden herlevenO-).
    En als het goed is nog naar de UEFA Cup met twee maten.

Narcose=(

Heb 3 jaar geleden mijn neus op twee plaatsen gebroken (Hockey''ongeluk'' met gym). Watjes met verdovend spul in je neus en met een tang rechtzetten...

Laatst bewerkt: 11 sep 2006
  6. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom =( ? Ik heb toen ik onder narcose lag niet veel te klagen gehad... ;)
    Of bedoel je dat ie daardoor lang moet herstellen.

7. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze gedaan hebben, winnen. Al vond ik t niet overtuigend van de kant van 010. Maar ze MOESTEN 3 pnt halen, en dat hebben ze gedaan. Ik denk dat het voor 010 nu even niet uitmaakt HOE ze winnen ALS ze maar winnen.

idem, ik deel je mening :)

\o/ Verdovend spul in je neus \o/ ____________ //

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Echte bikkels...:cool:

Geen idee dat hij daardoor lang moet herstellen. Ik mocht in ieder geval 3 weken niet sporten (Mist ik daardoor dè derby van Assen:'-() Maar ik weet dan niet hoe het precies gebroken is?

9. mars15

mars15 Guest

Heb zin in psv-liverpool

10. basovich

basovich Guest

zeker wel:).

helaas dat cocu is geschorst:mad:.. maargoed..hoop eerlijk gezegd dat mendez zich goed laat zien en waarschijnlijk dat het een 0-0 wordt of hopelijk een nipte overwinning van psv:).

11. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat PSV zeker wel kans heeft tegen Liverpool. Zeker als Liverpool net zo speelt als tegen Everton.. die verdediging:).

Ik heb ook vooral zin om Mendez Live te zien spelen en hopelijk mag Kluivert nog een kwatiertje meespelen ofzo dan kan hij zich nog even bewijzen.

12. mars15

mars15 Guest

Laat PSV maar winnen

13. Franko

Franko Lets Roll

Leuk Bevonden:
    0
    PSV winnen?

dacht het niet

Liverpool moet winnen , dirk scoren ... 1-0

net als vorig seizoen:thumbs:

14. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik hoop ook dat PSV gaat winnen en dat Kluivert een paar minuten mee mag pakken.

Maar ik denk dat PSV verliest en dat Kluivert niet in actie komt:+

edit//Volgens NOS teletekst beginnen Zenden en Kuyt in de basis bij Liverpool

Laatst bewerkt: 12 sep 2006
  15. mars15

mars15 Guest

PSV mag winnen , totaal geen haat tegen

16. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gerrard niet in de basis :eek:

17. basovich

basovich Guest

ja idd en crouch ook al niet :eek:..maargoed vond het niet zo ergO-).

matige 1e helft.

1e 15 min. was psv beter, koné speelde toen best goed, had niet van hem verwacht dat hij nog dat schot kon doen.

2e 15 min. was vrij gelijk, bal bleef beetje hangen op middenveld.

laatste 15 min. was liverpool wat sterker, dalijk denk ik gerrard en alonso erin.

eindstand lijkt mij 0-0

18. mvdlit

mvdlit Have always fun!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat PSV wint (niet dat ik voor psv ben hoor), omdat het alleen maar goed kan zijn voor het hele nederlandse voetbal. Als PSV erg ver komt in het toernooi bestaat er over een aantal jaren de kans dat er meer teams naar het toernooi mogen.:)

19. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dirk scoren zou mooi zijn, maar laat PSV maar winnen. Nu Ajax weg is moeten ze even het een en ander compenseren.

20. basovich

basovich Guest

char has spoke :cool:.

mooie knal van gerrard zeg:eek:..maar wat doet die kone bij psv zeg!! sjonge jonge PRUTSER!!...maargoed mendez was zeer goed, een van de beste spelers van psv samen met salcido.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina