1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 10]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Arjan, 28 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Komen er geen samenvattingen van de andere wedstrijden meer?

2. mars15

mars15 Guest

Yahoo, Kluivert krijgt zijn debuut tegen Feyenoord

3. mars15

mars15 Guest

nog maar 1x in de week, morgen dus

4. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ok, hoor het net ook op Ned 3. Vind het een beetje vaag maar zal wel met de rechten te maken hebben

5. mars15

mars15 Guest

Is met rechten ja

6. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was dus niet zo veel he..
    Ik vind eigenlijk dat het team nog wel redelijk speelden maar Reiziger Kromkamp en Kone echt dramatisch speelden. Geen 1 lange bal kwam aan, en Kone had 1 goede actie en dat was dat schot tegen de lat maar voor de rest verloor hij da bal alleen maar en passte hij dramatisch.

Ik moet wel zeggen dat Salcido en Mendez 2 hele goede aankopen zijn, vooral die Salcido speelden heel goed tegen toch een van de beste voorhoedes ter wereld.

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Daar doe je Kuyt en bejaarde Bellamy wel erg veel eer mee aan, maar inderdaad hij was wel goed. Vond Simons grotendeels echt briljant, 1 slippertje maar voor de rest positioneel echt heel goed. Vind het echt debiel dat Gerrard op de bank zat trouwens, en jammer dat Kluivert niet inviel maar ja..

Irritant dat ze alleen maar morgen samenvattingen hebben trouwens! En óók jammer dat ze Man U-Celtic hebben vind ik eigenlijk, had liever HSV-Arsenal gezien. Maar goed, het CL-seizoen is weer begonnen en ik vind het wel weer leuk allemaal :) Baal er nog steeds onwijs van dat Ajax er niet in zit though...

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ze speelden echt niet slecht, ook niet goed, maar toch. Was toch redelijk wat ze lieten zien met zulke spelers tegen een team van dat kaliber. Bovendien hadden ze Cocu niet, speelde Koné weer niet erg sterk(veel balverlies en die kans had gewoon omgezet moeten worden in een goal) en wilde Kromkamp zich tè graag bewijzen tegen z'n oude werkgever.

Wanneer komen die samenvattingen? Ik MOET ff die goals van Barça terug zien.

9. basovich

basovich Guest

waarom vond iedereen dat kromkamp slecht speelde, vond hem eigenlijk helemaal niet zo slecht..:{

10. mars15

mars15 Guest

ja zelfs bordjes actie tegen kluivert gericht

11. basovich

basovich Guest

damn hoe triest zeg, ga dan zelf leren voetballen..|:-

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hij speelde weldegelijk redelijk slecht, pases kwamen niet aan en hij had veel balverlies. Volgens mij gewoon zenuwen.

13. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De 2e helft had hij wel wat acties.
    Maar die Salcido man, wat een vent!
    Speelde echt sterk, eveneens als Alex en Mendez. En Koné had een geweldige actie natuurlijk in de eerste helft.

14. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Één ja. De rest was ie weer niks. Veel rennen met de bal maar verder kwam er niks uit.

15. mars15

mars15 Guest

nee joh tuurlijk niet :+

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iemand?

17. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ze zeiden gisteren aan het eind van de nabesprekking, dat de samenvattingen vandaag te zien zouden zijn, ik denk net voor of na de wedstrijd van vanavond.

18. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Na de wedstrijd is er om 22:45 meer dan een uur aan samenvattingen :)

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Top, tnx voor de info.

20. mars15

mars15 Guest

Come on RSCA !

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina